Cześć wszystkim, kupiłam wczoraj bilet na 1 stycznia na godz. 15.17 w gablocie w rozpisce zapisane było, że pociąg REGIO kursuje tego dnia, następnie przy kasie sprzedawczyni zapytała tylko jakie to połączenie i wydrukowała bilet, po powrocie do domu okazało się, że takiego pociągu w danym dniu o 15.17 nie ma ale jest o 16.43 bilet ważny jest przez 6h, czy mogę bez problemu jechać właśnie tym pociągiem o 16.43?
Kupiłem niedawno bilet na wieczorne regio rankiem i okazało się, że mam źle wpisaną godzinę ważności - zbyt wcześnie, ale na szczęście konduktor słowem się nie odezwał. Drugą sytuację podobną chyba też miałem i też się trochę zdziwiłem, że nie było słowa zapytania. Może więc tak bardzo się tego nie trzymają?
można jechać ,a podróż trzeba ukończyć w czasie ważności biletu 6 godzin
Jeśli jedzie się pociągiem bezpośrednim (lub z przesiadką na najbliższy pociąg w danym kierunku) to w ciągu 6 godzin podróż należy rozpocząć, a nie zakończyć:
"7. Podróżny z biletem jednorazowym na przejazd w jedną stronę, albo na przejazd „tam i z powrotem”
w czasie przejazdu powrotnego, ma prawo dojechać do stacji przeznaczenia po upływie terminu ważności biletu, gdy przejazd odbywa się:
1) bezpośrednim pociągiem od stacji wyjazdu, wskazanej na bilecie, albo
2) z przesiadaniem po drodze – pod warunkiem, że przesiadanie odbywa się do najbliższego pociągu
jadącego w kierunku stacji przeznaczenia, jeżeli pociąg, którym rozpoczęto podróż nie dojeżdża do
tej stacji."
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum