Jeszcze nic nie wiem, ale na linii Szczecin - Piła powinno to wyglądać mniej więcej tak:
1. Powinien zostać przedporanny kurs do Szczecina
2. Poranny kurs do Piły przenieść w okolice 6:40 - 6:50, bo 6:05 to za wcześnie
3. Zostawić kurs przed 9-tą do Sczecina
4. Więcej pociągów w porze obiadowej
5. Bez pociągów "pospiesznych"
Ostatnie pociągi dziennie w okolicach 22:00 - 23:00
Nie wiem, kiedy, ale wiadomo mi, że do 16 IX 2014 (wtorek 2 tygodnie temu) musiały być gotowe meldunki na noc przejściową (tzn. 13.12./14.12.2014). Najpewniej zarys RJ 2014/2015 będzie opublikowany za miesiąc (tj. okolice 30 X)
No to mamy już schemat nowego rozkładu jazdy.
Koszalin - Poznań 4:55
TLK Pobrzeże skrócone do Warszawy Zach, i będzie teraz przed 7 rano jechać. Czyżby wracamy do korzeni?? Powrotny ok 20 w Koszalinie.
Nowy Regio Słupia relacji Słupsk - Szczecin - Słupsk (raczej tylko nazwa dochodzi)
Ostatni do Szczecina jest Regio po 19 a nie TLK jak obecnie (oczywiście Koszalin)
TLK a za nim Regio do Białogardu
Gwarek do Katowic przez Wrocław a nie przez Ostrów Wlkp.
Zmiana postoi w Obornikach, z Oborniki Wlkp na Oborniki Wlkp Miasto.
Koszalin Kołobrzeg dalej 3 pary Regio za to pierwsza jedzie po 6 z Koszalina. Gorzej jest z powrotem bo Regio jedzie o 5 i zaraz za nim rusza Pobrzeże, tak więc luka do 15 jak nic będzie.
No i wyszukiwarka znajduje dobre połączenie do Katowic przez Chojnice, Tczew, Warszawa. Dla maniaków czemu nie
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
I jeszcze jest sezonowy Sztorm Szczecin-Ustka-Szczecin, nie wiem, czy nie jest za Słupię w tym czasie, trzeba porównać godziny. Rozkład sezonowy dla Ustki chyba tak dobry dawno nie był. W dodatku - i tu jest myślenie biznesowe KM - skład Słonecznego po przyjeździe zrobi jedno wahadło do Słupska, a potem do Warszawy
_________________ Tramwaj musi wrócić do Gliwic. Frankiewicz już odszedł!
dddbb -Usunięty- Gość
Wysłany: 04-11-2014, 12:40
Myślenie biznesowe albo i przypadek - sądzę, że po prostu w Ustce nie ma gdzie stać.
Co to za pociąg, który widnieje w rj dla Szczecina Głównego, odjazd 10.25 do Świnoujścia AR-Os 88006, powrót o 19.37, czemu te składy obsługuje Arriva?
Chcesz mi napisać że dopiero teraz czyli na msc przed wejściem w życie nowego RJ, nasze województwo obudziło się i szuka operatora?
Czyli cały rozkład co widnieje na stronie PLKi to można do kosza wywalić bo jest pisany pod PR. Chyba że PR nie będzie brało dotacji od was.
A co będzie kiedy nie znajdziecie operatora przewozowego? Będzie rozpisywać nowy przetarg a ludzie do pracy nie dojadą?
Czy mi się nie wydaję ale czy to nie jest pisany pod konkretnego oferenta?
Gdzie się podziały zapisy że podpisujemy umowę na 5 lat, tak aby każdy przewoźnik mógł inwestować w tabor.
Za bardzo mi ta sprawa śmierdzi, no ale co możemy uczynić z tym?
Chciałbym zobaczyć co by się stało, gdyby nikt nie zgłosił się do przetargu, ale miałbym ubaw UMZP funduje dla każdego pasażera pojazd indywidualny
Bartek - Tu miało być DB, ale nie wejdzie na nasze tory.
I niech ktoś mi napisze bo w jednej tabeli Słowiniec kursuje codziennie a w drugiej tylko w 1,5,6
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
W końcu skomunikowano w Koszalinie regio z Kołobrzegu po 16 z Żuławami do Olsztyna. Brakuje trochę więcej połączeń do Kołobrzegu i dalej w kierunku Gryfic i Szczecina. Chociaż byłoby połącznie z lotniskiem w Goleniowie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum