Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 20, 21, 22  Następny
"Zaginione" wagony PKP Intercity
Autor Wiadomość

KolejTakPkpNie Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 04 Sty 2011

PostWysłany: 04-01-2011, 12:13    Odpowiedz z cytatem

Mnie tam dynda kto poleci, jak te wagony wrocą do pociagow w ciagu 3 miesiecy to bede szczesliwy.
Mnie ciekawi kto zamiatał pod dywan przez 1,5roku problem rewizji wagonów i chce jego głowy.

Ja rozumiem iz nie ma pieniędzy ale na to sa pomysły. Ale tutaj mielismy same Strusie.
Czy prezes IC alarmował o problemie, czy na podstawie informacji ze swojego działu eksploatacji powiedział 4 pociagi do Krakowa, 2 do Poznania na wiecej nas nie stac.... czy tez potulanie układa rozklady pod pociagi 2xB+1xA

Czy ktos z PKP i UTK próbował wymyślic jakies nazdwyczajne wydłuzenie czasowe NR np poprzez jakas lekka rewizje. Przez rok mozna było wiele zrobic. Te odstawione wagony sa w lepszym stanie niz te jezdzace ale "terminy"


Ostatnio zmieniony przez KolejTakPkpNie dnia 04-01-2011, 12:16, w całości zmieniany 1 raz
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 04-01-2011, 12:16    Odpowiedz z cytatem

rysio napisał/a:
A moze ktos potrafi wskazac zrodlo finansowania kosztów rewizji. Czy powinie za to zaplacic RZąd, Samorzady.


No i nie powinieneś się odzywać.
Przypomnij sobie modernizacje SPOT-owe: 50-70% finansowania przez UE.
To samo naprawy główne wagonów w NEWAG-u w 2007 r.

Pieniądze są i czekają, wystarczy tylko się postarać. Lepszej okazji niż teraz już nie będzie, bo po 2013 r. stracimy możliwość pozyskiwania aż tak wysokich dofinansowań.

Poza tym, za kwotę 20 składów zespolonych (na moje niezbyt koniecznych) możnaby zrobić naprawy główne z 500 wagonów. Przyjmując, że 150 z nich to wagony na 200 km/h (jak widoczne na filmiku) to mamy te 20 składów na EIC na 200 km/h. Po co szybsze?


Ostatnio zmieniony przez sasho33 dnia 04-01-2011, 12:18, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kryniczanin
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 04-01-2011, 12:18   

Cytat:
Film zadnych rewelacij nie odkrywa.


Dna nas osób znających temat dla mediów i szarych pasażerów to szok.
Powrót do góry

Modliszka Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 15 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 04-01-2011, 12:24    Odpowiedz z cytatem

Pamiętacie kolejne rzezie połączeń TLK? Znamy już przyczyny! Przyczyną nie była niska frekwencja w likwidowanych pociągach, jak wmawiało wszystkim "biuro propagandy" PKP IC, ale braki taborowe. Władze spółki od dawna wiedziały na czym stoją w kwestii taborowej i z premedytacją zaplanowały cięcia w siatce połączeń TLK, które odbywały się sukcesywnie wraz z każdą kolejną korektą rozkładu jazdy, proporcjonalnie do ilości odstawianych na bocznice wagonów, które nie posiadały wymaganych przeglądów technicznych. Niezadowalająca frekwencja była tylko wymówką dla naiwnych, bo jak pamiętamy likwidowano pociągi dobrze obłożone!

Marzy im się Pendolino, a nie potrafią zająć się zmodernizowanymi wagonami, które już posiadają. Jak nadejdzie termin rewizji składów Pendolino to też odstawią je na Grochów?

_________________
Bądź szczery, a wyzwą cię od chamów i prostaków.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Scotty Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Lis 2010

PostWysłany: 04-01-2011, 12:51    Odpowiedz z cytatem

KolejTakPkpNie, skontaktuj się z Tomaszem Lisem, niech zaprosi do studia tatuśka Tuśka, Betonowców z IC i przeprowadzić z nimi wywiad.Oraz przedstawić cały materiał, czas antenowy jest długi więc nie będzie trzeba okrajać filmu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

leo1407 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2007
Skąd: z PKP

PostWysłany: 04-01-2011, 12:53    Odpowiedz z cytatem

Chyba wczoraj widziałem wypowiedź pana Furgalskiego dla TVP Info - facet doskonale wiedział o czym mówi a mówił właśnie o wagonach.... Powiedział też rzecz bardzo ważną - sytuacja obecna wynika także z tego, że gospodarką wagonów zajmują się w IC ludzie przypadkowi, starzy fachowcy zostali zwolnieni lub odeszli na emerytury. A gospodarka wagonami to taka dziedzina kolejowej wiedzy, której trudno nauczyć się wyłącznie z podręczników.
Zatem wszystko układa się w logiczną układankę - patrz powyższy film.
Zasadnicze pytanie jakie się nasuwa to - KTO ODPOWIADAŁ w ostatnim okresie czasu w IC za gospodarkę wagonami ???????
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 04-01-2011, 13:12   

Dotychczas miałem świadomość tego, co stoi na bocznicach. Wszak, zeszłoroczna afera z wagonami na jednej z krakowskich bocznic w miarę naświetliła mi, jak to mniej więcej wygląda. Natomiast to, co zobaczyłem na powyższym filmie przeszło moje najgorsze przewidywania. Wagony z elektronicznymi wyświetlaczami, odskokowymi drzwiami, z klimatyzacją, przystosowane do prędkości maksymalnej wynoszącej 200km/h... stoją sobie jak gdyby nigdy nic na warszawskim Grochowie.

W świetle ostatnich wydarzeń na kolei (przepełnione pociągi, ludzie pozostawieni na peronie, wsiadanie przez okna, zamykanie przez konduktorów drzwi kolanem) jest to po prostu JEDEN WIELKI SKANDAL! Autorowi filmu proponuję przesłać go wszędzie gdzie się tylko da i nie tylko do prasy, przede wszystkim do telewizji! UWAGA lubi się realizować w takich właśnie sprawach. Trzeba z tym w końcu zrobić porządek! I nie zadowoli mnie, jeśli głowę za ten stan rzeczy straci Grabarczyk, w pełni usatysfakcjonowany będę, jeśli głowy polecą na stanowisku prezesa PKP IC, w RN PKP IC, a także w odpowiednich komórkach zajmujących się naprawami rewizyjnymi w PKP IC!
Powrót do góry

kallies Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Lut 2008
Skąd: Kalisz Pomorski

PostWysłany: 04-01-2011, 13:44    Odpowiedz z cytatem

Napisałem do Fucktu i na TVN24. Ciekawe czy się zainteresują...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 04-01-2011, 13:47    Odpowiedz z cytatem

mk1992 napisał/a:
I nie zadowoli mnie, jeśli głowę za ten stan rzeczy straci Grabarczyk, w pełni usatysfakcjonowany będę, jeśli głowy polecą na stanowisku prezesa PKP IC, w RN PKP IC, a także w odpowiednich komórkach zajmujących się naprawami rewizyjnymi w PKP IC!


Dokładnie. Wszyscy ujeżdżają na Grabarczyka - fakt ma on trochę winy, jak każdy związany z koleją. Ale jeżeli chodzi o MI to odpowiednia głowa już poleciała (Duperel).
Ja również jestem za tym, by za ten szajs odpowiedzieli ludzie zajmujący się polityką taborową w PKP IC!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 04-01-2011, 13:49    Odpowiedz z cytatem

TVN i Agora (Gazeta Wyborcza) byli już na forum, więc temat wzbudził ich zainteresowanie. Po logach serwera widzę, że nawet UOKiK czytał temat.

Swoją drogą sprawą powinna zainteresować się prokuratura i Najwyższa Izba Kontroli.

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 04-01-2011, 13:49   

Zastanawiam się jeszcze nad jedną niezwykle ważną rzeczą... Gdzie jest prezes spółki PKP IC, Grzegorz Mędza? Ja rozumiem, że ma on swoich rzeczników, ale w ciągu ostatnich dobrych 3 tygodni nie ma dnia, żeby w mediach nie pojawiła się nazwa kierowanej przez niego spółki, a jego ani widu, ani słychu...
Powrót do góry

qba96
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 04-01-2011, 13:54   

Mogę się założyć że też w innych wagonowniach takie rzeczy się dzieją. PIC dostał od PR wagony za darmo, pojeździły trochę to poco wydawać pieniądze na rewizje, lepiej wywalić na bruk.
Powrót do góry

sasho33 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Kwi 2010

PostWysłany: 04-01-2011, 13:55    Odpowiedz z cytatem

@Noema, dzięki za te cenne informacje. To rokuje pozytywnie dla tej sprawy na przyszłość. Mam nadzieję, że dziś w TVN24 zobaczę materiał na ten temat. Tu nie można czekać. Zwłaszcza, że jak widać na filmiku - niektóre wagony miały termin rewizji 31.12.2010 r. i co? I stoją z dnia na dzień!! Stąd koszmar w noworoczny weekend na torach. Pomyślcie, że teraz kilka wagonów ma rewizję na koniec stycznia, i tak co miesiąc kilka odpada w pizdu.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 04-01-2011, 13:57   

@qba96, tyle tylko, że wagonów Z2B czy BWE nie dostali "w spadku" od PR-ów. Wymienione przeze mnie i te widoczne na filmie są od samego początku własnością PKP IC. I to jest niezwykle przerażające! Nie dość, że nie dbają o to, co dostali za darmo od innej spółki, to jeszcze nie dbają o to, co kupili/wyremontowali z własnych pieniędzy.


Ostatnio zmieniony przez sasho33 dnia 04-01-2011, 13:59, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry

mikiyee Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Gru 2009

PostWysłany: 04-01-2011, 13:58    Odpowiedz z cytatem

na rmf24.pl film został już umieszczony. Mam nadzieję, że będzie szum z tego i wreszcie małymi krokami kolej zacznie być dobrze zarządzana.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 3 z 22 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4 ... 20, 21, 22  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl