Pułtuś, 1/3 to mocna przesada. Priorytet przy przydzielaniu tras mają mieć pociągi Regionalne, żeby nie zaburzyć dowozu do prac. Potem TLK i Ex a na końcu interREGIO. Czyli teoretycznie papa iR ze wschodniej małopolski.
Pociągi IR mogą jechać do Krakowa i dalej przez Mysłowice , Imielin , Bieruń Nowy , Dowry z pominięciem stacji Oświęcim . ( bez zmiany kierunku jazdy w Oświęcimiu ) Odcinek Mysłowice - Oświęcim jest cały czas gruntownie remontowany .
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 18-07-2011, 12:39
dyżurny napisał/a:
Pułtuś,Potem TLK i Ex a na końcu interREGIO. Czyli teoretycznie papa iR ze wschodniej małopolski.
Jakim niby prawem ? PLKa nie ma prawa dyskryminowac jedne pociagi dalekobiezne wobec innych Gdzie rownosc podmiotow? Ktory przepis mówi o tym ze pociagi TLK maja pierwszenstwo przed IR
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 18-07-2011, 12:45
Pułtuś, Normalnym prawem - pierwszeństwo przy trasowaniu pociągów z służbą publiczną.
Brak służby i dotacji EIC,EX,IR i częściowa trasa IR/Regio nic nie pomoże bo jak nie na Kraków - Tarnów pociąg poleci to na Trzebinia - Katowice bo nie będzie miał misji jak wejdą w Grudniu 2012 KŚ i to ich pociągi będą miały służbę publiczną na tym odcinku więc wyższy priorytet.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 18-07-2011, 13:55
Aaaale lipa. A zresztą przy perturbacjach rozkladowych uruchamianie InterREGIO moze przestac sie oplacać i mozliwe ze chociazby dlatego te pociagi znikna z naszego odcinka E30. Wszak pierwszy TLK z Przemysla ma wyjezdzac bodaj o 2:10, zeby byc na 7:20 w Krakowie...
kryniczanin, raczej nie przed realizacją wspólnego programu taborowego Małopolski i Śląskiego.
kryniczanin -Usunięty- Gość
Wysłany: 18-07-2011, 14:56
hurricane, Ale nie zapominaj że Marszałek Śląskiego może się zgodzić na Regio np. Do Krakowa w ramach wspólnej realizacji ale może stanowczo powiedzieć że nie godzę się na IR z obniżoną kategorią na swoim odcinku i po ptokach.
hurricane, W najbliższym rozkładzie jak najbardziej tak. Po przejęciu obsługi Katowice - Trzebinia przez Koleje Śląskie już nie.
Co, czyli nie będzie pociągów Kraków Gł-Katowice tylko zrobią przesiadki?
Sory za offtop ale robi się nieciekawie. Jedna z najbardziej dochodowych relacji w Małopolskim i w imię KŚ idzie do uwalenia.
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 18-07-2011, 20:30
Nie panikujcie, ludzie! Na razie KŚ jeszcze nie wyjechały na tory, a Wy już prorokujecie uwalenie połączeń z Katowic do Krakowa? Popatrzcie na to z innej perspektywy - UMWŚ wraz z woj. małopolskim, świętokrzyskim i podkarpackim chce zakupić wspólny tabor kolejowy. Dobrze to wyrokuje na przyszłość, zwłaszcza jeśli chodzi o obsługę przez KŚ linii np. do Kielc, Krakowa czy nawet Rzeszowa. Jeżeli rzeczywiście tym czterem województwom uda się wspólnie kupić nowe pociągi, to nic nie będzie stało na przeszkodzie, aby KŚ za odpowiednią dotację z UMWM kursowały do Krakowa. Kwestia dogadania się marszałków.
Pułtuś -Usunięty- Gość
Wysłany: 18-07-2011, 20:58
Dobrymi chęciami jest pieklo wybrukowane... Przeciez wszyscy wiemy, ze z tego projektu wspolnego zakupu taboru nic nie wyjdzie. To kolejna gadka w stylu Piekielka, linii KDP z Bialegostoku do Rzeszowa przez Lublin, nowego dworca w Saczu, estakad na linii Muszyna-Sacz, linii Tarnow-Kielce przez Szczucin, Busko... tylko ze w wersji light. To jest gadka w celu Public relations. Intencje sie koncza, kiedy trzeba wyłożyć kasę.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum