Właściwie to chyba dobrze. Jak to by wyglądało; robociarz kolejowy w umorusanym drelichu wracałby z pracy w wagonie 1 klasy razem z wyprasowanym eleganckim biznesmenem. Jednak jeden warunek: musi istnieć alternatywa dla pociągów Pendolino, np. w postaci pociągów InterRegio (z ograniczoną ilością zatrzymań).
Grad, dlaczego mości panie sortujesz ludzi na lepszych i gorszych ?Nie ma lepszych ani gorszych.Pooglądaj jak co niektóre bydło pod krawatem zachowuje się czy to w pociągach czy w innych środkach transportu.
Właściwie to chyba dobrze. Jak to by wyglądało; robociarz kolejowy w umorusanym drelichu wracałby z pracy w wagonie 1 klasy razem z wyprasowanym eleganckim biznesmenem. Jednak jeden warunek: musi istnieć alternatywa dla pociągów Pendolino, np. w postaci pociągów InterRegio (z ograniczoną ilością zatrzymań).
z komentarzu wynika, że zaliczasz sie do eleganckich biznesmenów, a czy sprawdzałeś buty czy nic nie wystaje?
Jak to by wyglądało; robociarz kolejowy w umorusanym drelichu wracałby z pracy w wagonie 1 klasy razem z wyprasowanym eleganckim biznesmenem.
Jako pracownik kolei jestem oburzony tym wpisem. Domagam się reakcji administracji i usunięcia postu, który obraża mnie i kilkadziesiąt tysięcy innych ludzi.
Nie nazwę cię nawet zwierzęciem, za bardzo je szanuję...
_________________ Manipulacja w najczystszej postaci
Trochę dziwne, bo na chwilę obecną mamy ulgi we wszystkich przewoźnikach nawet w tych nowo powstałych czyli Koleje Małopolskie i ŁKA (oczywiście Arriva dalej nie), to nie napisali o tym że IC wyklucza kolejarzy z przejazdów poc Pendolino. Wszak pamiętam jeszcze nie tak dawno na EC była tylko ulga na 2 klasę. Kto wie może lepiej dać jest ulgę tylko na 2 klasę dla kolejarzy niż mieć puste 4 miejsca.
_________________ Ja też nie jechałem pociągiem z Warszawy do Łodzi przez Skierniewice, zawsze jechałem przez Radom.
Grad może napisał to niestosownie, ale tylko i wyłącznie na tym polega luksus pierwszej klasy, szczególnie w pociągach przedziałowych gdzie 1 klasa często w ogóle komfortem nie różni się od drugiej. Taki człowiek przy kasie nie ważne jaką ma kulturę, ale płaci tyle kasy za bilet aby nie jechać z tymi co mogą kupić bilet taniej. Inaczej kupiłby sobie tańszy bilet na 2 klasę. To jest główny luksus 1 klasy i oferowanie komukolwiek tańszych biletów na nią odbiera jej ten status.
Nie chcę zakładać nowego tematu bo ten jest w podobnym tonie, właśnie zauważyłem że na stronie IC można kupić bilety dla emerytów kolejowych, rodzin, pracowników i zaplecza technicznego
A w temacie zniżek: pewnie związkowcy się rzucą o brak zniżki w pociągach, bo porozumienie które zostało zawarte na rok 2014 dotyczy także lat następnych (2015, 2016), a tam jest wyraźnie napisane, że dotyczy wszystkich pociągów uruchamianych przez PKP Intercity
Wiekszosc pracownikow kolei nie jezdzi pierwsza klasa, bo za duzo do tego trzeba doplacac co roku, wiec wybieraja tylko druga, mysle ze do startu nowego RJ, sytuacja sie wyjasni.
Ponieważ jest OCZYWISTYM, że większość Pierdo...ino nie będzie mieć pełnego obłożenia nawet w 2 klasie, więc na "chłopski rozum" lepiej, żeby jechały nawet osoby z ulgą 99% i zapełniły wolne miejsca za te co najmniej 50 zł w obie strony (dla rodziny pewnie co najmniej 100 zł w obie strony)... Wszystko się okaże za parę dni, gdy ruszy sprzedaż biletów i będzie można sobie to sprawdzić (przypominam, że od 31.10.2014 wprowadzono możliwość zakupu biletu kolejowego poprzez eIC). Sama się przymierzam, żeby zrobić 13 grudnia trasę tam i z powrotem znad morza do Krakowa
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum