Pirat, można tylko gdybać od kiedy było wiadomo, że tych pieniędzy nie będzie. Jednak stawiam czapkę gruszek, że to info było opatrzone klauzulą "do ujawnienia po referendum".
_________________ "Kobiety kochają zwyciężonych, ale zdradzają ich ze zwycięzcami." - T. Williams
II linii metra nie skończą nawet do 2020 roku? Zabraknie pieniędzy
Według najnowszych zapewnień stołecznego ratusza II linia metra ze wszystkimi stacjami na wschód i zachód miała zostać rozbudowana najpóźniej do 2022 roku, tymczasem wszystko wskazuje na to, że na ukończenie całego projektu zabraknie pieniędzy.
Podczas budowy II linii metra nie powstanie bezpośrednie połączenie pomiędzy stacją metra Stadion, a przystankiem kolejowym Stadion kolei podmiejskiej.
_________________ Nie patrz w przeszłość, bo przyszłość Cię znienawidzi...
Od kilku tygodni na budowę sukcesywnie dostarczane są schody ruchome. Pierwsze spośród aż 80 sztuk przewidzianych dla centralnego odcinka II linii metra, właśnie zamontowano na stacji Stadion Narodowy oraz na Rondzie ONZ.
Radni dzielnicy Białołęka jednogłośnie poparli skierowanie II linii metra za Trasę Toruńską. Ostateczny głos należy jednak do władz miasta. Ile wyniesie koszt budowy w przypadku zmiany przebiegu?
Obowiązujące w tej chwili plany zakładają, że II linia metra zakończy się na osiedlu Bródno w dzielnicy Targówek. Władze i radni Białołęki od dłuższego czasu zabiegają o zmianę lokalizacji stacji końcowej – żeby linia metra nie kończyła się na Bródnie przy Rembielińskiej, gdzie już są tramwaje, tylko prowadziła na drugą stronę Trasy Toruńskiej. Nowa stacja końcowa Grodzisk miałaby znaleźć się w rejonie węzła drogowego Trasy Toruńskiej (S8), przyszłej Trasy Olszynki Grochowskiej i ul. Głębockiej.
Budowa drugiej linii metra w Warszawie zakończy się 30 września
Wszystko wskazuje na to, że zakończenie budowy drugiej linii metra nastąpi 30 września - twierdzi prezydent Warszawy Hanna Gronkiewicz-Waltz.
Obecnie trwa budowa łącznika pod tunelem Wisłostrady, powinna ona zakończyć się w ciągu dwóch miesięcy. Linia biegnie w kierunku Pragi i Bemowa - poinformowała prezydent stolicy w radiowej Jedynce.
Jest plan na otwarcie II linii metra. Dużo zmian nad tunelami.
Już w czerwcu II linią zaczną jeździć pociągi. Najpierw testowo. Wczoraj urzędnicy ogłosili, że jesienią, już z pasażerami, składy będą kursować co 3 minuty. Budowę następnych sześciu stacji na Woli, Pradze i Targówku metro chce zacząć w połowie przyszłego roku.
Jak informuje wykonawca, w czerwcu na gotowy odcinek torowiska na II linii wjedzie pierwszy pociąg metra. Będzie wykorzystywany do testów urządzeń i systemów sterowania ruchem. Prace na centralnym odcinku II linii mają potrwać do końca września br.
Na budowie centralnego odcinka II linii metra rozpoczęły się częściowe odbiory techniczne. - Robimy wszystko, by po zakończeniu budowy kolejka szybko została uruchomiona dla pasażerów - zapewnił w czwartek stołecznych radnych prezes Metra Warszawskiego Jerzy Lejk.
Ratusz ogłosił nowy harmonogram budowy kolejnych odcinków II linii metra. W 2020 roku jej trasa ma mieć 19 km i będzie się ciągnąć spod ratusza na Bemowie na Bródno. 11 kolejnych stacji ma kosztować 8 mld zł.
Od kilku dni trwają testy pociągu Inspiro na centralnym odcinku II linii metra pomiędzy stacjami Rondo Daszyńskiego i Rondo ONZ. Sprawdzana jest komunikacja składu z urządzeniami przytorowymi.
Budowa metra drożeje o ćwierć miliarda. Skończone już 90 proc. prac
Prace na budowie II linii metra są zaawansowane w 90 procentach - informują jej wykonawcy, ale inwestycja może zdrożeć nawet o ćwierć miliarda złotych. W weekend nowy pociąg Inspiro z dużą grupą pasażerów po raz pierwszy przejechał między stacjami Rondo ONZ i Rondo Daszyńskiego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum