Wysłany: 09-10-2016, 15:35 Podział taboru na rozkład 2016/2017
Jak w temacie czy wszystko znowu dla Kolei Małopolskich czy coś dadzą dla PR?
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 09-10-2016, 15:59
Khan34, bardzo słusznie pytanie. Obecnie jedynie woj. Małopolskie nie wywiązuje się z umowy dotyczącej Impulsów z PGZ. Tabor przeznaczony do obsługi połączeń stykowych jak w najlepsze sobie śmiga w relacjach Kraków - Tarnów i Kraków - Nowy Sącz, a na co najmniej trzech obiegach do Katowic stare kible (niejednokrotnie full plastik). Mam nadzieję że od grudnia tymi jednostkami zostaną obsadzone wszystkie pociągi łączące Kraków ze Śląskiem, łącznie z Orlikiem, który ma jeździć przez Katowice. Wróbelki ćwierkają że wszystkie ICkowe ED74 mają zasilić flotę Kolei Małopolskich, jednak oficjalnego komunikatu ze strony przewoźnika w tej sprawie jak na razie nie ma.
Śmiga, nie śmiga. I tak mam niewątpliwe szczęście trafiać ostatnio na turbokible z Krakowa do Tarnowa. PRy wywaliły oznaczenia z biletowregionalnych i teraz nawet nie idzie się zorientować, co będzie jechało.
Widuję regularnie na relacjach w stronę Trzebini zmodernizowanego EZT "tygrysa". Więc nie tylko "klasyki" jeżdżą. Ale fakt, odkąd uruchomili SKA to generalnie z trasy do Oświęcimia zniknęły acatusy i inne nowsze nabytki.
Khan34, Mam nadzieję że od grudnia tymi jednostkami zostaną obsadzone wszystkie pociągi łączące Kraków ze Śląskiem, łącznie z Orlikiem, który ma jeździć przez Katowice. Wróbelki ćwierkają że wszystkie ICkowe ED74 mają zasilić flotę Kolei Małopolskich, jednak oficjalnego komunikatu ze strony przewoźnika w tej sprawie jak na razie nie ma.
ORLIK pojedzie na szczęście przez Kozłów, Koniecpol. Między Krakowem a Kozłowem z postojami na wszystkich stacjach, dalej jako przyspieszony z postojami w Koniecpolu i Juliance. Czas przejazdu 120 min.
Impulsy do Nowego Sącza są na pewno związane z wizytami w NEWAGu, żeby nie kombinować z przejazdami technicznymi. Dobrze, że są w ruchu zamiast godzinami oczekiwać na bocznicy na kurs w stronę Katowic (ogólnie to szkoda tego taboru na tak zdezelowane torowisko)
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 30-10-2016, 15:55
Skąd masz te informacje o Orliku przez Koniecpol? Portal pasażera pokazuje go przez Trzebinię i Katowice. Między Krakowem a Katowicami z postojami na wszystkich stacjach (z wyjątkiem Jaworzna Ciężkowice), a od Katowic jako przyśpieszony.
Skąd masz te informacje o Orliku przez Koniecpol? Portal pasażera pokazuje go przez Trzebinię i Katowice. Między Krakowem a Katowicami z postojami na wszystkich stacjach (z wyjątkiem Jaworzna Ciężkowice), a od Katowic jako przyśpieszony.
Rzeczywiście w zaktualizowanym rozkładzie PLK na Androida Orlik przetrasowany jest na Miechów - Tunel - Koniecpol (sorki jeśli nie po kolei) i raczej wygląda na ostateczny rozkład bo czasy przejazdu na Kraków - Krzeszowice sięgają 55min do ponad 1h więc pozbywamy się kolejnego pociągu z E30.
I o dziwo PR-y będą miały kilka połączeń z Krakowa do Tarnowa.
_________________ TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Rozkładowiec -Usunięty- Gość
Wysłany: 09-11-2016, 17:29
sheva17, zapewne będą to podsyły na Tarnów - Nowy Sącz. Wygląda na to że Regio z Tarnowa do Nowego Sącza będą obsługiwały małopolskie PRy, a nie jak przypuszczałem podkarpackie.
Co do Orlika, to jest on wytrasowany na Miechów w rozkładzie zamknięciowym, bo w rocznym nadal figuruje przez Trzebinię i Katowice. Trochę szkoda, bo Orlik wypełnił by dziurę miedzy Krakowem a Katowicami, która jest między 16:20 a 20:40. Z drugiej strony jednak czas przejazdu z Krakowa do Częstochowy wypada masakrycznie długo.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum