Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony 1, 2, 3 ... 172, 173, 174  Następny
Frekwencja w dolnośląskich pociągach
Autor Wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 15-12-2008, 20:17   Frekwencja w dolnośląskich pociągach Odpowiedz z cytatem

Poproszę o meldunki z tras odnośnie frekwencji w składach. Takie informacje mogą pomóc lepiej zagospodarować tabor.

-----

Dziś pociąg nr 524
Węgliniec 9:50 -> Wrocław 12:16 (1xEZT)

Od Bolesławca frekwencja ok. 80%. W Legnicy duża wymiana pasażerów - frekwencja ok. 100%. Im bliżej Wrocławia tym więcej ludzi, do 120%. Sądzę, że mimo wszystko 1 EZT wystarczy.

Wracałam "Sudetami". Frekwencja przeciętna, ani mała ani duża. We Wrocławiu wsiadło sporo ludzi.


PS.
Na tablicy odjazdów w holu głównym (Wrocław Gł.) jest poważny błąd! Pospieszny "Ślązak" do Bolesławca (18:44) oznaczono na czarno jak pociąg osobowy. Nie wiem kto za to odpowiada, ale trzeba natychmiast poprawić na czerwono, bo wprowadza ludzi w błąd!

_________________
Follow me!
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

janox79 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 17 Lut 2007
Skąd: Legnica

PostWysłany: 15-12-2008, 20:35    Odpowiedz z cytatem

Ja z kolei obserwowałem wczoraj i dziś poc. do/z Jerzmanic Zdroju. ok godz. 18 i 20 co prawda tylko z okna no ale wczoraj wypatrzyłem JEDNĄ osobę lecz dziś to już żadnej nie widziałem. Chyba muszę sobie mocniejsze okulary kupić Very Happy
Wczoraj na wszystkich kursach był 1 x EZT. Dziś na 5034 i 5037 też.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 15-12-2008, 20:37    Odpowiedz z cytatem

A karmazyna oznaczyli jako pospieszny. Ludzie po kasach latali pytać się, o co chodzi. Oto dowód :

http://www.occur.pl/image,d2527cc4a7.html

W kwestii frekwencji :(Brzeg Dolny)

Ślązak 8.30- jakieś 80% w dwójkach i 50% w jedynkach
Karmazyn -10.37- pojechał jeden kibel, frekfencja około 105 %
Pionier -14.45 - pojechał jeden kibel, frekwencję ciężko było zliczyć, bo ludzie gnieździli się po przedsionkach Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 15-12-2008, 20:38    Odpowiedz z cytatem

janox79, wożenie powietrza do/z Jerzmanic przewidziałam i przy tak idiotycznym rozkładzie jazdy nic się nie zmieni. Liczmy tysiące wyrzucane każdego dnia w błoto i wystawmy rachunek "fachowcom" z Instytutu Rozwoju i Promocji Kolei zatrudnionych przez UMWD.

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 15-12-2008, 20:40    Odpowiedz z cytatem

Ja wracałem pociągiem osobowym rel. Wrocław Gł. (15.37, a nie jak miało być 15.32) - Węgliniec. Pojedyncza jednostka załadowana po brzegi, ludzie stali nawet między siedzeniami, bo w przedsionkach było bardzo ciasno. Jak na popołudniowy (szczytowy) pociąg powrotny z pracy/szkół to jeden kibel stanowczo nie wystarczy. Aż strach pomyśleć co będzie np. w piątek (nie wspominając że to będzie przedświąteczny).

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

Bartuś Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 04 Paź 2008
Skąd: Dobiegniew

PostWysłany: 15-12-2008, 20:42    Odpowiedz z cytatem

Ciekawe kiedy PR, z UMWD się ocknie i na najbardziej oblegane połączenia puści 2 jednostki, a nie puszcza po 2 SPOT-y wożące muchy jako aglomeracyjny do Ścinawy (przykład)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 15-12-2008, 20:48    Odpowiedz z cytatem

Przypomniało mi się... Jak wjeżdżałam na Główny to mijaliśmy osobowy do Głogowa z 11:50. Dwa EZT prawie puste! Na ten kurs wystarczy 1 EZT.

I jeszcze jedno. Pospieszny do Pragi 14:25. Pociąg-widmo!

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

jano Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 19 Wrz 2006
Skąd: Miękinia

PostWysłany: 15-12-2008, 20:52    Odpowiedz z cytatem

Ja też widziałem poranny pociąg do Pragi i frekwencja bardzo skromna, zwłaszcza że kilkanaście minut później jedzie osobowy w stronę Kłodzka.

_________________
https://www.facebook.com/Miekinia?fref=ts
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

tomek.jg Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Lip 2008
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: 15-12-2008, 21:01    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Im bliżej Wrocławia tym więcej ludzi, do 120%. Sądzę, że mimo wszystko 1 EZT wystarczy.

A przepraszam ile według Ciebie potrzeba procent aby potrzebny był drugi EZT? 150?
Cytat:
Jak na popołudniowy (szczytowy) pociąg powrotny z pracy/szkół to jeden kibel stanowczo nie wystarczy.



PS: I ile wg Ciebie to jest 100%? Mr. Green
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Krycha Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 10 Lis 2005
Skąd: Leicester (UK)

PostWysłany: 15-12-2008, 21:11    Odpowiedz z cytatem

tomek.jg, puszczanie dwóch EZT tylko po to, żeby ludzie dosiadający się na paru ostatnich stacjach nie musieli stać to trochę mało ekonomiczne. Co innego, gdyby skład był nawalony od Legnicy, wtedy 2xEZT byłyby konieczne.

_________________
Follow me!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Mar-cin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 07 Gru 2006
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: 15-12-2008, 21:30    Odpowiedz z cytatem

No zgadza się. Trochę mało ekonomicznie. Ale popatrzmy na to z drugiej strony. Ile osób więcej by jechało gdyby jechali w bardziej komfortowych warunkach a nie w takim ścisku. Może i wtedy 2 EZT by się zapełniły.

Ale tak ogólnie to na linii Wrocław - Legnica to powinno być inaczej. Co godzinę pociąg z Węglińca do Wrocławia a co pół godziny Legnica - Wrocław wtedy gdy jest większy ruch. Może to by było lepsze niż 2 EZT.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

senior Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 26 Cze 2006

PostWysłany: 15-12-2008, 22:11    Odpowiedz z cytatem

Linia Kłodzko/Kudowa
9:35 Niedziela
PKP PR (Poznań Kudowa)
Do kłodzka 2 Wagony 50% do Polanicy około 20 os. do Dusznik 12 osób (dalej nie wiem)

(okolo 11:50)
KD (Kłodzko Główne ->Międzylesie)
Szynobus 5 osób (Kłodzko Gł)

17:47
PKP PR Duszniki-Kudowa 3 Wagony (postój 45minut w Dusznikach) 2 osoby
PKP PR Duszniki Wrocław 7 osób do Dusznik +4 Duszniki - po odjeździe z Polanicy około 30 osob w pociągu od Kłodzka Miasta Pełny.

POzdrawiam
senior

PS. Jak jest szansa, żeby:
a) Składy Poznań Kudowa-puścić do Międzylesia/i/lub Lichkova/Usti
(wtedy albo brak zmiany lokomotywy - albo całość na jednostkach-zaoszczędzone wagony/pieniądze na dodatkowe pociągi do
Görlitz -puścić to po już wytrasowanych godzinach dla SZYNOBUSU KD)
b) szynobus KD do Polanicy/Dusznik/Kudowy (zależy gdzie pozwoliły by obecne obiegi -przyjmując +10 lub +20 km/h na tych odcinkach dla Szynobusu w stosunku do rozkładu Lokomotywa+Wagon -oczywiście trzeba do tego przekonać PLK)
c)Zmiana choć proporcji żeby w tym pociągu dzielonym 2 Wagony jechały do Międzylesia a 1 do Kudowy?

PS.
Czy ktoś jest wstanie zwrócić uwagę, że na Tablicach odjazdów /przyjazdów we Wrocławiu nie ma informacji o Wagonach Bezpośrednich dzielonych na Kudowę / Międzylesie (jest albo Kudowa albo Międzylesie)-co ciekawe takich informacji nie ma TYLKO we Wrocławiu - na stacyjkach pośrednich na ile dostrzegłem z pociągu na rozkładach jest w Legendzie "dzielony w Kłodzku na Część do Kudowy i Międzylesia"
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dexter Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Paź 2006
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 15-12-2008, 22:25    Odpowiedz z cytatem

Dość dobra frekwencja jest w pociągach Wrocław - Goerlitz - Wrocław. Obłożenie ostatniego pociągu z Goerlitz w niedzielne popołudnie około 100% - szkoda tylko, że jest to efekt głupiej polityki UM, cięć wieczornych pociągów. Bohuny dają sobie świetnie radę na tej trasie.

_________________
Moderatorzy niedowidzą.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 16-12-2008, 01:01    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
I ile wg Ciebie to jest 100%?

Przyjmuje się umownie, że jeśli wszystkie miejsca siedzące są zajęte to frekwencja równa się 100%. Można to stwierdzić tylko "na oko" i w przybliżeniu, bo przecież nikt nie jest w stanie policzyć wszystkich pasażerów.

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

tomek.jg Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 13 Lip 2008
Skąd: Jelenia Góra

PostWysłany: 16-12-2008, 08:21    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
Przyjmuje się umownie, że jeśli wszystkie miejsca siedzące są zajęte to frekwencja równa się 100%.

AHA. I właśnie to chciałem usłyszeć. Wydawało mi się, że liczy się też pojemność stojącą. W EZTach sporo osób stoi jak w metrze kiedy jadą niedaleko. Wydawało mi się, że liczy się to w stosunku do całej pojemności pociągów.
Cytat:
Można to stwierdzić tylko "na oko" i w przybliżeniu, bo przecież nikt nie jest w stanie policzyć wszystkich pasażerów.

Jasne. Nazywa się to w statystyce oszacowaniem.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 1 z 174 Idź do strony 1, 2, 3 ... 172, 173, 174  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl