Rozkładowiec, w małym ruchu przygranicznym tak, niemniej elektryfikacja przez granicę umożliwia uruchomienie połączeń międzynarodowych tą drogą przez PKP IC (np. dwa dawne połączenia Warszawa - Drezno czy Kraków - Frankfurt nad Menem). Pytanie czy nasza husaria (EU44) to dwusystemówki.
[ Dodano: 22-09-2016, 00:10 ]
EDIT: jeśli tylko Husarze mają niemiecką homologację, to mogłyby tamtędy śmigać, bo to czterosystemowce.
_________________ Gdyby cały beton PKP przerobić na podkłady, to można by zmodernizować wszystkie czynne szlaki
Rozkładowiec, w małym ruchu przygranicznym tak, niemniej elektryfikacja przez granicę umożliwia uruchomienie połączeń międzynarodowych tą drogą przez PKP IC (np. dwa dawne połączenia Warszawa - Drezno czy Kraków - Frankfurt nad Menem). Pytanie czy nasza husaria (EU44) to dwusystemówki.
[ Dodano: 22-09-2016, 00:10 ]
EDIT: jeśli tylko Husarze mają niemiecką homologację, to mogłyby tamtędy śmigać, bo to czterosystemowce.
Wszystkie EU44 będące we flocie PKP InterCity są czterosystemowe, ponieważ posiadają napięcie AC 1,5 kV oraz 3kV i napięcie DC 15kV oraz 25 kV, ale nie posiadają niemieckiej homologacji.
Wszystkie EU44 będące we flocie PKP InterCity są czterosystemowe, ponieważ posiadają napięcie AC 1,5 kV oraz 3kV i napięcie DC 15kV oraz 25 kV, ale nie posiadają niemieckiej homologacji.
To czemu w takim razie jeżdżą do Berlina z BWE i BGE?
Wasze marzenia o uruchomieniu pociągów kursujacych w głąb Niemiec,nie znajdują ujścia w rzeczywistości.Niemcy odchodzaod uruchamiania pociagow zlozonych z wagonów.
Żadnych pociągów międzynarodowych obsługiwanych przez IC na tej linii nie będzie (może poza Berlinem, ale to przez Horkę). Będą co najwyżej pociągi regionalne w ruchu przygranicznym, ale jeśli po elektryfikacji linii Drezno - Goerlitz zmiana napięcia będzie się odbywać na moście, to przez granicę będą jeździć co najwyżej jakieś wahadłowe SZT, a pociągi Wrocław - Drezno znikną na dobre...
Między Horką a Cottbus nie ma druta a Niemcy elektryfikują odcinek z Horki do Hoyerswedry.Więc znowu będzie potrzebny diesel na Horka-Cottbus lub pociąg będzie jechał całkiem zygzakiem i napewno nie da rady w 3 godziny dojechać do Berlina.Nawet teraz jeśli most byłby już oddany do użytku i puszczonoby szynobus rozpędzający się do 160 km/h to przejazd pomiędzy Wrocławiem Głównym a Berlinem Lichtenberg jadąc przez Horke i Cottbus wyniósłby ok. 3.20-3.30.
A co Was te Niemcy tak interesują?! Mowa jest o elektryfikacji linii kolejowej do Zgorzelca, nie do Niemiec. Elektryfikacja linii Węgliniec - Zgorzelec ma służyć Polakom a nie Niemcom. Mieszkańców naszego regionu interesuje usprawnienie ruchu pasażerskiego w komunikacji regionalnej na trasie Zgorzelec - Wrocław, a nie w komunikacji międzynarodowej do Drezna i Berlina. Interesuje nas szybkie, bezpośrednie połączenie kolejowe z Wrocławiem (Impulsy KD) i ewentualnie przywrócenie bezpośredniego połączenia PKP IC do Warszawy i Krakowa. Elektryfikacja linii to umożliwi. A Niemcy? Co nas Niemcy obchodzą?
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Ja tu widzę że trakcja nad linią Jelenia Góra-Lubań się marnuje. To przy okazji prowadzenia trakcji na linii Wegliniec-Zgorzelec i Lubań-Zgorzelec to wreście druty między JG-Lubań będą użyteczne. Niemcami nie potrzebnie się interesujmy. Przecież wkrótce po eletryfikacji bedzie EZT do Wrocławia. Ludzie na tym skorzystają.
Zupelnie niezgadam sie s wami bo po zakonczeniu siece trakcijnej Horka - Węgliniec bede gotowa siec trakcijna Praha - Dresden - Zgorzelec - Wroclaw i to juz troche iny level. Czi uwazate wsitki Czechy, Niemci mame w dupie?
[ Dodano: 08-10-2016, 08:55 ]
Torczes Berlin - Dreden w budowie juz remont do przedkm kosczi 200 km / godzinie mojim zdaniem Węgliniec- Horka - Elsterwerda (Dresden) - Berlin bede za szybko!
"Wróble ćwierkają": w związku z tym, że Niemcy nie wyrażają zgody na doprowadzenie druta do Görlitz elektryfikacja odcinka Lubań - Zgorzelec może nie dojść do skutku. Na ile jest to realny scenariusz pewnie okaże się niebawem.
W tym przypadku oglądanie się PLKi na stronę niemiecką to akurat idiotyzm, bo przez ich brak dobrej woli, będzie cierpiał krajowy pasażer na krajowym odcinku.
_________________ W ŚWIECIE IMITACJI DOSKONAŁYCH SZTUKA RODZI SIĘ Z PRZEKŁAMAŃ W KOPIOWANIU.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum