Inny przykład - spółki czyszczące tabor. Już same nazwy większości z nich: ZU Południe, ZU Wschód, ZU "Centrum-Usługa", Pomorze, Dolnośląskie Przedsiębiorstwo Usługowe świadczą o tym, że tu nie ma konkurencji, jest podręcznikowy podział stref wpływów. Przez wiele lat jedyne informacje o przetargach na takie usługi były wywieszane w korytarzach biur przewoźników, gdzie wejść można było tylko za przepustką. We władzach tych firm przez wiele lat (czasem do dziś) zasiadały osoby zatrudnione w spółkach kolejowych zamawiających u nich usługi.
To "wypracowanie" jest nierzetelne. Zawiera błędy i przekłamania oraz naciągane fakty, jak chociażby np. to, że minister Grabarczyk utracił stanowisko. Minister Grabarczyk był ministrem infrastruktury do końca kadencji. Odpowiedzialności za degradację kolei nigdy nie poniósł.
Polecam bardzo serdecznie do przeczytania cały artykuł - wywiad w Gazecie Prawnej pt. Porażka-Klops-Plama z Karolem Trammerem - autorem książki Ostre cięcie.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum