Wysłany: 05-07-2014, 14:30 KM kupują 12 pięcioczłonowych EZT
Koleje Mazowieckie ogłosił od dość dawna oczekiwany przetarg na 12 nowych, pięcioczłonowych EZTów do obsługi linii w ramach aglomeracji warszawskiej. Zamówienie obejmuje również świadczenie usług utrzymania przez 48 miesięcy. O jego wykonanie mogą się ubiegać wykonawcy, którzy w ciągu ostatnich 3 lat dostarczyli minimum 3, minimum trójczłonowe EZTy z Vmax 160km/h oraz świadczyli dla takich pojazdów usługi utrzymania (P1-P3) przez co najmniej 6 miesięcy. Termin składania i otwarcia ofert to 12.08.2014, wybór najkorzystniejszej nastąpi wg następujących kryteriów:
- cena (55%)
- zużycie energii trakcyjnej na potrzeby przejechania 1 km (5%)
- gwarancja (10%)
- termin dostawy trzeciego EZT (10%)
- współczynnik niezawodności (10%)
- współczynnik gotowości technicznej (10%)
SIWZ oraz resztę dokumentów można pobrać pod poniższym linkiem:
[ Dodano: 28-10-2014, 13:45 ]
KIO posłała Pesę na drzewo:
Cytat:
Krajowa Izba Odwoławcza oddaliła odwołanie PESY w przetargu na dostawę 12 pięcioczłonowych ezt-ów dla Kolei Mazowieckich. Oznacza to, że przewoźnik będzie mógł podpisać umowę z wybranym wykonawcą, a więc nowosądeckim Newagiem. Koleje Mazowieckie wzbogacą się zatem najprawdopodobniej o pierwsze w historii Impulsy. PESA może jeszcze skierować sprawę na drogę sądową, po pierwsze nie zmienia to jednak faktu, że umowa może zostać podpisana, po drugie zaś jest bardzo mało prawdopodobnym, że producent z Bydgoszczy zdecyduje się na taki krok.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum