Wysłany: 28-03-2010, 17:24 Naprawy główne i modernizacje EZT
Jak w temacie: Czy PR (a dokładniej któryś z zakładów) ogłosiły przetarg lub mają zamiar takowy zorganizować w obecnym roku?
Pytanie po obejrzeniu materiału prezentującego nabytek SKM w Warszawie - 19WE. Wypowiadający się pan Zbigniew Konieczek (Prezes zarządu Newag-u) stwierdził, iż od roku brak takich zamówień ze strony PR. Nowych też się nie spodziewają.
W przetargach na stronie PR znalazłem ostatni rozstrzygnięty 26.11 2008. Późniejsze dotyczą już tylko remontów/kupna części, głownie do rezerw obiegowych EZT.
Może gdzieś błędnie nie pokazano ogłoszenia? Chyba, że część napraw głównych robią zakłady z pominięciem ZP?
Oczywiście muszą zmieniać kabiny na te ze spotów, choć w Edytach (jak i 57-1900) są IMHO bardzo dobre.
Ciekawostka - w trakcie napraw rewizyjnych maja być montowane systemu informujące o zamknięciu każdej pary drzwi. Ciekawe co tym razem wymyślą.
Wierz mi że dwa razy przejrzałem, dlatego też napisałem na forum. Dzięki za podpowiedz
Co do napraw głównych szkoda że tak mało, ale i te dwie sztuki przyjmiemy
Może nawet pojawią się od wielkiego dzwonu na połączeniach Regio, a nie tylko IR.
Najciekawszy dla mnie jest tam system interkomów przy każdym wyjściu. Ciekawe rozwiązanie
Co do napraw rewizyjnych, szkoda że oprócz zabudowy ogrzewania WC-ta, nie zajęto się szczelnością wnętrza. Będzie dalej dmuchać w zimie:(
ml2200, Niedawno przeszedł naprawę (jaki miała zakres?) w Idzikowicach i obecnie kursuje na IR Łódź-Warszawa. Zanim nastąpi ewentualna modernizacja dość nowoczesnej jednostki, trochę jeszcze pojeździ.
Oczywiście muszą zmieniać kabiny na te ze spotów, choć w Edytach (jak i 57-1900) są IMHO bardzo dobre.
Też uwazam że kabiny z dziewiętnastek sa lepsze od spotowskich...
Cytat:
Ciekawostka - w trakcie napraw rewizyjnych maja być montowane systemu informujące o zamknięciu każdej pary drzwi. Ciekawe co tym razem wymyślą.
Wynalazek z ZNTK M-M sterowanie drzwiami za pomoca magistrali CAN. Zrobiono to w kolmazowskich naprawach glownych. Na pulpicie maszynisty jest podglad ktora para drzwi jest otwarta jak znajde zdjecie to wrzuce.
Ta jednostka en71 pokazana powyżej to jedna z wyeksportowanych kiedyś do Jugosławii. Zostały odkupione spowrotem i zmodernizowane w Mińsku Mazowieckim. Lukasz92 dobrze mówi, bo te składy należą do Kolei Mazowieckich a nie PRów ;] .
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum