Kuba MK, na HAFASa to nie ma co liczyć. Informację wziąłem z KWR. Przesłane przez ciebie linki zawierając błąd, chociażby już w RJ dla Poznania 3.IX - 15.X jest zaznaczony Wilda w piątki i niedziele w relacji Gorzów Wlkp. - Poznań Gł.
Ponieważ nie ma osobnego wątku o taborze spalinowym w Lubuskiem, małe podsumowanie co jeździ a co nie:
Na północy na Kostrzyn-Krzyż jeżdżą: SA133: 003, 006, 008 , SA134: 020,021
Na północy na Zbąszynek-Gorzów i Międzyrzecz-Rzepin jeżdżą: SA105: 104, 105
Na południu jeździ tylko SA108-006 i obsługuje Żary-Legnica-Żary, na pozostałych trasach KKA.
Awarie/naprawy/naprawy rewizyjne: SA105: 101, 102 , SA133-007 (to już któraś awaria w tym pojeździe).
W drugiej połowie października ma przyjechać nowy Newag SA137, będzie prawdopodobnie jeździć na Kostrzyn-Krzyż(Poznań), bo na południe ma iść jeszcze jeden SA133 od grudnia.
_________________ 01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
turystka, bezpośrednie połączenie Gorzowa z Poznaniem jest najważniejsze, aczkolwiek Gorzowa z Piłą też jest ważne, tyle że w tej kwestii UMWW i UMWL nie potrafią się dogadać.
_________________ 01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Mam wielką prośbę do zorientowanych bywalców forum z Lubuskiego: mianowicie końcem października chciałem wybrać się na zaliczanie trasy Węgliniec-Żary-Zielona Góra i czytam ze podobno tam KKA?? jeśli tak,do do kiedy będzie kursować i czy w weekend 26-27 października mam szansę zaliczyć tą trasę szynobusem,bo jeśli busem to zrezygnuję...dzięki
KKA jest w zasadzie tylko za pociągi do Forstu. Do Legnicy i Zielonej spółka "PR" wykorzystuje ostatni, sprawny na południu szynobus.
Nie ma natomiast problemu z połączeniami obsługiwanymi przez Koleje Dolnośląskie. Także w dni robocze na Żary - Węgliniec kursuje wszystko bez przeszkód (chyba, że Wawel będzie miał obsuwę ). W weekend kursuje tu tylko jedna para ZG-JG Przewozów i _ponoć_ nie ma tu problemów.
Możliwe, że do końca października, może coś jeszcze się zepsuć - ew. może coś zdążą naprawić. ;D
Od wtorku 16 października dużo zmian w rozkładach jazdy w Lubuskiem - np. na linii Kostrzyn-Krzyż zmiany obejmą aż 90% pociągów, od 2-3 minut do nawet półgodzinnych zmian.
Lepiej sprawdzajcie rozkład przed podróżą.
_________________ 01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Z nieoficjalnych informacji wynika, że w nowym RJ PR prawdopodobnie wycofają się z obsługi lubuskiego odcinka linii nr 351 Poznań - Szczecin.
Tzn. pociągi będą jeździły, ale nie będą się zatrzymywały na odcinku Bierzwnik - Krzyż, gdyż woj. lubuskie nie chce płacić za obsługę tego odcinka.
Połączenia straci więc Dobiegniew, Podlesiec i Drawiny.
Brawo UMWL! Tak trzymać!
Oprócz tego fatalna sytuacja taborowa w Lubuskiem: nie jeżdżą SA133-003,006,007, 2 sztuki SA105 i chyba jeden SA105 z linii GW-Zbąszynek, na linii Kostrzyn-Krzyż tylko 3 szynobusy: SA133-008, SA134:020,021, ponadto oba SA134 mają problemy z jazdą, jeden z nich utknął dzisiaj w okolicach Witnicy na 40 minut, niedługo więc nie będzie czym jeździć na Kostrzyn-Krzyż, na Zbąszynek-GW też ostatnio jeździły zastępcze autobusy, a na południu tylko jeden jedyny SA108.
Tak oto jeździ się na spalinowych liniach w Lubuskiem.
UMWL oczywiście milczy i wypina się tyłkiem do pasażerów.
_________________ 01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
A wczoraj w piątek , InterRegio Wilda do Krzyża odjechał z Gorzowa o 19:38 zamiast 19:55 jak jest na każdym rozkładzie na stacji. Nawet kasjerki nie wiedziały , że odjeżdża wcześniej i zapowiedziały go na 19:55.
Kilka osób na stacji zostało oczywiście " bardzo zadowolonych " szczególnie jeden pan ,który o 19:53 biegiem śmigał na peron.
Gratulacje dla PRów i innych odpowiedzialnych za rozkład jazdy i jego ciągłe zmiany , w ten sposób zapewne liczba pasażerów na pewno będzie rosła.
_________________ 2016 - 15995 km, 2017 - 12197 km, 2018 - 9460 km, 2019 - 8278 km, 2020 - 9476 km,
Mam pytanie odnośnie pociągu Regio 77266 z Rzepina do Poznania. Czym jest aktualnie obsługiwany? Jeszcze w tym tygodniu jak mało nie zderzył się czołowo z kiblem pod Poznaniem to na zdjęciach widziałem Byka z wagonami, ale Infopasażer pokazuje obecnie że jest to MOJ czyli kibel. Doszło w ostatnich dniach do jakiejś zmiany czy też to błąd systemu?
pacy, to co Przewozy Regionalne wyrabiają z tym interREGIO Wilda to jest śmiech na sali. Jedne źródła podają odjazd w piątek o 19:55, inne o 19:38. Czyli jednym słowem syf, czyli norma w Przewozach Regionalnych.
Oprócz tego masa zmian w pociągach osobowych, zmiany nie są naniesione ani na SRJP, ani na plakatowe rozkłady jazdy, w efekcie czego pasażerowie powoli tracą cierpliwość. Brawo PR !
_________________ 01.12.2008 - początek końca przewozów dalekobieżnych w Polsce - przejęcie pospiesznych przez IC.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum