_________________ Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
LoloPendolo -Usunięty- Gość
Wysłany: 17-07-2015, 17:34
W końcu, ktoś mądry poszedł po rozum do głowy. świetny pomysł. Powinien być praktykowany na innych zatłoczonych wylotówkach w Polsce, gdzie IC posiada dobrą oferte przewozową. Duży Plus dla IC
12 października wystartowała wspólna kampania wizerunkowo-produktowa marek PKP oraz PKP Intercity. Kampania nawiązująca do wiersza Juliana Tuwima pokazuje przekrój pasażerów wszystkich kategorii pociągów PKP Intercity. Swojego głosu w kampanii udzielił aktor – Piotr Fronczewski.
_________________ Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum