Podane godziny nie są gwarantowane - w przypadku awarii, wydłużenia
czasu jazdy, możemy się mniej lub bardziej obsunąć - będziemy się jednak
bardzo starać, by skomunikowania zachować.
Składka za przejazd w przedpłacie do 16 maja 2016 wynosi 150zł, po
tym terminie i w pociągu 200zł.
UWAGA - osoby wpłacające składki na poczcie proszone są o odpowiednio
wcześniejsze dokonywanie wpłat ze względu na dłuższy czas realizacji
wpłaty. Jeżeli czyjaś wpłata nie wpłynie do końca dnia 16 maja 2016, będzie traktowana jako wpłata po terminie. Nie będziemy tutaj
robić wyjątków i nie pomogą tłumaczenia, że "ja wpłaciłem w terminie".
Kobiety płacą składkę za przejazd całej trasy w wysokości 80 zł, po
terminie i w pociągu 150 zł.
Dzieci w wieku 3 - 12 lat płacą 50% stawki (wyłącznie pod opieką osoby
dorosłej i nie mogą brać udziału w fotostopach poza stacjami).
Dzieci do lat 3 jadą za darmo (wyłącznie pod opieką osoby dorosłej).
Nie przewidujemy niższych składek za przejazd części trasy (proszę brać
pod uwagę wysoki koszt uruchomienia pociągu).
Żeby impreza się odbyła na rachunku organizatora musi znaleźć się
odpowiednia kwota. Jeżeli do północy 16 maja 2016 suma wpłat będzie
niewystarczająca, impreza zostanie odwołana, a wpłacone pieniądze
odesłane nadawcom.
Zaznaczamy również, że wpłaconych pieniędzy nie zwraca się, z wyjątkiem
zwrotów w przypadku odwołania imprezy.
Na imprezie przewidziano fotostopy w miarę możliwości techniczno-ruchowych.
W tej chwili przepisy nie pozwalają na zatrzymywanie pociągu na szlaku,
więc FSy będą się odbywać tylko na stacjach/przystankach (no chyba, że
obsługa pociągu pójdzie nam na rękę).
Zgłoszenia przyjmujmy od teraz mailowo: wars-ik [at] wp.pl wraz z
kopią (CC/DW): shkbiuro [at] gmail.com (wysyłamy jedno zgłoszenie na *obydwa*
podane adresy jednocześnie).
PROSZĘ NIE KOPIOWAĆ TREŚCI TEGO OGŁOSZENIA W SWOIM ZGŁOSZENIU.
W temacie koniecznie proszę wpisać "Świętokrzyskie Linie i Łącznice"
W treści zgłoszenia proszę wpisać ilość osób, ich imiona i nazwiska,
adres e-mail, zadeklarować formę i termin wpłaty składki oraz informację
gdzie dana osoba wsiada do naszego pociągu.
Można też zawrzeć dodatkowe informacje kontaktowe (telefon).
W przypadku braku informacji o wpłacie w pociągu lub po terminie
przyjmujemy, że dana osoba wpłaci składkę przed ustalonym terminem.
Jeśli tego nie zrobi, zostanie skreślona z listy zgłoszeń i zastąpiona
kolejna osoba z listy rezerwowej (o ile chętnych będzie więcej niż
miejsc w pociągu).
Liczba miejsc jest ograniczona.
Przyjmujemy, że każda osoba, która dokona wpłaty, zapoznała się z
regulaminem imprezy i wyraża na niego zgodę.
Regulamin oraz dane do przelewu podamy w odpowiedzi na maila ze
zgłoszeniem. Jest to jednocześnie potwierdzenie przyjęcia zgłoszenia.
Jeżeli będzie taka potrzeba (np. zmienią się podane powyżej godziny),
informacje o rozkładzie jazdy podamy do wiadomości uczestników gdy
otrzymamy go od PLK (po złożeniu zamówienia na pociąg). Jeżeli wymagana
kwota znajdzie się na koncie organizatora wcześniej, będziemy mogli
wcześniej zamówić pociąg i wcześniej otrzymamy rozkład jazdy. Prosimy
więc o możliwe szybkie wpłacanie pieniędzy.
W przypadku rezygnacji z udziału w imprezie po dokonaniu zgłoszenia,
prosimy o jak najszybszą informację w celu zwolnienia miejsca dla kogoś
innego.
Pozdrawiam i zapraszam do uczestnictwa:
Maciej "WARS-ik" Szewczyk
_________________ Pozdrawiam
Maciej "WARS-ik" Szewczyk
Stowarzyszenie Hobbystów Kolejowych
www.shk.org.pl
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum