Wytykasz błędy wszystkim którzy mają inny pogląd na sprawy związane z KŚ niż ty.
Wytykam tylko podstawowe błędy, traf chciał, że akurat w Twoich wypowiedziach jest ich dostatek.
Cytat:
Jesteś z "Kraków/W-wa/Star-ce" czyli pewnie na co dzień nie korzystasz z ich usług, przyjedź i sprawdź jak się sprawy mają a potem komentuj.
Aha, czyli dobrym kadiologiem może być tylko ten, który sam przeżył zawał. Logika wprost imponująca .
Cytat:
Bo czytając same artykuły z RK, kuriera kolejowego i wiadomości na infokolej.pl, nie dowiesz się zbyt wiele, trzeba przyjechać i na własne oczy zobaczyć jak jest.
Mam wystarczającą wiedzę na temat stanu i działań KŚ. Cała Polska ma ją zresztą poza Tobą.
Cytat:
Wysłany: 08-04-2013, 21:12
PS. Panu sheva17 polecam zapoznać się z definicją słowa fobia bo chyba nie wie co to znaczy używając go w poprzednim poście.
Niestety, ale doskonale rozumiem znaczenie tego i innych słów. Przykro mi, ale w Twoim przypadku słowo fobia jest jak najbardziej na miejscu.
Twoje myślenie jest chore, idź popatrzeć na swoje PR w województwie kujawsko-pomorskim, tam już są ich ostatnie chwile, zostaną tylko ostatki. I chyba muszę Ci przypomnieć ale temat jest o PR i sytacji na Śląsku a nie o fobiach i wytykaniu kto ma rację kto ma nie, taki spam możesz sobie pisać w dziale "Duperele".
Na tym forum obowiązują pewne normy kultury i dobrze by było gdybyś do nich zechciał się dostosować. Od dbania o porządek na tym forum są moderatorzy, także ostudź swoje emocje i nie wkraczaj w kompetencje, które nie są Ci przypisane. Temat jest owszem o PR i trudno nie reagować jak kttoś uzewnętrznia swoje prywtane urazy i fobie, obrażając przy tym ucziwie i sumiennie pracujących dla tej spółki ludzi, chwaląc jednocześnie taką parodię jak KŚ.
sheva17, skończ waść.... kogo ja w tym wątku obrażam, jakich sumiennie pracujących ludzi? Równie dobrze ty uzewnętrzniasz swoje urazy i fobie wobec KŚ, twoje posty coraz mnie odnoszą się do tematu i podchodzą pod spam. Z mojej strony to już koniec tej bezsensownej namiastki rozmowy.
Witam Leniwiec jak ma się sprawa z Waszymi prywatnymi pociągami KS od Żywca do Zwardonia mam dowody jak Wy tam pracujecie.Dowody będą opublikowane w prasie lokalnej.
Prywatna Kolej SK
Rover, najpierw zarzucano mi że jestem pracownikiem PLK... teraz już magicznie przypisuje mi się zatrudnienie w KŚ. Coś trochę "spóźniony zapłon", artykuł ma 5 miesięcy. W dodatku można się domyślić, że opisywani w artykule "źli kierownicy" nie identyfikują się z firmą, być może to pracownicy z byłego ŚZPR, za czasów PR zachowanie kierowników na tym odcinku było takie same.
PS.
Zajmijcie się czymś pożytecznym zamiast odkopywać stare artykuły i przypisywać mi zatrudnienie w kolejnych spółkach.
To dobrze, prawdę mówiąc to przejadły mi się KŚ. Ciekawe czy kiedykolwiek pomyślą o reaktywacji REGIO Gliwice-Wrocław, przed paradą z KŚ była jedna para, dwie byłyby dobrym pomysłem (była wieczorna ale brakowało porannej).
dyżurny, No wiem, po 10 chyba jechał z Wrocławia a po 17 z Gliwic, denne godziny troszku. Tęsknię za kilkoma parami Wrocław-Gliwice, teraz z tymi przesiadkami to koszmar, w dodatku trochu wycinają na linii strzeleckiej (wina remontów?).
Tomek-Gliwice -Usunięty- Gość
Wysłany: 20-05-2013, 12:00
Spokojnie jak stykówki od grudnia znowu przejmą KŚ-e od PR-ów, to nie ostanie się kamien na kamieniu, osobówka na osobówce w kierunku Strzelec Opolskich, Kędzierzyna i Opola. Nie oszukujmy się, jak KŚ tam wejdzie ponownie, to wykosi wszystko z powodu restrukturyzacji spółki. Jak tną na odcinku Gliwice- Częstochowa, to myślicie że zostawią jakieś składy na stykówki do Strzelec czy Kędzierzyna? Będą najwyżej 2 pociągi na dobę, jeśli w ogóle jakieś zostaną. Więc od grudnia osobowe będzie można pożegnać w kierunku Opola, Koluszek, Kielc, Sędziszowa itp. 3 świat.... Chciałem również zaznaczyć że z Gliwic do Opola jeżdżą całe 3 autobusy na dobę!!! sic!!!! W tym dwa w nocy........z przystanku oddalonego od centrum Gliwic 3 km! Tak poza tym zostaną tylko TLK-i i niedobitki IR.....a jak IR/RE wywalą, to zostanie tylko TLK-a do Opola bez żadnej alternatywy poza samochodem. Kocham ten kraj...
Ja jestem za tym, żeby PR jak najszybciej wróciły. To najlepszy Przewoźnik kolejowy i w ogóle najlepszy Przewoźnik. Lepsze od PR było tylko Przedsiębiorstwo Państwowe PKP.
To co zafundowały KŚ z tymi przesiadkami do Sławkowa to kolejowy kabareton.
A teraz od czerwca takie cięcia połączeń KŚ i podwyżki cen , że masakra:(
Zarówno PR jak i KŚ są dennymi spółkami. Jakość przewozów jest niska, burdel wszędzie, przerost biurwy, upolitycznianie wszystkich decyzji. Cały ten przewrót związany z KŚ mógł się udać ale po prostu nie wyszło, za dużo było w tym polityki. W KD ludzie myśleli lepiej, tak samo w KW i przez to sytuacja jest tam dość dobra i stabilna (chociaż są absurdy jak zerwania skomunikowań w Węglińcu). Jestem za ogłoszeniem przetargu na świadczenie usług przewozowych przez min. 4 lata na wszystkich liniach wyjazdowych z GOP, linie w centrum GOP oddać KŚ do czasu aż KŚ spłaci dług, po tym likwidacja tej firmy lub przekształcenie w spółkę przewozów aglomeracyjnych. Innej szansy nie widzę, region z tak bogatą siecią kolejową został zdegradowany do poziomu kolejowej wsi, na tylu liniach nie widziano od dłuższego czasu pociągów pasażerskich...
Który przewoźnik będzie jeździł pociągami Impuls, które zamówiły południowe województwa? Jak się okazuje, musi on zostać wybrany w przetargu. A nawet kilku, bo województwa nie ogłoszą go wspólnie.
W ramach Południowej Grupy Zakupowej Województwo Śląskie razem z Województwami Świętokrzyskim, Małopolskim i Podkarpackim kupi od Newagu Nowy Sącz 19 elektrycznych zespołów trakcyjnych Impuls. W studium wykonalności projektu zapisano, że przewoźnik musi zostać wybrany w przetargu. Województwa nie powierzą przewozów od ręki Kolejom Śląskim, ani tworzonym właśnie Kolejom Małopolskim.
Województwo Śląskie otrzyma 6 zespołów trakcyjnych. Właśnie ogłosiło informację o planowanym przetargu na wybór przewoźnika. – Organizator jest zobligowany do publikacji ogłoszenia o zamiarze przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia lub bezpośredniego zawarcia umowy o świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego w terminie nie krótszym niż jeden rok – tłumaczy Witold Trólka z biura prasowego marszałka.
Przetarg obejmuje obsługę linii Rybnik – Katowice - granica województwa – (Kraków, w przypadku zawarcia porozumienia) i Katowice – Zawiercie – granica województwa - (Włoszczowa - Kielce w przypadku zawarcia porozumienia). Umowa zacznie obowiązywać w lutym 2015 r i obejmie przewozy do końca grudnia tegoż roku. Oczywiście, ze względu na krotki czas prowadzenia przewozów, przewagę będą miały Koleje Śląskie, ale niewykluczony jest udział w przetargu np. Przewozów Regionalnych.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum