Tu taj chodzi o:
-Przewozy pracownicze- pociąg z Zamościa 4 .32 dociera do Lublina o tej porze, ze można bez problemu zdążyć na 7.15, czy 7.30 do pracy czy szkoły, a jak się postara to nawet na 7- brak takiego połączenia był już od dawna sygnalizowany przez mieszkańców
-wieczorny umożliwia późny powrót z Lublina- też był porządany.
_________________ Polacy- weźmy przykład z Węgrów i pana premiera Orbana!
Z gazu łupkowego będą wielkie pieniądze- aż 4,90 za 1000m3.
Z tym skomunikowaniem w Lublinie, Gałczyńskiego z pociągiem do Chełma to jakaś paranoja by mogli puścić osobówkę do Chełma np. o 20;21 bo i tak o 20 nie ma nic oprócz pociągu do Zamościa który się nie zatrzymuje na wszystkich stacjach, jak by uruchomili taki pociąg to nie tylko Chełm by zyskał ale i mniejsze miejscowości albo jak już tak ludzi chcą zniechęcić do TLK do Poznania i z powrotem to niech wydłużą RE Warte żeby na odcinku Chełm - Lublin jechał jako Regio+ i na stacji Rejowiec był skomunikowany z pociągiem do Zamościa. Mówią, że podkomorzy muchy wozi a jak przed wigilią w piątek 23 grudnia o godzinie 13;40 widziałem Regio z Zamościa do Lublina to miał super frekwencje aż 2 osoby.
@Exsimus - dzięki za dobre słowo na temat moich ulotek. Zdaje sobie sprawę że pod względem graficznym to nie jest jeszcze to co być powinno, ale udostępniłem je w wersji testowej aby dowiedzieć się czy ten projekt ma jeszcze sens. Przygotowując je kierowałem się przede wszystkim przejrzystością i przedstawieniu zalet podróżowania koleją w relacji Chełm-Zamość. Głównym celem było przede wszystkim przedstawienie informacji o połączeniu. Nie zdziwiłbym się wcale gdyby się okazało że w takiej Zawadówce więcej osób wie o tym połączeniu niż w Chełmie. Tak to już jest. Tak jak się spodziewałem niestety PR nie zrobiły żadnych akcji promocyjnych i w konsekwencji skróciły Podkomorzego do relacji Rejowiec-Zamość. Moją ulotkę można by zakutalizować ale nie wiem czy jest jakikolwiek sens. Ja oczywiście ciągle wybierałbym połączenia do Zamościa z przesiadką w Rejowcu, ale wszyscy inni pójdą na dworzec busów i sprawa praktycznie jest skończona. PR teraz nie zrobią nic na Chełm-Zamość.
Co do działu marketingowego - najpierw niech zdobędę wykształcenie w tym zakresie, potem będziemy myśleć
Niestety Przewozy Regionalne totalnie olały sprawę skomunikowania z pociągiem powrotnym TLK Gałczyński i nic nie wskazuje na to by się coś w tej sprawie zmieniło. Rozumiałbym przewoźnika gdyby prowadzono jakieś remonty, naprawy itd utrudniające skomunikowania, ale w tym przypadku nie widzę przyczyny takiego stanu rzeczy. Przecież Przewozy Regionalne na trasie Lublin-Chełm nie konkurują z PKP Intercity. Ale nie, PR wolą odcinać od siebie dopływ pasażerów z wieczornego TLK Gałczyński. A co tam, niech siedzą sobie 2 godziny z kawałkiem w poczekalni.
@Dresio - RE Warta może być wydłużona tylko w soboty, o czym była mowa na forum.
Cytat:
Mówią, że podkomorzy muchy wozi a jak przed wigilią w piątek 23 grudnia o godzinie 13;40 widziałem Regio z Zamościa do Lublina to miał super frekwencje aż 2 osoby.
Co ciągle nie zmienia faktu, że Podkomorzy wozi muchy.
dzisiaj z Chełma do Rejowca o godz.13:00 wyjechało ok 30 osób (myslalem ze bedzie o wiele gorzej), blisko połowa z tych podróznych przesiadła sie w Rejowcu do regio z Zamoscia do Lublina. Odrodzeniem z Zamoscia do Rejowca przyjechał z około 15 pasażerami
Ten pociąg o 13:00 wbrew pozorom cieszy się dużym zainteresowaniem. Jak jechałem nim w ubiegłą środę to przesiadło się na odrodzenie zdecydowanie powyżej 25 osób (nawet filmik nagrałem, bo oczom nie dowierzałem, wstawię lada moment).
daremne.... połączenie z Chełma do Zamościa uwalają, a paradoksem jest to, że w połączeniu Chełm-Rejowiec i Rejowiec-Lublin można znaleźć się szybciej w Lublinie... bo jedzie jako przyspieszony i jest lepiej skomunikowany w Lublinie z TLK ami niż regio z Chełma..... i słusznie, bo w Zamościu o to walczą, a Chełm wszyscy mają gdzieś.... najważniejsze, żeby pasażerowie z Chełma nabijali kasę PR, bo to jest największy potok pasażerów w regionie, reszta nie jest potrzebna...
Ten pociąg o 13:00 wbrew pozorom cieszy się dużym zainteresowaniem. Jak jechałem nim w ubiegłą środę to przesiadło się na odrodzenie zdecydowanie powyżej 25 osób (nawet filmik nagrałem, bo oczom nie dowierzałem, wstawię lada moment).
[ Dodano: 04-01-2012, 21:26 ]
Ja tam nie widzę nic dziwnego, bo to jedyne sensowne połączenie aby dotrzeć do Lublina na pociąg RE Warta do Warszawy. Z takimi torbami przecież nie pojechali do Lublina, tylko dalej.
W ubiegłym roku wybrałem się pociągiem Podkomorzy z Chełma do Zamościa, podróż podyktowana była ciekawością przejechania się tą linią, oraz z zamiłowania do kolei. Niestety frekwencja praktycznie zerowa, do Zamościa dojechało raptem 5 osób z czego 3 były z Chełma.
Z ciekawości jako osoba pochodząca z Wielkopolski pisałem do IC w propozycjach do RJ 2012-13 także odnośnie wydłużenia "TLK Gałczyński " do Zamościa lub Chełma i w odpowiedzi olali to zupełnie. Jaką dzisiaj odpowiedz dostałem na swoje pismo oraz jakie to były te moje propozycje dzisiaj wrzuciłem załącznikach na forum w propozycjach do RJ 2012-13.
ciekawe co odpiszą z PR-ów ,ale generalnie kolej ma gdzieś wschodnią Polskę szkoda.
To smutne, ale Chełm zawsze był traktowany marginalnie i nigdy nie miał zbyt wielu dalekobieżnych połączeń kolejowych, w zasadzie można je policzyć na palcach jednej ręki, pojawiały się one okresowo i znikały bezpowrotnie. Od lat, nie zmieniło się nic w tym względzie, i myślę że długo jeszcze tak pozostanie. Z zazdrością spoglądam na PRZEMYŚL, który położony jest w podobnej odległości od Rzeszowa jak Chełm od Lublina, jednak wielu podróżnych jadących z Przemyśla nie musi przesiadać się z EN57 w Rzeszowie żeby odbywać swoją dalszą podróż do wielu odległych miejsc w Polsce, być może nie powinienem porównywać Przemyśla z Chełmem, ale niewątpliwie te dwa miasta mają dwa podobieństwa:
- porównywalną liczbę mieszkańców
- porównywalną odległość do stolic województwa.
Rafaello1973 dziękuję, za zaangażowanie i monitowanie z odległej Wielkopolski do IC o wydłużenie TLK Gałczyński do Zamościa lub Chełma. Cóż, nadal wschód Lubelszczyzny nie ma co liczyć na wielkie zmiany w tym względzie . Pozdrawiam serdecznie
Rafaello1973 PIC nie pusci zadnego składu do Zamoscia od strony Lublina. TLK Hetman jest jedynym składem i tak juz pozostanie. W sumie nie ma o co bić piany. PRy maja bardzo dobrą oferte przewozowa na odcinkach Lublin - Chełm - Dorohusk i Lublin - Zamość. Są skomunikowania w Lublinie z TLKami odjezdzajacymi w Polske, wiec po kiego Ci wydłużać pociag TLK z Lublina do Zamościa.
@maciej30, to fakt, że są dobrze skomunikowane, dla części to nie problem, ale większość osób jak słyszy "przesiadka" to na twarzy pojawia się grymas i wydobywa się jęk rozpaczy.
_________________ 2010 - 4564 km
2011 - 8993 km
2012 - 5090 km
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum