Czy ludzie z okolic Tarnowa wiedzą coś o postępach prac czy braku. Jeśli możecie to proszę tutaj pisać. Od kolejarzy słyszę że raczej poczekamy sobie poza 1 września.
Bardzo słabo prace wyglądają w okolicach Tuchowa. Dużo zaszkodziła powódź. Ziemia jest skrajnie mokra i prace wykonuje się bardzo ciężko. Z tego co ja się orientuję może się okazać że poczekamy do 1 X i to jeśli sierpien będzie laskawy.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 04-08-2011, 10:02
Z tego co słyszałem prace zamknięcie ma być przedłużone do 15.09. z powodu warunków atmosferycznych. Oby to starczyło.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 04-08-2011, 10:54
No to po 15.09 dzieci z plecakami w pociagach juz nie zobaczymy- i tak dziwne, ze do naszych smutnych busiarskich czasów, gdzie bus jest w stanie wygryźć pociag niemal wszedzie, na Tuchow-Bobowa/Grybow wciaz dzieci dojezdzaly pociagiem do szkoły. Nie wiem co zrobia po 1 wrzesnia, ale rynek nie znosi próżni i pewnie Libropol juz zaciera rece. Szkoda.
Jeśli dziecko ze szkoły podstawowej/gimnazjum ma więcej niż 3 km do szkoły to dojazd zapewnia mu gmina (wykup miesięcznych), więc pewnie taniej wychodzi wykupic miesięczne na Libropol.
_________________ Walka o pociągi w Malopolsce trwa i trwać będzie. 4 czewca czarny dzień dla Kryniczanki i rekord Białej:(
Pozdrawiam rufio198
Przejechane km 62000 rok 2009 i 44420 w 2010
Jutro przejadę odcinek Tarnów - Tuchów to zamelduję o postępach, wróciłem właśnie z urlopu Twoim Letnim Koszmarem Tour de Pologne, w którym wywalczyliśmy doczepienie dwóch dodtakowych wagonów
Oficjalnie już wiadomo, że na dzień dzisiejszy termin przywrócenia ruchu to 1.10.2011.
Optymistą bym jednak nie był, ponieważ pracę ślimaczą się strasznie. Jeden obiekt mostowy w Łowczówku jest dopiero rozbierany, na odcinku Kłokowa - Łowczów, dopiero wstępnie pierwsze warstwy podtorza są układane do mostu na Białej, za mostem dopiero teren jest przygotowywany pod układanie podtorza. A w okolicy mpo. Łowczów stary tor jest dopiero rozbierany. Przywieziono kontenery automatyki do obsługi mpo. Łowczów, jednak nadal nie widać wymiany zwrotnic i urządzeń do sterowania zwrotnicami (mpo. Łowczów miała zwrotnicę przekładaną ręcznie na głowicy w kierunku Tarnowa). Niektóre przepusty po odkryciu wyglądają delikatnie mówiąc okropnie - nie wiem czy rozsądniej nie będzie rozszerzyć zakres prac, bo sądzę, że po tym odkryciu szybko mogą się nowe WOSy pojawić. Ogólnie daje się zauważyć stosunkowo niewielkie ilości sprzętu i ludzi pracujących przy przebudowie Za Łowczowem w kierunku Tuchowa mało co się dzieje.
Juzef, tylko odkręć pedały, żebyś mógł na leżąco wstawić rower do bagażnika
Pułtuś, wujek woził ostatnio materiał na budowę A4, początkowo 3 razy dziennie, potem już tylko 2, aż jeździli co drugi dzień. Dlaczego? Początkowo robili po 12 godzin dziennie z godzinną przerwą na budowie (wiadomo wszyscy chętni z całej Polski przyjeżdżają zarobić), ale założono ZZ i nagle pogwałcenie kodeksu pracownika itp. i od tego czasu pracują od 8 do 15. Nie ździwiłbym się jakby tu było tak samo.
Wymieniono podkłady i szyny na łuku na szlaku Tarnów Filia - Kłokowa, podbito i oczyszczono tor na odcinku zarządzanym przez IZ Kraków czyli do km 3,000. Na mijance Kłokowa pojawiło się kilka wagonów z podkładami strunobetonowymi.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum