Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Docelowy układ relacji pociągów w województwie śląskim
Autor Wiadomość

mike_sc3 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 05 Gru 2008

PostWysłany: 10-02-2011, 22:04    Odpowiedz z cytatem

Zauważyłem, że jest parę osób, które po przyjeździe do Katowic składu z Kozłowa (przyj. 7:40) zostaje w składzie przechodzącym na kurs do Gliwic (odj. 7:48). Dlatego uważam, że połączenia ...-Olkusz-Gliwice mają potencjał. Natomaist nie widzę zapotrzebowania na kursy z Wolbromia, Olkusza, Strzemieszyc na kursy do Tychów.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 21-07-2012, 13:39    Odpowiedz z cytatem

Chciałbym poznać Waszą opinię na temat mojego pomysłu dotyczącego hipotetycznego łączenia relacji i utworzenia jednej wspólnej w przypadku przejęcia przez Koleje Śląskie obsługi połączeń w całym województwie śląskim. Pomysł dotyczy linii nieco mniej obleganych przez podróżnych. Tak więc co powiecie na BEZPOŚREDNIE POCIĄGI relacji Częstochowa-Herby Nowe (zmiana kierunku jazdy)-Tarnowskie Góry-Bytom (zmiana kierunku jazdy) -Gliwice-Kędzierzyn Koźle (zmiana kierunku jazdy) - Racibórz-Chałupki (Bohumin?)? Widziałbym przynajmniej dwie pary takich pociągów.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lil_Peter Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 21-07-2012, 13:48    Odpowiedz z cytatem

Ty myślisz, że komuś będzie się chciało jechać tym pociągiem całą lub prawie całą trasę?! Te zmiany kierunku to kompletna bzdura. Zmian kierunku powinno się unikać, chyba że są one NIEZBĘDNE.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 21-07-2012, 14:04    Odpowiedz z cytatem

Lil_Peter napisał/a:
kompletna bzdura

Niecałych 100 km jest w mojej propozycji pomiędzy miastami MIĘDZY KTÓRYMI DZIŚ NIE MA BEZPOŚREDNICH POŁĄCZEŃ KOLEJOWYCH:
1. Racibórz-Gliwice
2. Racibórz-Bytom
3. Kędzierzyn Koźle-Bytom
4. Kędzierzyn Koźle-Tarnowskie Góry
5. Gliwice-Tarnowskie Góry
6. Bytom-Częstochowa.
To tylko przykłady.
Czy połączenie ich koleją naprawdę zasługuje jedynie na nazwanie ich kompletną bzdurą? Przy "kiblu" czy ELFie zmiana kierunku jazdy nie trwa przecież zbyt długo.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomasz K. Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Lip 2010
Skąd: Chorzów/Zielona Góra

PostWysłany: 22-07-2012, 10:55    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Ty myślisz, że komuś będzie się chciało jechać tym pociągiem całą lub prawie całą trasę?!

A Ty myślisz, że pociąg to samolot i jeżdżą tylko ludzi e z punktu A do punktu B?
Łączenie relacji jest dobre, ale też bez przesady.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

sebek Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2005
Skąd: Bytom/okolice

PostWysłany: 22-07-2012, 11:21    Odpowiedz z cytatem

Jak skończy remont katowickiego dworca, można pokombinować z przedłużonymi relacjami, tymbardziej, że już dziś, wiele regio ma ukryte relacje i często spotykam przejścia składów Racibórz - Katowice na Katowice - Lubliniec, czy Kraków - Katowice na Katowice - Kluczbork. Zrobienie dłuższej relacji wyjdzie na plus, pasażer zamiast latać po peronach, szukać przesiadek, będzie miał bezpośrednie połączenia. Wydaje mi się, że obecne rozkłady są fatalne i pasażerowie mając przed sobą kilka przesiadek, w ogóle odchodzą od PKP.
Jazda bezpośrednio to wygoda, a przesiadki, sami wiecie, wystarczy jedno opóznienie i cała podróż może być koszmarem. Jestem za połączeniem krótszych relacji w dłuższe, bardziej przydatne.

_________________
na forum od 2005 roku:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lil_Peter Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 22-07-2012, 13:22    Odpowiedz z cytatem

Może źle się wyraziłem. Łączenie relacji - zdecydowanie tak, szczególnie gdy są ukryte (chodzi mi głównie o te "katowickie"), ale niech to ma ręce i nogi. Ciągłe zmiany kierunku tylko wydłużą czas jazdy. Można by się pokusić o Czestochowa - Gliwice przez Tarnowskie Góry. Tylko pytanie czy znajdą się chętni na taką podróż. Gwarantuje wam, że... nie. To będzie kilka osób. Poza tym, łączenie relacji. Często jest tak, że w wyniku łączenia "ukrytych" połączeń jest to tylko jednostronna relacja. Tak być nie może. Jeżeli miałby być pociąg Racibórz - Kielce to MUSIAŁBY on mieć swoją powrotną relację, a tak raczej nie będzie... To wszystko musi być zrobione z głową, a nie na zasadzie łączenia "co popadnie".
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bardi78 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: 22-07-2012, 13:44    Odpowiedz z cytatem

Ja osobiście widziałbym relację Oświęcim-Mysłowice-Katowice-Gliwice
Poza relacją Oświęcim-Katowice dalsza relacja do Gliwic odciążyła by szczególnie w godzinach szczytu przepełnione pociągi Częstochowa-Gliwice...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lil_Peter Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 22-07-2012, 14:54    Odpowiedz z cytatem

Bo mieszkasz w Oświęcimiu, a w Gliwicach masz pracę/szkołe?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bardi78 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: 22-07-2012, 16:49    Odpowiedz z cytatem

Nie, nie mam nic wspólnego z Gliwicami jak już cie tak interesuje moje osobiste życie...
Wielu mieszkańców Oświęcimia skarży się że pociągów jest tak mało, w dni robocze nieraz zdarza mi się jeździć do Katowic i poranne kursy nieraz mają obłożenie powyżej 100 osób więc frekwencja jest, a napewno niejeden z Oświęcimia, Lędzin czy Mysłowic nieraz przesiada się na dalszą podróż w kierunku Gliwic ponadto jak wspomniałem kiedyś średnio co 20 minut w szczycie jeździły pociągi z Katowic do Gliwic więc uważam że wart odciążyć relacje Gliwice-Częstochowa przedłużeniem relacji z Oświęcimia...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lil_Peter Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Mar 2009
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 22-07-2012, 17:02    Odpowiedz z cytatem

Uważasz, że w celu "odciążenia" GL- CZW należy im zabrać pociągi i pociągnąć je do Oświęcimia zamiast do Częstochowy, tak?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bardi78 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: 22-07-2012, 17:15    Odpowiedz z cytatem

Wszytko ok u ciebie tak prywatnie i wogóle???
Gdzie ja napisałem zabrać?Wskaż łaskawie to miejsce!
Jak masz problemy ze zrozumieniem to wytłumacze łopatologicznie:
Obecnie najpopularniejszą linią na Śląsku lub inaczej o najwyższej frekwencji obsługuje relacja Cżestochowa przez Katowice do Gliwic...nieraz się słyszy że pociągi szczególnie na Katowice-Gliwice są przepełnione w godzinach szczytu
WIĘC PROPONUJE ABY POCIĄGI RELACJI OŚWIĘCIM-KATOWICE JECHAŁY DALEJ AŻ DO GLIWIC CO ODCIĄŻYŁO( MAM NADZIEJE ŻE SŁOWO TO JEST CI ZNANE) PRZEPEŁNIONE POCIĄGI RELACJI CZĘSTOCHOWA GLIWICE GDYŻ LUDZIE JADĄCY Z KATOWIC DO GLIWIC MIELI BY WIĘCEJ POCIĄGÓW ,MIELI BY WIĘKSZY WYBÓR GDYŻ NA ODCINKU KATOWICE-GLIWICE JECHAŁY BY POCIĄGI Z KIERUNKU:
CZĘSTOCHOWY
LUB Z KIERUNKU
OŚWIĘCIMIA
O ŻADNYM ZABIERANIU POCIĄGÓW NIE WSPOMINAŁEM WRĘCZ PRZECIWNIE PISAŁEM O DODAWANIU POCIĄGÓW ALE JAK WIDZE CIĘŻKO POJĄĆ
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Lord W Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 09 Sie 2011
Skąd: Skierniewice

PostWysłany: 22-07-2012, 20:45    Odpowiedz z cytatem

Kotko mówiąc chodzi o to, żeby pociągi z Oświęcimia nie kończyły biegu w Katowicach, a w Gliwicach, żeby zwiększyć częstotliwość pociągów na odcinku Katowice - Gliwice. Po prostu trzeba inaczej ułożyć obieg składów na trasie Katowice - Oświęcim bez jakiejkolwiek ingerencji w relacje do Częstochowy.

Chyba o to chodziło przedmówcy. Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bardi78 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 03 Paź 2010
Skąd: Oświęcim

PostWysłany: 22-07-2012, 20:59    Odpowiedz z cytatem

No ba:) Jak widze nie masz problemu ze zrozumieniem moich słów gdzie nie mam mowy o wsytępowaniu wyrazów typu zabrać pociąg do częstochowy:)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sympatyk Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 14 Lip 2008

PostWysłany: 22-07-2012, 21:52    Odpowiedz z cytatem

Bardi78 napisał/a:

PROPONUJE ABY POCIĄGI RELACJI OŚWIĘCIM-KATOWICE JECHAŁY DALEJ AŻ DO GLIWIC

Będę więc kontynuował swoją namolność w lansowaniu mojej propozycji i dodam że owszem część pociągów z Oświęcimia mogłaby jechać do Gliwic uzupełniając pociągi rel. Częstochwa-Gliwice, a część mogłaby pojechać do Bytomia na skomunikowanie mojej propozycji opisanej kilka postów wyżej dla pociągów rel. Chałupki-Częstochowa.
Ha! Tylko ile tych pociągów z Oświęcimia musiałoby jeździć?! Laughing
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 2 z 3 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl