Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 17, 18, 19  Następny
Co z linią Bytom - Gliwice?
Autor Wiadomość

andrej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009

PostWysłany: 01-02-2013, 18:28    Odpowiedz z cytatem

Jak poczytasz , to znajdziesz jakie plany mają KS na tą linię.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Leniwiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 10 Lip 2012

PostWysłany: 01-02-2013, 18:31    Odpowiedz z cytatem

Póki nie zobaczę to nie uwierzę. Na razie mamy 8 par na krótkiej trasie więc koszt nie jest zbyt duży, radzę poczekać bo w przypadku Cieszyna też kiepsko było na początku.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

andrej Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Lis 2009

PostWysłany: 01-02-2013, 18:44    Odpowiedz z cytatem

Życzę jak najlepiej , ale prawda jest taka że są linie na których ludzi z różnych powodów ubyło , np: bezrobocie , emigracja ludności lub długi czas nieobecności pociągów na danej linii .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

leslaw Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Gru 2012
Skąd: Tychy

PostWysłany: 01-02-2013, 19:25    Odpowiedz z cytatem

Boleję nad tą linią. Porównując na Tychy lodowisko w pociągach szczytowych jeździ 220 osób, tutaj nie ma nawet 4.
Musimy sobie jasno powiedzieć, że są potrzebne przystanki pośrednie. Ja proponuję:
-Gliwice Wschód
-Zabrze Maciejów
-Zabrze Curie
-Zabrze Północ
-Zabrze Biskupice
-Bytom Bobrek
-Bytom Szombierki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Leniwiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 10 Lip 2012

PostWysłany: 01-02-2013, 19:53    Odpowiedz z cytatem

andrej napisał/a:
Życzę jak najlepiej , ale prawda jest taka że są linie na których ludzi z różnych powodów ubyło , np: bezrobocie , emigracja ludności lub długi czas nieobecności pociągów na danej linii .


Tutaj problemem nie jest bezrobocie czy emigracja, nawet lokalizacja przystanków nie jest problemem. Niegdyś często korzystałem z linii autobusowej 850 i ok 80% ludzi wsiadało/wysiadało na przystanku początkowym i końcowym. Jak słusznie stwierdziłeś, ludzie po prostu od kolei tam się odzwyczaili jednak biletomat, lepsza promocja, większa ilość par (12 spokojnie wystarczy) oraz przedłużenie niektórych dalej może pomóc. Potrzeba także przede wszystkim czasu, w Cieszynie dużo osób się już przeszło z busa na pociąg i frekwencja ciągle rośnie, w pewnym momencie może się okazać że potrzebny jest już turbokibel bo DeHy nie starczą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ejek27 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Gru 2012
Skąd: Chorzów

PostWysłany: 01-02-2013, 20:30    Odpowiedz z cytatem

A kto ma niby te pośrednie przystanki osobowe wybudować? Za czyje pieniądze?? Bo na PLK-ę raczej bym nie liczył. Koszty wybudowania dwóch peronów (bo jednego pośrodku się nie da z racji na układ torowy) to olbrzymie koszta, to jest w sumie 10 krawędzi peronowych + remont:
-Gliwice Wschód (2 perony)
-Zabrze Maciejów (2 perony)
-Zabrze Curie (2 perony)
-Zabrze Północ (2 perony)
-Zabrze Biskupice (niby coś tam jest, ale trzeba gruntownie wyremontować)
-Bytom Bobrek (są)
-Bytom Szombierki (2 perony)

No i kwestia Bytomia Szombierek?? Gdzie tam ten przystanek byś widział?? Chyba jeszcze w obrębie stacji Bytom, byłby przystanek Bytom Szombierki?? To raptem kilometr z groszami od st. Bytom... bo później masz już tylko nastawnię Bt5, semafory wyjazdowe i... pola, chaszcze i ruiny starej kopalni... nawet porządnego dojścia tam z bloków nie ma! Marzyciel to chyba jakiś pisał!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

leslaw Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Gru 2012
Skąd: Tychy

PostWysłany: 01-02-2013, 20:45    Odpowiedz z cytatem

W Tychach są np. przystanki co 500 m. Bytom Szombierki wygrał w głosowaniu mieszkańców na zlokalizowanie przystanku. Ulica Kosynierów/ Bytom Szombierki
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ejek27 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Gru 2012
Skąd: Chorzów

PostWysłany: 01-02-2013, 21:54    Odpowiedz z cytatem

Nie sugeruj się Tychami, bo tam linia idzie przez środek miasta praktycznie, a nie Bytomska linia na Bobrek... chaszcze, krzaki, budowa wiaduktu wąskotorówki i.... brak jakiegokolwiek dojścia tam z bloków!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

leslaw Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 15 Gru 2012
Skąd: Tychy

PostWysłany: 01-02-2013, 21:58    Odpowiedz z cytatem

Nie ja wymyśliłem ten przystanek tylko profil z Bytomia do Gliwic Koleją z Facebooka, pozostałe przystanki pochodzą z koncepcji LKM Zielonego Mazowsza. Przyznaję się nie znam tej linii. Znam tyską linię bo ją często jeżdżę. Znam też dobrze Jastrzębie Zdrój, tam linia przechodzi niemal przez centrum, bardzo blisko MCDONALDA i Galerii, a mimo to pozostały z niej tylko nasypy, co zrobisz. Przykro się robi jak z dworca PKS w Jastrzębiu oddalonego o 10 m od torów odjeżdżają busy do Katowic co 30 minut wypełnione 80 osobami, a linia to trup.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jackii Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sie 2012

PostWysłany: 01-02-2013, 23:36    Odpowiedz z cytatem

Żeby ludzie się zdecydowali na to połączenie, to pociągi muszą jeździć w takcie zbliżonym do autobusów, nie rzadziej. Wówczas są szanse, by więcej osób zainwestowało w miesięczne. Nie oszukujmy się, nie jest to relacja, która może utrzymać się z przypadkowych pasażerów. Dodatkowo nowe przystanki mogą zwiększyć zainteresowanie.

_________________
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Clavier22 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Kwi 2011

PostWysłany: 02-02-2013, 06:04    Odpowiedz z cytatem

A jaki tabor obsługuje te połączenie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Leniwiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 10 Lip 2012

PostWysłany: 02-02-2013, 15:47    Odpowiedz z cytatem

SN83 (aka. DH2) ale docelowo ma być SA109. Moim zdaniem lepiej by było gdyby był takt godzinny na SN82.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jackii Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sie 2012

PostWysłany: 02-02-2013, 19:32    Odpowiedz z cytatem

Leniwiec, owszem. Ale nie zapominajmy, że mamy nowy fotel marszałkowski. Więc nie zdziwię się, jeśli zamiast zwiększenia ilości pociągów nastąpi jej zmniejszenie.

_________________
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Leniwiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 10 Lip 2012

PostWysłany: 02-02-2013, 21:43    Odpowiedz z cytatem

Marszałkowie w ogóle nie znają się na kolei, dobrze to wiem. Miejmy nadzieję że obecny marszałek będzie choć trochę ogarnięty w tych sprawach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jackii Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Sie 2012

PostWysłany: 03-02-2013, 01:18    Odpowiedz z cytatem

Leniwiec, obecny fotel nie zrobi niczego bez polecenia z Warszawy.

_________________
Pozdrawiam
Jacek
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 14 z 19 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 13, 14, 15 ... 17, 18, 19  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl