Wysłany: 16-02-2015, 19:13 Wagony PKP IC za granicą
Ciekawa sprawa. Nie wiem na ile prawdziwa jest informacja na tej stronie, ale u nas jeżdżą stare wagony w pociągach, a nowe lub zmodernizowane jeżdżą w połączeniach w innych kolejach za granicą.
Wysłany: 20-02-2015, 19:35 Re: Wagony PKP IC za granicą
Shinzon napisał/a:
Ciekawa sprawa. Nie wiem na ile prawdziwa jest informacja na tej stronie, ale u nas jeżdżą stare wagony w pociągach, a nowe lub zmodernizowane jeżdżą w połączeniach w innych kolejach za granicą.
Nie stawiał bym sprawy w sposób "u nas graty, a nasze dobre wagony za granicą".
Intercity wystawia wiele składów międzynarodowych, w tym BWE, BGE oraz np. POLONIA i SOBIESKI. O ile SOBIESKI może mieć obieg sam z sobą, to POLONIA przyjeżdża do Wiednia godzinę po odjeździe pociągu w powrotnej relacji. Jest sens, by skład stał na bocznicy prawie całą dobę? To po pierwsze kosztuje, a po drugie można zarobić na wynajęciu tych wagonów w bezproduktywnym czasie. Wygląda na to, że obieg POLONIA wygląda następująco:
EC 103 POLONIA Warszawa 6:38 - Wien 14:26
EC 143 Hortobagy Wien 16:48 - Debrecen 22:34
EC 142 Hortobagy Debrecen 5:26 - Wien 11:12
EC 102 POLONIA Wien 13:34 - Warszawa 21:27.
Z tym AVALA to jakiś incydent chyba.
Są też pociągi międzynarodowe, do których Intercity dokłada swoje wagony i tu mógłbyś mieć zastrzeżenia, bo najlepsze wagony restauracyjne tj. Z1AWR i 406A wynajmujemy tym niedobrym Rosjanom, aby im dogadzać na trasach do Paryża i Nicei. Ale przypuszczam, że do tego nie dokładają skoro wykonali modernizację 4 wagonów do tego celu, a obecnie chcą zrobić modernizację kolejnych 3 sztuk.
Wysłany: 07-04-2015, 17:07 Re: Wagony PKP IC za granicą
DarekP napisał/a:
Shinzon napisał/a:
Ciekawa sprawa. Nie wiem na ile prawdziwa jest informacja na tej stronie, ale u nas jeżdżą stare wagony w pociągach, a nowe lub zmodernizowane jeżdżą w połączeniach w innych kolejach za granicą.
Nie stawiał bym sprawy w sposób "u nas graty, a nasze dobre wagony za granicą".
Intercity wystawia wiele składów międzynarodowych, w tym BWE, BGE oraz np. POLONIA i SOBIESKI. O ile SOBIESKI może mieć obieg sam z sobą, to POLONIA przyjeżdża do Wiednia godzinę po odjeździe pociągu w powrotnej relacji. Jest sens, by skład stał na bocznicy prawie całą dobę? To po pierwsze kosztuje, a po drugie można zarobić na wynajęciu tych wagonów w bezproduktywnym czasie. Wygląda na to, że obieg POLONIA wygląda następująco:
EC 103 POLONIA Warszawa 6:38 - Wien 14:26
EC 143 Hortobagy Wien 16:48 - Debrecen 22:34
EC 142 Hortobagy Debrecen 5:26 - Wien 11:12
EC 102 POLONIA Wien 13:34 - Warszawa 21:27.
Z tym AVALA to jakiś incydent chyba.
Są też pociągi międzynarodowe, do których Intercity dokłada swoje wagony i tu mógłbyś mieć zastrzeżenia, bo najlepsze wagony restauracyjne tj. Z1AWR i 406A wynajmujemy tym niedobrym Rosjanom, aby im dogadzać na trasach do Paryża i Nicei. Ale przypuszczam, że do tego nie dokładają skoro wykonali modernizację 4 wagonów do tego celu, a obecnie chcą zrobić modernizację kolejnych 3 sztuk.
tak się zastanawiam czy w ciągu tych dwóch godzin dobrze zostanie dobrze posprzątane.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Nie możesz ściągać załączników na tym forum