Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  Następny
Nowy rozkład jazdy 2011/2012
Autor Wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 07-05-2012, 23:26    Odpowiedz z cytatem

Jakby nawet leciał jak to mówisz 160 km/h to nie miałby dłuższego o 21 minut czasu jazdy od kwalifikowanych mających rozkładową Vmax 160km/h Rolling Eyes
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 10-05-2012, 09:24    Odpowiedz z cytatem

160km/h to on może i jedzie jak ma sporo w plecy i oczywiście jak na czele jest EP09 (choć z tym zazwyczaj nie ma problemu, EP08 pojawia się sporadycznie), i o ile ma wymaganą masę hamującą. Natomiast rozkładowa jest 140.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 10-05-2012, 12:51    Odpowiedz z cytatem

No właśnie nie, czy ma plecy czy też nie obowiązuje prędkość rozkładowa dla danego pociągu która jest jednocześnie jego Vmax.

Rozkład jazdy trzyma się szybszymi rozruchami , trzymaniem prędkości od słupka do słupka i większym ciśnieniem w cylindrach przy zatrzymaniach Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 10-05-2012, 16:12    Odpowiedz z cytatem

Nie wiem, być może coś nie grało w liczniku w 141A ale jak się kiedyś taki trafił i EP09 była na czele to na wyświetlaczu było ponad 150km/h. Nie wiem jak to jest w chwili obecnej, ale przerabiając podręcznik maszynisty parowozowego i podobne inne zabytki których się w szafie rodzinnej dokopałem to znalazłem zapis, że w przypadku opóźnienia maszynista powinien próbować zniwelować je wszelkimi środkami nie przekraczając prędkości dopuszczalnej dla danego składu na danej trasie, pytanie jak to pojęcie rozumieć. W przypadku posiadania odpowiedniej masy hamującej i loka EP09 teoretycznie nie ma przeciwwskazań żeby jechać >140km/h (ostatnio jakoś jechałem Lubuszaninem w jakiś weekend że skład miał 11 pudeł i EP08 była na czele, ewidentnie nie mógł wyrobić się w rozkładzie (na wyświetlaczu w 141A, 2 wagony dołączone dodatkowo, było 137-139km/h), w drodze powrotnej też 11 pudeł i jechała EP09 to był co do minuty. Fakt że moc silników w przypadku EP09 większa, ale i przełożenie inne.

Tak że nie kłócę się z tym co powiedziałeś bo może tak jest (a przynajmniej być powinno), ale z moich obserwacji wynika z deka coś innego.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 11-05-2012, 00:31    Odpowiedz z cytatem

Masz rację krzychu12231, wyświetlacz to już jest jakaś informacja ale prędkość jazdy jest regulowana i trzymana na podstawie informacji z Haslera na lokomotywie.

Różnice -/+ 10 km/h między Vmax. dla danego pociągu a wskazaniem na wyświetlaczu wagonowym wynikają z grubości obręczy zestawów kołowych lokomotywy a poszczególnych wagonów.

Problem dla lubuskiego może być natomiast nie prędkości i czasy jazdy tylko oferta.
W obecnym r.j miejmy nadzieję że ona już się nie zmieni ale docierają informacje o utrąceniu jednej z TLK do Trójmiasta.
Miejmy jednak nadzieję że frekwencyjnie region poprawi się na tyle że nic Wam nie utną w rozkładzie jazdy.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

krzychu12231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 25 Lip 2009
Skąd: Poznań

PostWysłany: 11-05-2012, 10:11    Odpowiedz z cytatem

Takie info pojawiło się wśród kolejarzy z Czerwieńska już w lutym ubiegłego roku, miał podobno wylecieć TLK Bachus. Z tym że nie rozumiem analogii - rok temu miał wylecieć i jeździł na 4 pudłach, teraz ma 6 pudeł (a raz nawet 7 się trafiło, chyba, że chcą go skrócić tylko do Poznania). Jakby mieli uwalić jeszcze 1 TLK to kicha byłaby potężna, już teraz rozkład dziurawy jest jak ser Szwajcarski, w soboty np. z ZG do Poznania jedzie Regio 13:45 a następny 19:05, był jeszcze 15:19 do Zbąszynka gdzie szło się przesiąść na Poznań, ale oczywiście zrobili go teraz kursującym tylko w dni robocze. TLK Zielonogórzanin też wyleciał że jeździ tylko w piątki i niedziele, więc jak wyleci Gdynia to będzie dno totalne. Zielonogórzanin powinien jeździć codziennie i dodatkowo jeździć powinien nocny łącznik do Szczecinianina, ile razy nim jechałem to zawsze frekwencja była niekiepska.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 14-05-2012, 15:07    Odpowiedz z cytatem

Szanowni Podróżni

Lubuski Zakład Przewozów Regionalnych informuje, że w związku z robotami torowymi prowadzonymi przez zarządcę infrastruktury PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. w okresie 16.V - 22.V.2012 roku, wystąpią istotne zmiany w kursowaniu pociągów na terenie województwa lubuskiego. Informacje o wprowadzonych zmianach w kursowaniu pociągów dla danej stacji dostępne są na stronie internetowej: www.przewozyregionalne.pl w zakładce zmiany w kursowaniu.


źródło: Przewozy Regionalne
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

morpheo
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 14-05-2012, 15:10   

Będzie bezpośredni pociąg do Zielonej Góry
2012-05-14 07:19:45

Legnica zyska bezpośrednie połączenie kolejowe z Zieloną Górą. To efekt korekty rozkładu jazdy pociągów, która w życie ma wejść wraz z początkiem czerwca.

Informacja o nowym połączeniu już znajduje się w internetowym rozkładzie jazdy pociągów. Skład w relacji Legnica – Zielona Góra kursować zacznie od pierwszego czerwca, kiedy to – jak każdego roku – nastąpi korekta rozkładu jazdy na kolei.

Do Zielonej Góry zostanie wydłużona trasa pociągu odjeżdżającego z naszego miasta o 8:09. Dotychczas kończył on bieg w Żarach (o 9:37). Po zmianach o tej samej porze wyruszymy z legnickiego dworca właśnie w stronę Zielonej Góry, gdzie – według rozkładu – dojedziemy na godzinę 10:50. W drogę powrotną pociąg będzie ruszał o 13:10 (przyjazd do Legnicy: 16:21). W związku z wydłużeniem trasy, pasażerowie podróżujący dotychczas z Żar do Legnicy o 14:10 będą musieli liczyć się z przesunięciem odjazdu tego kursu o siedem minut wstecz (z 14:17 na 14:10).

Kurs będzie wykonywany codziennie. Jego obsługą zajmie się spółka Przewozy Regionalne, która do tego celu wykorzysta autobus szynowy. Cena normalnego biletu za podróż na pełnej trasie wyniesie 24 złote.

Autor: DZ (lca.pl)
źródło: portal Lca.pl http://moto.lca.pl/legnica,news,34085,Bedzie_bezposredni_pociag_do_Zielonej_Gory.html
Powrót do góry

Sunseed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Lip 2011
Skąd: Bruxelles

PostWysłany: 14-05-2012, 15:54    Odpowiedz z cytatem

Bardzo dobry krok, mogli go wcześniej zrobić : )



Jako Żaganianin cieszę się że odzyskaliśmy "dobre" połączenie do Zielonej Góry, te o 5 z rana to porażka.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kuba MK Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Gru 2010
Skąd: Poznań

PostWysłany: 14-05-2012, 17:53    Odpowiedz z cytatem

"Jego obsługą zajmie się spółka Przewozy Regionalne, która do tego celu wykorzysta autobus szynowy"

Hah no to już szykujcie się na KKZ Very Happy

_________________
01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Sunseed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Lip 2011
Skąd: Bruxelles

PostWysłany: 14-05-2012, 19:36    Odpowiedz z cytatem

Nie ma co się dziwić, podaj mi bardziej ekonomiczną wersję niż SZT ;d

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kuba MK Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Gru 2010
Skąd: Poznań

PostWysłany: 15-05-2012, 02:28    Odpowiedz z cytatem

Sunseed, chodziło mi bardziej o to, że PR nie mają szynobusów w Lubuskiem do obsługi tego połączenia Very Happy Gdyby zajęły się nim Koleje Dolnośląskie nie byłoby takiego problemu z obsługą pociągu.
Obecnie 3 szynobusy w Lubuskiem klapły i nie szybko będzie ich naprawa.

_________________
01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

konik23 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Gru 2010
Skąd: Żagań

PostWysłany: 16-05-2012, 08:39   sa Odpowiedz z cytatem

Te 3 popsute szynobusy to są wyłączone z ruchu przez planowe przeglądy czy miały kolizje?

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kuba MK Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 27 Gru 2010
Skąd: Poznań

PostWysłany: 16-05-2012, 18:40    Odpowiedz z cytatem

konik23, ani jedno ani drugie, powodem jest raczej brak regularnych i profesjonalnych przeglądów szynobusów, w efekcie czego wiecznie psują się silniki w SZT.

_________________
01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Sunseed Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Lip 2011
Skąd: Bruxelles

PostWysłany: 16-05-2012, 20:54    Odpowiedz z cytatem

Nic poważnego z tymi szynobusami, 3 w naprawie to standard ; )

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 12 z 15 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13, 14, 15  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl