Do Urzędu Regulacji Energetyki wpływają zgłoszenia od kolejnych elektrowni, że ich zapasy węgla kamiennego są zbyt małe. Jednocześnie koncerny górnicze skarżą się na rosnące przy kopalniach zwały wydobytego urobku, który nie może doczekać się wyekspediowania do odbiorców. Paraliż promieniuje na kolejne części sieci kolejowe i kolejne branże. Pierwszą kostką domina, która doprowadziła do paraliżu ruchu towarowego na polskiej kolei, była decyzja spółki PKP Polskie Linie Kolejowe o wstrzymaniu ruchu na modernizowanych magistralach.
Sprawa jest już nieaktualna - wszystko gra, przewozy są w normie......normalnie CUD się stał w ciągu kilku dni.
Nie wierzycie ?
https://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/31196/pkp-cargo--sytuacja-w-przewozach-jest-opanowana.html
Nie wiem dlaczego sprawcy tego "cudu" myślą, że zainteresowani i wiedzący o co chodzi w tym wszystkim dadzą się nabrać na spiskową teorię, że przyczyną tych kłopotów był jeden ( no może dwóch) człowiek.
Wystarczy dokładnie przeczytać zalinkowany wyżej artykuł ZBS.
K. Mamiński planuje przywrócić produkcję wagonów towarowych.
W rozmowie ze stacją TVP Info, Krzysztof Mamiński, prezes PKP S.A. oraz p.o. prezesa PKP Cargo, zapowiedział, że zostanie w Polsce przywrócona produkcja taboru, którą przed laty wygaszono, abyśmy kupowali wagony z zagranicy.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum