Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następny
Koszalin - Mielno
Autor Wiadomość

Bartek1981 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2010
Skąd: Koszalin

PostWysłany: 08-07-2012, 20:44    Odpowiedz z cytatem

Wróćmy do tematu. W takie dni jak wczoraj i dziś PR-y powinny podstawić większy szynobus, wiele osób narzekało na ścisk. Każdy kurs dzisiejszego dnia był obladowany po dach. Ale i tak wole szynobus niz busiarstwo i MZK linii na 1.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 08-07-2012, 20:58    Odpowiedz z cytatem

PR-y zainkasują dodatkowo 200 tys. zł z kasy miasta na tym przedsięwzięciu nie kiwając nawet palcem w bucie. Więc nie muszą zabiegać o jakość i standard przewozów i na tej linii.
Pasażerowie to wciąż jeszcze wydaje się termin im nie znany i nie doceniony.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pszczolek_ligow Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Sty 2011

PostWysłany: 09-07-2012, 13:18    Odpowiedz z cytatem

pospieszny napisał/a:
PR-y zainkasują dodatkowo 200 tys. zł z kasy miasta na tym przedsięwzięciu nie kiwając nawet palcem w bucie. Więc nie muszą zabiegać o jakość i standard przewozów i na tej linii.
Pasażerowie to wciąż jeszcze wydaje się termin im nie znany i nie doceniony.


Z tego co mi wiadomo to PR podstawiają taki tabor jaki mają w umowie, skargi więc trzeba pisać do organizatora.

Pospieszny wszędzie wypowiada się w tematach dotyczących PR, byle tylko narzucać błota. Może w końcu powiesz gdzie jest połowa pociągów dalekobieżnych, które Twój PIC przejął od PR? Przecież biorą kasę z Ministerstwa za przewozy międzywojewódzkie. Gdzie tutaj troska o pasażera? Jest takie powiedzenie nim rzucisz kamieniem spójrz najpierw na swoje uczynki.

_________________
http://ligowiec.net
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Pułtuś
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 09-07-2012, 14:37   

Stawiam, ze wiekszego szynobusa nie dadzą, bo nie mają. To nie EN57 że zawsze mozna dołączyć drugiego. Z tłokiem chyba trzeba sie pogodzic, smutne ze kolej bywa ofiara wlasnego sukcesu Confused
Powrót do góry

Bartek1981 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2010
Skąd: Koszalin

PostWysłany: 09-07-2012, 17:22    Odpowiedz z cytatem

Jak nie mają jak mają! SA136 jest
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Rafał Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 02 Maj 2011
Skąd: Świdwin/Koszalin

PostWysłany: 09-07-2012, 17:32    Odpowiedz z cytatem

SA136 jest za duży jak na tę trasę.

_________________
2010: 27 560 km
2011: 29 580 km
2012: 28 310 km
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Droznik Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 16 Gru 2008
Skąd: Koszałkowo

PostWysłany: 09-07-2012, 19:47    Odpowiedz z cytatem

Dlatego ostatnim czasem jeździmy SA103-008 bo SA109-001 jest za duży na tą linię. Podobno SA109 zaczyna szwankować i nie wiem czy już go nie ściągneli do Kołobrzegu

_________________
Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Stoker Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2009
Skąd: trochę tu trochę tam

PostWysłany: 10-07-2012, 09:54    Odpowiedz z cytatem

OPi napisał/a:
Cytat:
Gdy weźmiemy pod uwagę fakt, że od grudnia pojedziemy ze Szczecina do Piły

To znowu się coś zmieniło? Miał być 1 września.

Tak, pojadą od września, ale w tym roku będą to zaledwie 3 miesiące (i parę dni) kursowania, a praca na ten okres jest wliczona do obecnej umowy.
W nowym RJ linia będzie żyła przez 372 dni (bo tyle będzie obowiązywał RJ 2012/13), czyli 4 razy dłużej, więc pociągi wykonają 4 razy większą pracę eksploatacyjną. Tego faktu póki co w województwie nikt nie chce przyjąć do wiadomości, co odzwierciedla założenie, iż w nowym RJ wszystko zostawiamy bez zmian.

OPi napisał/a:
Stoker, a czy nie poprawiłoby sytuacji wprowadzenie innego (swoje4go) przewoźnika? Monopol PeeRów nie jest dobry, tymbardziej że w każdym przetargu życzą sobie coraz więcej. Dobrze by było zobaczyć wreszcie Koleje Zachodniopomorskie na liniach niezelektryfikowanych (zdaję sobie sprawę że póki nie mamy taboru, na zelektryfikowanych nie jest to możliwe), nie obraziłbym się gdyby przetarg wygrało DB (pobozne życzenie, bo do tej pory nie startowali jeszcze nigdzie) Razz

Od kilku lat marszałek odgraża się, że powoła do życia własną spółkę, ale póki co chyba nawet on sam nie wierzy, że taka spółka będzie tańsza od PR-ów. PR Szczecin ma jedne z najniższych kosztów funkcjonowania, więc ciężko będzie je przebić nawet najlepiej zarządzanej spółce samorządowej, gdzie na starcie prezesi będą chcieli dostawać po 10-15 koła na łapę.

[ Dodano: 10-07-2012, 10:11 ]
pospieszny napisał/a:
PR-y zainkasują dodatkowo 200 tys. zł z kasy miasta na tym przedsięwzięciu nie kiwając nawet palcem w bucie. Więc nie muszą zabiegać o jakość i standard przewozów i na tej linii.
Pasażerowie to wciąż jeszcze wydaje się termin im nie znany i nie doceniony.

Piszesz tak, żeby sobie nabić ilość postów? Bo merytorycznie do tematu niczego nie wniosłeś, nie mówiąc już, że ze swoimi oskarżeniami trafiłeś jak kulą w płot. No chyba, że masz jakieś konkretne informacje potwierdzające swoje stwierdzenia?

Te 200 tysięcy, o których piszesz to raptem 9 zł. za 1 pockm. Tak niskiego dofinansowania nie ma ŻADEN przewoźnik kolejowy w tym kraju.

Umowa między PR a UM-Zach-Pom przewiduje obsługę linii WYŁĄCZNIE taborem niskopojemnym, tj. SA103 lub SA109. Tak sobie zażyczył organizator przewozów.

SA136 to znacznie większe koszty dostępu do infry, koszty paliwa i serwisu, więc jeśli tam się kiedyś trafi, to tylko w przypadku awarii wszystkich małych pojazdów.

Poza tym SA136 (a wcześniej także SA110) nie kursują tam z powodu długości dostępnego peronu w Mielnie. Część peronu została wydzierżawiona jakiemuś lokalnemu biznesmenowi, który tam urządził "wybieg" dla wczasowiczów spędzających wakacje w jego ośrodku wczasowym tuż przy peronie (moim zdaniem to jakaś samowolka budowlana, niezgodna z prawem budowlanym (bliskość toru kolejowego i urządzeń), ale nie znam się na tym).
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pospieszny Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 21 Wrz 2008

PostWysłany: 10-07-2012, 13:18    Odpowiedz z cytatem

Przewozy na tej linii finansuje Gmina Mielno i urząd miasta Koszalin.
Urząd Marszałkowski udostępnia tabor i występuje jako organizator. Przy tej konkretnej linii dopłata do pockm w sytuacji gdzie pasażerowie mają problem z zajęciem miejsca jest o 9 zł za duża.
Przewozy są wykonywane na podstawie odrębnej umowy, gdzie PR nie wnoszą nic poza obsługą którą zapewniają.
W zamian za czystą gotówkę oferują standard i warunki o których już było powyżej.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Stoker Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2009
Skąd: trochę tu trochę tam

PostWysłany: 10-07-2012, 15:37    Odpowiedz z cytatem

Oferują takie warunki, jakich zażądał od nich organizator przewozów na wniosek miasta Koszalin. Czyli właśnie pojazdów SA103 i SA109.
W ostatnią niedzielę na kilku kursach było przepełnienie, ale znacznie większa była ilość kursów, którymi podróżowało do 20-30 osób. Rozumiem że Ty jako przedsiębiorca dla tych kilku (dokładnie pięciu) kursów o wyższej frekwencji ściągałbyś SA136 płacąc dodatkowo za jego podsył, trasę w PLK, obsługę i powrót do bazy w Kołobrzegu, zwłaszcza jeśli zleceniodawca tego od Ciebie nie wymaga? Długo byś tego interesu nie pociągnął.

Dla niezorientowanych przypomnienie - pociąg całą trasę pokonuje w 15 minut. Dłużej w ścisku często jeździmy komunikacją miejską i nikt nie narzeka.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

wafel Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 14 Lut 2009
Skąd: NRDFN

PostWysłany: 14-07-2012, 15:30   Szynobus Koszalin-Mielno ma mniejsze branie Odpowiedz z cytatem

Szynobus Koszalin-Mielno ma mniejsze branie


Blisko 7 tysięcy pasażerów skorzystało już z połączenia Koszalin-Mielno. To mniej niż przed rokiem w tym samym okresie.

- Zawsze to szybciej niż jechać samochodem i stać w korkach na "jedenastce" - komentują mieszkańcy. To fakt, szynobus, co by o nim nie mówić, pozwala dotrzeć z Koszalina do Mielna w kwadrans.

W ratuszu, który wykłada potem pieniądze na wyrównanie strat z przewozów (te sięgają zazwyczaj 170 tys. - 180 tys. zł za sezon) skrzętnie liczą, ilu mieszkańców i turystów korzysta z przewozów.

- Między 23 czerwca a 8 lipca z szynobusu skorzystało 6.861 pasażerów - mówi Grzegorz Śliżewski z biura informacji w Urzędzie Miejskim. - Od rozpoczęcia wakacji z tego typu usług korzysta dziennie od 300 do 700 osób. Najwięcej pasażerów, bo aż 1.494 - zanotowano w niedzielę 8 lipca. Przełożenie jest proste: im pogoda jest bardziej słoneczna, tym więcej pasażerów. Nie bez znaczenia jest też dzień tygodnia - w weekendy z szynobusu korzysta więcej osób.

Przy tym Grzegorz Śliżewski przyznaje, że w ubiegłym roku o tej samej porze z przejazdów skorzystała większa grupa osób. - Ale tłumaczymy to tym, że wtedy o wiele szybciej rozpoczęły się wakacje - mówi.

Być może na spadek zainteresowania przekłada się też m. in. wzrost ceny za przejazd? O tym już informowaliśmy. Urzędnicy z ratusza najpierw nagłośnili, że cena za przejazd będzie taka sama, jak w zeszłym roku, czyli 4,20 złotego.

A po tym, jak podaliśmy tę wiadomość na łamach, odezwali się do nas przedstawiciele z Przewozów Regionalnych. I to od nich dowiedzieliśmy się, że zmieniły się ceny, i podwyżka dotyczy także połączenia Koszalin - Mielno. W efekcie za bilet normalny w jedną stronę trzeba zapłacić 50 groszy więcej, a więc 4,70 złotego. Oczywiście obowiązują ulgi.

Koszalin (godz. odjazdu) - 9.25, 11.01, 12.06, 12.54, 13.45, 14.40, 16.27, 17.34, 18.40, 19.30, 20.26.

Mielno (godz. odjazdu) - 9.50, 11.35, 12.30, 13.17, 14.09, 15.17, 17.03, 18.02, 19.05, 20.04, 21.


źródło:Głos Koszaliński

_________________
Stoi na stacji lokomotywa, pełna miedzi i stali...I przyszli żule i ją zaje.ali!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 14-07-2012, 15:56   

Myślę, że rozkład też ma znaczenie. Pierwszy pociąg powinien jechać po 8 a ostatni po 21 (z Koszalina). Można podesłać je na Regio Kołobrzeg-Koszalin (SA109 z szopy Kołobrzeg)
Powrót do góry

lukien213 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Kwi 2011
Skąd: Linia 202

PostWysłany: 22-05-2013, 15:03    Odpowiedz z cytatem

Jest już dostępny rozkład pociągów do i z Mielna. Można sobie zobaczyć na http://rozklad-pkp.pl, a także na plakatach z rozkładem w Koszalinie. Połączeń jest mniej niż w ub. roku, ale nadal wg mnie jest to dobra liczba. I tak: 1-4 mamy 8 par, w piątki 9 par, a soboty i niedziele 10 par. Do tego dwa kursy jeżdżą dodatkowo 15.08.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Diken Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Lut 2012
Skąd: Szczecin/Radom

PostWysłany: 23-05-2013, 19:13    Odpowiedz z cytatem

A ja mam takie pytanie, czy w wielu, nadmorskich miejscowościach na Zachodnim Pomorzu, są połączenia?
Do każdej miejscowości dojeżdżają jakieś pociągi? Chodzi mi o te małe miejscowości, jak np.: Dziwnów, Dziwnówek, Międzywodzie, Ustronie Morskie? Czy tam jest taka sytuacja, że też nie wszędzie jeżdżą pociągi, a powinny?

_________________
Kolejowa pasja.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Bartek1981 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 12 Wrz 2010
Skąd: Koszalin

PostWysłany: 23-05-2013, 19:44    Odpowiedz z cytatem

Niepotrzebnie ograniczono niektóre kursy do weekendu. Wszystkie kursy powinny obowiązywać od pon. do niedzieli.

Kolego Diken, Dziwnów, Międzywodzie nie ma połączeń kolejowych... bo i nie ma torów. Ustronie Morskie ma marne połaczenie kolejowe, trochę lepiej będzie w sezonie. Dwa latat temu pociagiem można było dojechać do Darłowa. Tam powinny kursować pociągi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 9 z 12 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl