Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
EU07A-495 już na szlaku
Autor Wiadomość

focus94 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Lut 2011
Skąd: Zielona Góra

PostWysłany: 10-07-2011, 09:43   EU07A-495 już na szlaku Odpowiedz z cytatem



Lokomotywa EU07A-495 w trakcie testów na Swarzędzkiej stacji. EU07A-495, która przeszla gruntowną modernizację. Jej celem było między innymi wyposażenie pojazdu trakcyjnego w silniki asynchronicze, dostosowanie kabiny do teraźniejszych wymagań.

Kilka fotek:

https://lh3.googleusercontent.com/-eMnvDyjgHJE/ThlmvBL9quI/AAAAAAAAEAQ/MJ-61m_WVgA/DSC02056%252520%252528new%252529.JPG


https://lh5.googleusercontent.com/-7Hr8dDVV9Zo/ThlnGfie45I/AAAAAAAAEAQ/H4ORgE35oU0/DSC02049%252520%252528new%252529.JPG


https://lh6.googleusercontent.com/--OVuE1VY-Zg/ThlnXb6fKVI/AAAAAAAAEAQ/_iWhZvAckdE/DSC02030%252520%252528new%252529.JPG


https://lh3.googleusercontent.com/-DCvM_b5LtX8/ThlnnrNP43I/AAAAAAAAEAQ/9xEKqlkA68c/DSC02023%252520%252528new%252529.JPG


https://lh3.googleusercontent.com/-lPzNU6lgu8o/Thln5FnF4fI/AAAAAAAAEAQ/isDIzKMkPIQ/DSC02026%252520%252528new%252529.JPG

_________________
Filmy: youtube.com/user/THEfOcUs94
Zdjęcia: http://focus94.flog.pl
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

mateuszpiszcz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Gru 2007

PostWysłany: 10-07-2011, 10:06    Odpowiedz z cytatem

Prędkość maksymalna pozostała ta sama?

_________________
Mniej pracuj, więcej odpoczywaj!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Rafał Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Maj 2011
Skąd: Świdwin/Koszalin

PostWysłany: 10-07-2011, 10:34    Odpowiedz z cytatem

Prędkość została zwiększona do 160 km/h. Dane techniczne nowej siódemki można znaleźć tutaj:

http://inforail.pl/text.php?from=main&id=40784

_________________
2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 10-07-2011, 11:24    Odpowiedz z cytatem

Dopóki nie przejdzie w 100% badań spokojności biegu, to nikt jej 160km/h nie da.
Miłe zdjęcia. Tylko mechaniczy o światełkach nie pamiętali Razz
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

zajaclib Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Lip 2010

PostWysłany: 11-07-2011, 17:36    Odpowiedz z cytatem

Super, naprawdę prezentuje się całkiem przyzwoicie.
Mam nadzieję, że przejdzie pozytywnie testy i zostanie dopuszczona do prędkości 160 km/h, a kalkulacja ekonomiczna będzie opłacalna.
PKP Intercity potrzebować będą w przyszłości lokomotyw z prędkością wyższą niż marne 125 km/h.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Exsimus Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Lut 2009
Skąd: Silesia

PostWysłany: 11-07-2011, 17:44    Odpowiedz z cytatem

A czy ta lokomotywa nie pojechała o własnych siłach na jej prezentację podczas, że tak to nazwę czeskich Dni Techniki Kolejowej, które odbyły się kilka tygodni temu w Ostrawie, bo ją tam widziałem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

kamiloroń Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Cze 2011
Skąd: Józefów k. Otwocka

PostWysłany: 11-07-2011, 22:37    Odpowiedz z cytatem

Powiem tak wszystko fajnie ta EU07 będzie dobrym zasileniem taborowym do obsługi pociągów Expresowych Very Happy ale te reflektory to ni w 5 ni w 15...... Confused już wolę te zezowate okrągłe..... a do tego po kiego grzyba nad szybą umieszczono jak podejrzewam wyświetlacz stacji docelowej? To nie EZT Exclamation

_________________
Bojkotuję pociągi spółki PKP InterCity busy i tiry.Jako środek transportu wybieram TYLKO I WYŁĄCZNIE KOLEJ.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

MK_Rabka Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Lip 2010
Skąd: Rabka-Zdrój/Kraków

PostWysłany: 12-07-2011, 10:29    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
a do tego po kiego grzyba nad szybą umieszczono jak podejrzewam wyświetlacz stacji docelowej?

Kilka budyni też tak ma, ale wyświetlacz jest OIDP za szybą czołową.
Zawsze to dodatkowe źródło informacji dla pasażera.
Co do reflektorów to dosłownie każda modernizacja zawiera inne rozwiązania, więc może w następnej nieco poprawią design tego elementu.

_________________
Pozdrawiam, MK_Rabka
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

railzg Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Lut 2011

PostWysłany: 16-07-2011, 22:42    Odpowiedz z cytatem


_________________
Zapraszam: http://www.youtube.com/user/railzg
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 22-07-2011, 06:21    Odpowiedz z cytatem

No sprobujcie na linie Warszawa - Praga ciale jest na 160 km/h.

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 22-07-2011, 08:29    Odpowiedz z cytatem

Najpierw musi dostać dopuszczenia na PL, potem na CZ (a to proste nie jest przy nowych maszynach z takim napędem).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 22-07-2011, 11:52    Odpowiedz z cytatem

przewoz napisał/a:
Najpierw musi dostać dopuszczenia na PL, potem na CZ (a to proste nie jest przy nowych maszynach z takim napędem).


Patyky juz ponowu Keramo (Grafit, Cink) i take jak w Czechac tez u taboru PKP. I jezeli na klasicze EU07 mogliwe dopelnic LVZ (Czeske smoczinne hamowanie pociagu) TRS (radiostacja czeska) poítym ktos moga liczic wykorzystanie tego loku na cialej magistrale Warszawa - KaTowice - Olomouc - Praha. Przi predkosci 160 km/godzinie taka odlegloscz juz oplace sie.

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 22-07-2011, 12:03    Odpowiedz z cytatem

Patyki i LVZ to żaden problem.
Problemem jest generowanie zakłóceń przez napęd impulsowy. Każdy nowy napęd musi być pod tym kątem przebadany w każdym kraju, bo w każdym kraju inne urządzenia zabezpieczeń - pracują na innych czestotliwościach. Jakby się okazało (a tak bywało), że w Polsce na przykład wszystko działa OK, ale wjeżdża do Czech i systemy bezpieczeństwa zaczynają wariować ,bo układ wprowadza jakieś zakłócenia zgodne z polską normą, ale niezgodne z czeską.
Może akurat pomiędzy Polską a Czechami wielkich problemów nie ma, bo sporo systemów ma podobne czestotliwości, ale jednak różnice drobne są...

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Marcel Štancl Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 05 Sty 2006
Skąd: Praha

PostWysłany: 22-07-2011, 15:52    Odpowiedz z cytatem

W Polsce ponowu tylko liczniky Osi i elektriczne obwody torowe skasuja sie w remontach. No stale zawsze w Polsce elektriczne obwody torowe dziala. W Czechach na glownej liniji uziwa sie elektriczne obwody torowe i na bocznicach liczniki osi. No i o tym trzeba rozmyslac poczas testow EU07A bo wykorzistanie na EC w ruchu miedzinarodowym to lok oplace sie.

_________________
http://pralinka.venku.cz/stancl/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

przewoz Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Maj 2009

PostWysłany: 22-07-2011, 19:41    Odpowiedz z cytatem

Ja to wszystko wiem, tylko nie znam założeń twórców tej modernizacji Smile

_________________
Le FleuR
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 6 Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl