Raczej kit niż hit. Proszę wejść na stronę http://koleo.pl
I cóż my tam widzimy? Projekt współfinansowany przez Unię Europejską.
Jak powszechnie wiadomo, Unia daje dotacje na różne internetowe przedsięwzięcia. Autorzy takich stron dostają nawet po kilkaset tysięcy zł na start.
(...)
I zapewne podobnie jest z tym Koleo. Ktoś dostał dotację z Unii na swój projekt i w zasadzie nie ma znaczenia, czy taka strona będzie komuś przydatna. Ta strona już odniosła sukces finansowy! Musi tylko hulać w internecie przez określony w umowie czas. Tak to wygląda...
Powszechnie wiadomo, że polskie start-upy finansowane przez UE to potęga jest i basta:
portale.jpg
Plik ściągnięto 168 raz(y) 101.78 KB
_________________ Żelazna kadra też z czasem rdzewieje.
A beton kruszeje...
Koleo już wystartowało, ale jeszcze nie można kupić tam biletów na wszystkich przewoźników. Na razie jest to bardziej wyszukiwarka połączeń z cenami biletów niż platforma zakupowa. Założyłam sobie konto, aby przeprowadzić test. Portal jest dość funkcjonalny, prosty w obsłudze. Dostępne są wszystkie ulgi ustawowe i karty rabatowe typu REGIOkarta (czego nie można powiedzieć o internetowym systemie sprzedaży KD). Nie wiem jak z promocjami i ofertami handlowymi - obawiam się, że ze względu na ich mnogość u wszystkich przewoźników będzie to trudne do ogarnięcia przez twórców Koleo, a wtedy portal straci rację bytu, bo nikt nie chce przepłacać za bilety. Pozostaje jeszcze kwestia biletów okresowych...
Ja też się zarejestrowałem na Koleo. Portal rzeczywiście prosty w obsłudze ale nie wyszukuje połączeń z przesiadką. Wpisałem Warszawa-Chełm-pokazuje tylko pociąg bezpośredni czyli niestety jeden na dobę.
Ale już Warszawa-Wisła nie znaleziono żadnego połączenia. Także jak to ma zastąpić Sitkol to jak najszybciej musi to zostać poprawione.
A ja jak naciskam na kup bilet wyskakuje info cytuje: "Chcielibyśmy sprzedać Ci bilet na to połączenie. KOLEO jest w pełni do tego gotowe. Wspieramy PKP Intercity by w KOLEO dostępne były również i jego bilety.".
Więc niby portal działa a nie można nic kupić. Jak zaczęli tak szybko skończą bo albo kupie bilet w kasie albo pomęczę się ze stronami przewoźników.
Dwa że wnioskuję że PKP IC jakoś nie za bardzo pała żeby dołączyć do KOLEO.
Od kilku dni bilety kolejowe niektórych przewoźników można kupić za pośrednictwem internetowego sklepu Koleo. Z serwisu nie mogą jednak skorzystać podróżujący pociągami PKP Intercity, choć początkowo na stronie dostępne miały być bilety wszystkich spółek. Na razie największy przewoźnik dalekobieżny nie podjął bowiem ostatecznej decyzji, czy wprowadzi swoje pociągi do nowego systemu.
Arriva to niemiecki państwowy przewoźnik (a DB company), a nie polski prywatny, jak piszą na fanpage KOLEO. Goebbels się tutaj kłania! Po co to jawne kłamstwo chłopaki z KOLEO, niesprostowane nawet po zwróceniu wam uwagi? Komu chcecie się podlizać? Profesjonalizm mikoli i byłych kolejarzy pełną gębą, za EUrokołchozowe srebrniki!
KOLEO = KIT
Nawet Wikipedia podaje na wstępie, że Arriva RP należy do koncernu Deutsche Bahn. Aczkolwiek mylnie podaje, że jest to polski przewoźnik kolejowy. Spółka co prawda jest zarejestrowana w Polsce (bo musi, aby prowadzić działalność na polskich torach i żerować na polskich podatnikach), ale jej właścicielem jest DB, czyli państwo niemieckie (RFN). A więc kapitałowo jest to spółka niemiecka a nie polska. Jeśli PKP zarejestrowałyby w Niemczech spółkę-córkę to też byście napisali, że jest to prywatna kolej pasażerska? Albo, jak jakiś ignorant z Wikipedii, że jest to niemiecki przewoźnik kolejowy?
Arriva RP jest tak polska, jak polskie są: obozy koncentracyjne, DB Cargo Polska, mBank, T-Mobile, Lidl, Kaufland, Onet, Interia, RMF FM, Fakt, Gazeta Wrocławska, RWE Stoen sprzedający energię elektryczną Warszawiakom i wiele, wiele innych niemieckich firm w Polsce.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Wszystkie pociągi i bilety w jednej aplikacji na smartfony.
KOLEO, jedyny w Polsce system z biletami na pociągi wielu przewoźników, udostępniło pasażerom aplikację na smarforny. Nie trzeba już korzystać z oddzielnych aplikacji, żeby kupić kilka biletów kolejowych albo zaplanować przesiadkę. Od teraz wszystkie połączenia są w jednym miejscu.
Czy te całe KOLEO to firma polska czy zagraniczna? Zupełnie nie rozumiem tej głupiej mody na kadrową angielszczyznę w polskich firmach. Wstydzicie się języka polskiego?
_________________ Bądź szczery, a wyzwą cię od chamów i prostaków.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Jak dla mnie KIT a dlatego że zakładając konto wygląda na to że zgadzamy się na sprzedaż naszych danych innym firmom. To ma być strona służąca do sprzedaży biletów a nie udostępniania danych. A po drugie ta wyszukiwarka nie ma wyszukiwania po przewoźniku. Chciałem pojechać w kombinacji Regio +Regio+Regio a proponuje mi Regio+TLK+Regio. Wolałbym zapłacić 35 zł a proponuje mi połączenie za powiedzmy 70 zł
Maciej Dutkiewicz z KOLEO: Kolej na nas, kolej na produktywność.
Są na tym świecie ludzie, którzy mają na co dzień styczność z marzeniami z dzieciństwa. Kto z nas nie chciał być w dzieciństwie taksówkarzem, kosmonautą albo maszynistą? Maciek Dutkiewicz skontaktował się z nami, zaintrygowany banerem na stronie, a dodatkowo tym wpisem o podróżach. Spójrzmy, jak wygląda miejsce pracy Maćka, który wraz z zespołem KOLEO wprowadza dobre zmiany na kolei.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum