BR232, lokomotywownia we Wrocławiu należy do PR? Skąd ty to wziąłeś. Jeżeli masz na myśli wielką halę przy dworcu głównym od strony Opola, to należy do PKP IC.
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 06-01-2011, 19:59
O ile się nie mylę, to lokomotywownia w Katowicach należy do PKP IC... Chyba, że się mylę, to zwracam honor, ale nie wydaje mi się.
Należy do PKP IC. Na Dolnym Śląsku PR nie mają żadnego zaplecza technicznego.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
@mk1992: W Katowicach są dwie szopy. Dobrze to widać na zumi lub geoportalu (polecam, zdjęcia większej ilości miejsc, bardziej aktualne i z większą możliwością przybliżeń
Są jeszcze lokomotywownie w Kołobrzegu i Kędzierzynie-Koźlu.
Obecnej zimy brak zaplecza do naprawy EZT dosłownie sparaliżował funkcjonowanie PR na Dolnym Śląsku. Dobrze by było, gdyby wraz z "budyniami", PR sądownie wywalczyły zwrot zagarniętego zaplecza. Zanim marszałek ściągnie do Kolei Dolnośląskich pierwsze EZTy (przetarg w trakcie) i zapewni odpowiednie zaplecze dla własnej spółki. Bo wówczas między Żmigrodem a Międzylesiem i między Węglińcem a Oławą PRy zupełnie przestaną być potrzebne.
No coz, jak szopy w Jeleniej, Walbrzychu i Weglincu maja w lapach kargule, to o zaplecze dla PR trudno. Mozna by probowac ruszyc stara szope w Marciszowie jako male zaplecze PR dla rejonu Jeleniej Gory, ale to raczej kosmos, bo tam nie ma drutow na dojezdzie do szopy i w ogole teren jest bardzo zaniedbany. Zeby przywrocic to do stanu uzywalnosci, trzeba ogromnych pieniedzy.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
W takim województwie jak dolnośląskie PR nie mają żadnego zaplecza technicznego? To się nadaje do prasy. Nieustannie atakować media takimi kwiatkami to się w końcu Donek opamięta.
No coz, jak szopy w Jeleniej, Walbrzychu i Weglincu maja w lapach kargule, to o zaplecze dla PR trudno. Mozna by probowac ruszyc stara szope w Marciszowie jako male zaplecze PR dla rejonu Jeleniej Gory, ale to raczej kosmos, bo tam nie ma drutow na dojezdzie do szopy i w ogole teren jest bardzo zaniedbany. Zeby przywrocic to do stanu uzywalnosci, trzeba ogromnych pieniedzy.
Pytanie od laika: czy nie da się utrzymywać taboru w najbliższym zakładzie w województwie opolskim lub wielkopolskim?
Przy okazji ciekawe czy mając więcej EP07 PR zrobi jakieś IR dla mieszkańców Trójmiasta, bo jak na razie to robi tylko dla turystów. Ja rozumiem, że mamy zabytki, plaże, morze, góry i że jest tu tak pięknie, że każdy by chciał tu być ale my też byśmy chcieli coś zobaczyć.
_________________ Posiadanie Gdańska jest ważniejsze od wszystkich pieniędzy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum