Wysłany: 10-07-2011, 09:43 EU07A-495 już na szlaku
Lokomotywa EU07A-495 w trakcie testów na Swarzędzkiej stacji. EU07A-495, która przeszla gruntowną modernizację. Jej celem było między innymi wyposażenie pojazdu trakcyjnego w silniki asynchronicze, dostosowanie kabiny do teraźniejszych wymagań.
Super, naprawdę prezentuje się całkiem przyzwoicie.
Mam nadzieję, że przejdzie pozytywnie testy i zostanie dopuszczona do prędkości 160 km/h, a kalkulacja ekonomiczna będzie opłacalna.
PKP Intercity potrzebować będą w przyszłości lokomotyw z prędkością wyższą niż marne 125 km/h.
A czy ta lokomotywa nie pojechała o własnych siłach na jej prezentację podczas, że tak to nazwę czeskich Dni Techniki Kolejowej, które odbyły się kilka tygodni temu w Ostrawie, bo ją tam widziałem.
Powiem tak wszystko fajnie ta EU07 będzie dobrym zasileniem taborowym do obsługi pociągów Expresowych ale te reflektory to ni w 5 ni w 15...... już wolę te zezowate okrągłe..... a do tego po kiego grzyba nad szybą umieszczono jak podejrzewam wyświetlacz stacji docelowej? To nie EZT
_________________ Bojkotuję pociągi spółki PKP InterCity busy i tiry.Jako środek transportu wybieram TYLKO I WYŁĄCZNIE KOLEJ.
a do tego po kiego grzyba nad szybą umieszczono jak podejrzewam wyświetlacz stacji docelowej?
Kilka budyni też tak ma, ale wyświetlacz jest OIDP za szybą czołową.
Zawsze to dodatkowe źródło informacji dla pasażera.
Co do reflektorów to dosłownie każda modernizacja zawiera inne rozwiązania, więc może w następnej nieco poprawią design tego elementu.
Najpierw musi dostać dopuszczenia na PL, potem na CZ (a to proste nie jest przy nowych maszynach z takim napędem).
Patyky juz ponowu Keramo (Grafit, Cink) i take jak w Czechac tez u taboru PKP. I jezeli na klasicze EU07 mogliwe dopelnic LVZ (Czeske smoczinne hamowanie pociagu) TRS (radiostacja czeska) poítym ktos moga liczic wykorzystanie tego loku na cialej magistrale Warszawa - KaTowice - Olomouc - Praha. Przi predkosci 160 km/godzinie taka odlegloscz juz oplace sie.
Patyki i LVZ to żaden problem.
Problemem jest generowanie zakłóceń przez napęd impulsowy. Każdy nowy napęd musi być pod tym kątem przebadany w każdym kraju, bo w każdym kraju inne urządzenia zabezpieczeń - pracują na innych czestotliwościach. Jakby się okazało (a tak bywało), że w Polsce na przykład wszystko działa OK, ale wjeżdża do Czech i systemy bezpieczeństwa zaczynają wariować ,bo układ wprowadza jakieś zakłócenia zgodne z polską normą, ale niezgodne z czeską.
Może akurat pomiędzy Polską a Czechami wielkich problemów nie ma, bo sporo systemów ma podobne czestotliwości, ale jednak różnice drobne są...
W Polsce ponowu tylko liczniky Osi i elektriczne obwody torowe skasuja sie w remontach. No stale zawsze w Polsce elektriczne obwody torowe dziala. W Czechach na glownej liniji uziwa sie elektriczne obwody torowe i na bocznicach liczniki osi. No i o tym trzeba rozmyslac poczas testow EU07A bo wykorzistanie na EC w ruchu miedzinarodowym to lok oplace sie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum