Wysłany: 31-01-2020, 23:41 RJ 2020/2021 na Dolnym Śląsku
Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego rozpoczyna kolejną edycję konsultacji społecznych dotyczących rozkładu jazdy pociągów, który obowiązywał będzie od 13 grudnia 2020 roku.
Zgłoszenia przyjmowane są do 12 lutego 2020 roku.
Z uwagi na terminarz prac nad przygotowaniem oferty oraz konstrukcją rocznego rozkładu jazdy pociągów 2020/2021, formularze nadesłane po wyżej wskazanym terminie nie będą mogły być rozpatrzone w ramach konsultacji.
Wnioski, uwagi i sugestie należy przesyłać na specjalnie do tego celu przygotowanym formularzu, na adres e-mail: kontakt.koleje@dolnyslask.pl
W tytule e-maila należy napisać „Konsultacje społeczne RJP 2020/2021”.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
W tytule e-maila prosimy napisać "Konsultacje społeczne RJP 2020/2021" oraz przypominamy o konieczności podpisania „zgody na przetwarzanie danych osobowych…” zgodnie z treścią umieszczoną w formularzu. Bez tej zgody uwagi i sugestie nie będą mogły być rozpatrzone.
Bardzo utrudnione są te konsultacje. Formularz trzeba najpierw sobie wydrukować, własnoręcznie podpisać, następnie zeskanować, przekonwertować do pliku PDF i wysłać mailem jako załącznik. Kto ma czas i ochotę się w to bawić? Może garstka zatwardziałych mikoli. Normalni ludzie to oleją.
Gdyby urzędnikom naprawdę zależało na opinii pasażerów, nie komplikowaliby tego tak bardzo tylko ograniczyli się do zwykłych maili, nawet anonimowych. Albo zrobiliby formularz online.
Po co im mój adres zamieszkania?
Urzędniczy beton jest niereformowalny! Musi być bumaga z podpisem, pieczątką etc. Bez tego ani rusz.
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Jeżeli chodzi o Głogów to ma wrócić Wawel ale trasą przez Głogów ,ale to wiecie i Leszno chce pociąg do Warszawy minister odpowiedział ,że będzie ale w relacji Zielona Góra - Głogów - Leszno - Ostrów Wlkp. Łódź. Ale to muszę zobaczyć na własne oczy. Informacja z Elka.pl
01:50 TLK "Wolin" Bielsko-Biała/Bohumin - Świnoujście (sezon)
02:18 TLK "Wolin" Świnoujście - Bohumin/Bielsko-Biała (sezon)
05:05 IC "Karkonosze" Białystok - Jelenia Góra/Szklarska Poręba
06:11 IC "NightJet" Wiedeń/Budapeszt - Berlin
06:27 IC "Nałkowska" Zgorzelec - Białystok
08:03 TLK "Konopnicka" Zielona Góra - Warszawa (przez Żary)
08:59 IC "Mehoffer" Szczecin - Przemyśl
09:01 IC "Chełmoński" Kraków - Świnoujście
10:59 IC "Matejko" Świnoujście - Przemyśl
12:01 TLK "Wyczółkowski" Lublin - Świnoujście
13:52 IC "Wawel" Kraków - Berlin
14:04 IC "Wawel" Berlin - Kraków
15:59 TLK "Wyczółkowski" Świnoujście - Lublin
17:01 IC "Matejko" Przemyśl - Świnoujście
18:56 IC "Mehoffer" Przemyśl - Szczecin
18:59 IC "Chełmoński" Świnoujście - Kraków
19:57 TLK "Konopnicka" Warszawa - Zielona Góra (przez Żary)
21:24 IC "Nałkowska" Białystok - Zgorzelec
22:06 IC "NightJet" Berlin - Wiedeń/Budapeszt
23:55 IC "Karkonosze" Szklarska Poręba/Jelenia Góra - Białystok
_________________ "Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
TLK "Konopnicka" Zielona Góra - Warszawa (przez Żary)
Jako ciekawostkę dodam, że drugi człon "Konopnickiej" nie pojedzie przez Wrocław tylko trasą Głogów - Wschowa - Leszno. Oba składy będą łączone/dzielone w Ostrowie Wlkp.
_________________ Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
TLK "Konopnicka" Zielona Góra - Warszawa (przez Żary)
Jako ciekawostkę dodam, że drugi człon "Konopnickiej" nie pojedzie przez Wrocław tylko trasą Głogów - Wschowa - Leszno. Oba składy będą łączone/dzielone w Ostrowie Wlkp.
Takie kombinacje alpejskie raczej nigdy nie wychodzą na dobre. Ciekawe jak będzie z puntkualnością tego pociągu i jak długo będzie trwał postój w Ostrowie...
A na linii 274 cyrk na kółkach. IC ORZESZKOWA jedzie do Lublina a wraca z Warszawy. To tylko w wydaniu PICU możliwe.
Nic nowego. Teraz IC „Nałkowska” ze Zgorzelca jedzie do Warszawy, a wraca z Białegostoku. W przyszłym rozkładzie ma się to zmienić i będzie dwurelacyjny Białystok. Po co takie kombinacje? Pewnie tak im pasują obiegi Dartów. A że to głupie? To tylko PKP, czyli chroniczny brak logiki i zdrowego rozsądku.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Jest to czysty sabotaż ze strony Intersyfu. Znamy doskonale tego typu zagrania:
1) Wprowadź pociąg, który zmierza do stacji X tylko w jednym kierunku.
2) Spraw, by pasażerowie uznali, że połączenia nie ma.
3) Ogłoś wszem i wobec, że oto mieliśmy rację - pociąg nie ma racji bytu, nie ma zainteresowania podróżnych i trzeba go uwalić.
Należy zrobić absolutnie wszystko, by taki absurd nie wszedł w życie. Poruszyć niebo i ziemię, wszystkich polityków lokalnego szczebla. Bo to, co tu się odp..., to są jawne kpiny z pasażerów. A dotacja sięga nieba.
_________________ "Myśmy się na władzę nie zamachiwali. Myśmy ino kradli"
PKP IC nie wykorzystuje pełni potencjału tras projektów taborowych. Aż się prosi o większą różnorodność relacji. Przykładowo zamiast TLK Bachus na słowackim szrocie można by było już uruchomić jakiś IC z Wrocławia przez Legnicę, Lubin, Głogów, Zieloną Górę, Poznań do Gdyni na obiegu z IC Bałtyk w godzinach Bachusa jako wydłużenie. Nie dość, że ludzi przyciągnąłby komfort (wagony 174A, 111A-20 i 141A-20), to jeszcze włączyło całkiem niezłą część regionu do dość popularnej relacji. Wagony pewnie do czasu wejścia w życie nowego rozkładu będą gotowe. W RJ 2020/2021 próbuje się "obdarowywać" ludzi kolejowymi cudami typu TLK Artus relacji Przemyśl - Gdynia na 111A, bo komuś znudził się IC Malczewski, który praktycznie zawsze miał frekwencję. To samo z IC Matejko. Po roku przerwy i zmiany trasy wraca na Przemyśl - Świnoujście i dobrze, ale za rok pewnie znowu dowiemy się, że za niego będzie IC Bolko z Lublina i kilka godzin wcześniej, bo tak. I jak tu stworzyć stabilne potoki?
Dziwne jest to że sezonowy "WOLIN" nie ma postoju w Lubinie.
To chyba dobrze. Po co zatrzymywać każdy pociąg pospieszny co 20 km?
Jak wkrótce ukończona zostanie modernizacja E59 z Wrocławia do Szczecina i większość pociągów na Szczecin poleci przez Poznań, a wszystkie Berliny pojadą zmodernizowaną trasą przez Horkę, wtedy będzie można myśleć o zatrzymaniu Wolina w Lubinie. Teraz to trochę bez sensu.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum