SA34-021 stoi już od około dwóch miesięcy. Przetarg na serwisowanie lubuskich szynobusów wygrały Przewozy Regionalne i w ogóle nie naprawiają szynobusów. Stoi także SA133-003, 006 to już nie jeździ od hoho a może i dłużej, 007 jest na granicy wyczerpania (jeździ półzepsuty). Taka oto sytuacja panuje w naszym kochanym PR
_________________ 01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
007 jeździ chyba na jednym silniku tylko. SA133-006 z tego co słyszałem poszła do Bydgoszczy na naprawę poawaryjną. SA105 ile jest odstawionych, 3? Jeden wpadł na przewrócone drzewo, jeden się wykoleił dawno temu w Żarach i nie ma do niego części, a jeden chyba został obrzucony kamieniami.
czy jazda na jednym silniku jest dozwolona? Ja w ogóle tym 007 boje się jeździć, bo jak już pisałem strasznie i podejrzanie chwieje się na boki na zakrętach.
LOL ja nie wiedziałem że tyle SA105 jest zepsutych! To co jeździ na tych liniach, na których powinny być SA105 ??
_________________ 01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
PR wreszcie naprawiły SA133-007. Żadnych problemów z przyspieszaniem (teraz jest naprawdę niezłe), silnikiem i hamulcami, mam cichą nadzieję że do takiej naprawy poszedł teraz SA133-008 i przez to na Krzyż-Kostrzyn kursuje SA105-104 ...
_________________ 01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Sunseed, oczywiście że pociągi nadal będą jeździć, tyle że na podstawie jakiejś innej umowy. Na Śląsku umowę na regionalne przewozy podpisywali chyba dopiero w czerwcu br, i co pociągi jeździły zupełnie normalnie. Więc nie wygaduj głupot.
_________________ 01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Sunseed, oczywiście że pociągi nadal będą jeździć, tyle że na podstawie jakiejś innej umowy. Na Śląsku umowę na regionalne przewozy podpisywali chyba dopiero w czerwcu br, i co pociągi jeździły zupełnie normalnie. Więc nie wygaduj głupot.
Jeśli się pośpieszą z przetargiem ograniczonym przyśpeszonym
Sunseed, nie siej niepotrzebnej paniki, że zaraz pociągi nie pojadą, to mija się z celem.
Ciekawi mnie czy to PR są takie pazerne, czy UM taki skąpy. A może jedno i drugie?
Swoją drogą dziwne, że się nie dogadali. Tak ze sobą współpracują, podlizują się sobie nawzajem i takie coś? Aż nie wierzę !
_________________ 01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
[ Dodano: 07-12-2011, 16:35 ]
Ogłosili przetarg pt. "Świadczenie usług publicznych w zakresie kolejowych przewozów pasażerskich w strefie transgranicznej oraz na linii Rzepin – Międzyrzecz”
Obce spółki chcą wejść na nasze tory. Pracę może stracić nawet sto osób - ostrzega szef kolejarskiej Solidarności Zbigniew Spurgiasz. Problemów jest więcej, bo znikają połączenia, brakuje szynobusów, a pociągi jeżdżą czasami 30 km na godzinę!
Z. Spurgiasz, z Lubuskiego Zakładu Przewozów Regionalnych, wraz z kolegami z innych związków zaprosił kilka dni temu do Rzepina (tu pracuje) przedstawicieli urzędu marszałkowskiego, wojewody i szefostwo swojej firmy, żeby dowiedzieć się czy słuchy o nowej spółce są prawdziwe.
Jesienią urząd marszałkowski ma zorganizować przetarg na przewozy regionalne i jak wieść niesie, ma do niego stanąć Kolej Wielkopolska. - Z naszych informacji wynika, że chce wejść od strony Zbąszynka, a tamtejszy węzeł obsługuje około 80 procent połączeń - mówi Spurgiasz.
Dlatego jego zdaniem tylko tam zagrożonych jest ok. 30 miejsc pracy. Gdyby obca spółka weszła na większy teren czarne chmury zawisłyby nawet nad setką kolejarzy. - Boimy się tego i stąd to spotkanie - wyjaśnia szef "Solidarności”.
Czy te obawy są słuszne? Co kolejarze usłyszeli od swoich szefów i wicemarszałka województwa?
Czytaj w piątek w papierowym wydaniu "Gazety Lubuskiej"
Urząd Marszałkowski Ogłosił przetarg na przewozy kolejowe w roku 2012/2013, czyli niestety nie będzie tak jak zapowiadał wcześniej że będzie to przetarg dwuletni aż do 2014r. ;/
Zadanie 1 – Sieć linii komunikacyjnych nr 1 a) Zielona Góra – Rzepin – Kostrzyn
b) Zielona Góra – Głogów
c) Zielona Góra – Zbąszynek (Poznań)
d) Rzepin – Zbąszynek
Zadanie 2 – Sieć linii komunikacyjnych nr 2 a) Kostrzyn – Gorzów Wlkp. – Krzyż (Poznań)
b) Gorzów Wlkp. – Zbąszynek
c) Międzyrzecz – Rzepin
Zadanie 3 – Sieć linii komunikacyjnych nr 3 a) Zielona Góra – Żary (Węgliniec)
b) Żary – Żagań – Legnica
c) Żagań – Żary – Forst
d) Zielona Góra – Rzepin – Frankfurt nad Odrą
Czyli jak widać, likwidują dosyć obłożone kursy bezpośrednie (Legnica)Żagań - Zielona Góra, po cholerę
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum