Za kible z poprzednich dwóch przetargów, KŚ płacą PRom ok. 4 400 zł za dobę za jeden. Czyli mamy:
4400 zł x18 sztuk x 365 dni = 28 908 000 zł
Jedyny plus, że w tym jest utrzymanie, czyli KŚ dostają kibla gotowego do jazdy (przeglądy wykonują PRy) i nie muszą mieć dla niego zaplecza technicznego (a z tym jak wiadomo w KŚ jest problem).
DH są bardzo drogie w eksploatacji ze względu na straszną awaryjność (kible też się psują, ale znacznie rzadziej), ale czy droższe od kibli PRów po takich drakońskich stawkach?
Chodź mogą być drogie w utrzymaniu. Zazwyczaj gdy do Wadowic przyjeżdza DH1/2 to zostaje na wadowickiej stacji na włączonym silniku do rana aż do pierwszego połączenia czyli koło 10h !!! To musi palić.
Z tego co piszą sigma sprowadziła powyżej 40 stu sztuk DH Ciekawe co z nimi sie dzieję
Słabe zestawienie i do tego stare.
DeHatki psują się bardzo często. Ponadto Sigma nie ma kasy na utrzymanie, więc pojawia się
problem z utrzymaniem. Mi tam EN57 nie przeszkadza, byle plastikowy nie był
Hmm no tak tylko ks dostaje najgorsze szroty. W lecie lepszy kibel przynajmniej cale okno mozna otworzyć . Ciekawe komu sprzedaja dh . Pewnie pr-om oni beda umieli je utrzymać tak aby sie nie psuly . Mi sie wydaje ze tu jest problem w utrzymaniu , z czego bierze sie awaryjnosc
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum