Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 93, 94, 95  Następny
Linia JG - Lwówek Śląski - Zebrzydowa
Autor Wiadomość

Tomato7 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Lut 2013
Skąd: Jelenia Góra/Kraków

PostWysłany: 23-04-2014, 14:58    Odpowiedz z cytatem

Krzysiu Ja to wiem, nie musisz mi tego mówić. Wytykasz mi brak myślenia, widzisz jak byś sam pomyślał i poczytał wątek to byś dobrze wiedział że nie tylko do tego się odnosiłem. Ale cóż, lepiej spróbować komuś pojechać.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Nuter Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2011
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 15-05-2014, 18:43    Odpowiedz z cytatem

Tymczasem w Lwówku Śląskim:

[ Dodano: 15-05-2014, 18:47 ]
Na świetlny wymieniony zostanie także kształtowy semafor wjazdowy od strony Jeleniej Góry.

3.jpg
Remontowana wiata peronowa.
Plik ściągnięto 117 raz(y) 72.93 KB

2.jpg
Plik ściągnięto 81 raz(y) 70.81 KB

1.jpg
Północna głowica rozjazdowa, wyjazd w kierunku Zebrzydowej i Legnicy.
Plik ściągnięto 120 raz(y) 78.25 KB


_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Sławek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Lip 2009
Skąd: z Zadupia/Wałbrzych

PostWysłany: 18-05-2014, 11:19    Odpowiedz z cytatem

Pytanko , czy nadal jest KKZ ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 18-05-2014, 11:42    Odpowiedz z cytatem

Oczywiście. Nieustająco od 7 marca z wyłączaniem od-popołunda 30 kwietnia do popołudnia 4 maja na wszystkich parach oprócz w D 69769 / 69882 a w C 69883 / 69882
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Sławek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Lip 2009
Skąd: z Zadupia/Wałbrzych

PostWysłany: 18-05-2014, 14:48    Odpowiedz z cytatem

Bonifas czy D 69769 / 69882 a w C 69883 / 69882 odnosi się do dat 30 kwietnia do popołudnia 4 maja czy oznacza że jeździ ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 18-05-2014, 14:55    Odpowiedz z cytatem

Nie od 7 marca w D na obiegu D 69769 / 69882 a w C na 69883 / 69882 jeździ szynobus. Pozostałe pary to KKZ. Od 16:00 30.04 do 16:00 4.05 na lwóweckiej kursował szynobus na wszystkich parach.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Sławek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 28 Lip 2009
Skąd: z Zadupia/Wałbrzych

PostWysłany: 18-05-2014, 17:51    Odpowiedz z cytatem

ok , dzięki bardzo
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Nuter Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2011
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 24-05-2014, 19:05    Odpowiedz z cytatem

Konsultacje społeczne Aglomeracji Jeleniogórskiej

Od 19 maja do 18 czerwca 2014 r. potrwają konsultacje społeczne do "Roboczego Projektu Programu Działań Zintegrowanych Inwestycji Terytorialnych Aglomeracji Jeleniogórskiej". Złotoryjski magistrat zdecydował się w końcu przystąpić do wspomnianego ZIT-u.

Więcej:
http://zlotoryjanie.pl/artykuly/konsultacje-spoleczne-aglomeracji-jeleniogorskiej/

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Tomato7 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Lut 2013
Skąd: Jelenia Góra/Kraków

PostWysłany: 05-06-2014, 20:02    Odpowiedz z cytatem

Jak wygląda kwestia KKZ obecnie? Czy w dalszym ciągu jest obecna i szczególnie interesuje mnie kwestia weekendu, także jest KKZ?
Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 12-06-2014, 10:55    Odpowiedz z cytatem

W D kursuje 69769 / 69882 a w C kursuje 69883 / 69882 cała reszta KKS

Nowinki

- rozpoczął się remont mostu nad rzeką Płóczka w Lwówku Śląskim na szlaku Lwówek Śląski - Niwnice.

- północna głowica lwóweckiego dworca już w działających semaforach świetlnych

- dziś lwówecką przejechał pociąg inspekcyjny z włodarzami

sprzątanie 001.jpg
Plik ściągnięto 67 raz(y) 160.76 KB

Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Kamil26 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 08 Sty 2012
Skąd: Lubin Górniczy

PostWysłany: 17-06-2014, 16:39    Odpowiedz z cytatem

Podkłady liczyli i znowu będą zbierać obłe Smile

_________________
Ten post wnosi do tematu tyle co reszta.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 26-06-2014, 19:41   

Moi drodzy.
Przyklepanie likwidacji Lwówka już nastąpiło bo jeździ KKZ. Do czasu podniesienia szlakowej do 60 km/h
od Jeleniej Góry do Niwnic i wyklepaniu SA106 oraz SA109 nie ma sensu puszczać "lwówków" bo to:
a) zabójstwo dla szynobusu - jazda 20 km/h z ciągłym hamowaniem do 10 km/h na mostach i
przejazdach
b) prawie nikt nie będzie korzystał z niestabilnej oferty przewozowej
c) brakuje wizji prowadzenia przewozów z Legnicy lub Żar przez Lwówek do Jeleniej i Szklarskiej
lub Kamiennej Góry i Trutnova
d) brakuje P&R czy też skomunikowań autobusowych z pociągami, najlepiej na jednej taryfie.
Sam krzyk o Lwówek nie załatwia sprawy o D29-283 jest w fatalnym stanie technicznym
i jeśli już chcemy mówić o przewozach to jedynie od strony Legnicy do Lwówka (przeżyjemy kawałek 30 z Lwówka do Niwnic skoro dalej jest 60) do czasu zrobienia odcinka
Jelenia Góra - Niwnice do 60 km/h. Ciągłe utrzymywanie 30 nie jest rozwiązaniem, bo ile można tak
jeździć?
Najpierw należy zbudować projekt Lwówek od nowa.
Powrót do góry

Nuter Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lut 2011
Skąd: Dolny Śląsk

PostWysłany: 26-06-2014, 22:16    Odpowiedz z cytatem

Virakocha,
Po pierwsze, prędkość konstrukcyjna tej linii kolejowej to 50km/h i jest ona dla tutejszych realiów, przy braku równoległej drogi kołowej całkowicie wystarczająca.
Co do "Nie ma sensu" możesz przez ten pryzmat oceniać swoje podwórko, np. linię Września - Jarocin.
Oczywiste jest że w obecnej chwili tworzenie i utrzymywanie rozbudowanej oferty przewozowej na tej linii nie ma sensu, niemniej jednak utrzymanie minimalnej oferty jest konieczne aby zapobiec dewastacji linii, gdyż oprócz ruchu pasażerskiego linią 283 na tym odcinku już nic więcej nie jeździ, ruchu towarowego brak, m.in przez niski dopuszczalny tu nacisk oś już od kilku lat. Ważne jest też aby zapewnić dojazd mieszkańcom Marczowa i Dębowego Gaju do Lwówka gdyż komunikacja autobusowa praktycznie tu nie istnieje i z kolei korzysta tu jeszcze sporo ludzi. Na kierunku Jeleniogórskim ruch jest już szczątkowy, dzięki jak to całkiem dobrze określiłeś, niestabilności oferty.
Co do P&R, praktycznie przy każdym dworcu i przystanku nie ma większego problemu ze znalezieniem miejsca parkingowego.
Wizja połączeń w kierunku Legnicy jak najbardziej istnieje i to już od kilku lat, niedawno została nawet wyciągnięta w UMWD z szuflady i związana jest z odtworzeniem o ciągu komunikacyjnego z Legnicy przez Złotoryję i Lwówek Śląski do Jeleniej Góry(nie jest wykluczona też l.312), rewitalizacja odcinka linii 283 miała by być z założenia docelowo częścią tego dużego projektu.
W celu utrzymania aktualnej prędkości dla SA, konieczna "na już" jest wymiana 5000 podkładów, problem jest ze znalezieniem środków finansowych na ten cel... Rozmowy między UMWD a PLK cały czas trwają, zobaczymy jeszcze co przyniesie czas, oficjalnie wszystkim zależy na utrzymaniu ruchu do czasu poważnej rewitalizacji ze środków nowego RPO a to nastąpić może w perspektywie 2-3lat.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bonifas Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lip 2010
Skąd: Kamienna G., Wleń

PostWysłany: 26-06-2014, 22:53    Odpowiedz z cytatem

Uwielbiam właśnie takich znawców tematu jak ty Virakocha. Podważasz zasadność lwóweckiej a jednocześnie domagasz się reaktywacji linii z Krotoszyna przez Milicz do Grabowna gdzie parametry też nie powalają, że o wspomnianej przez Nutra, linii z Gniezna do Jarocina - o która drapiecie kilka ładnych lat nawet nie wspominam.

Tak samo zasadne jest utrzymanie lwóweckiej jak i tych wspomnianych.... W 2007 r po wielkiej Polityce Wygaszania Popytu na linii 283 zapanowała długo wyczekiwana normalność. Jak się okazało nie na długo. Po dwóch latach normalnej egzystencji kolei nastało nowe jak się okazało gorsze. Z 10 pociągów uruchamianych 61 kilometrowym odcinku zostało 6 uruchamianych na 33 kilometrowej trasie dwa na 61 kilometrach. Ale to nie odstraszyło trzeba było więc wyciąć pociągi pracownicze z Jeleniej Góry i puścić ochłapy poza szczytowe by zniechęcić tych co jeżdżą a potem zacząć cyrki z KKS, które wytrzepały wszelką formę turystyki pieszej dziecięcej, młodzieżowej i PTTK oraz turystyki rowerowej i wodnej- Tak wodnej bo szynobusy były wykorzystywane również do transportu kajaków na spływy Bobrem. Cóż to jest jak nie celowa degradacja.... a PLK jak niby ma wierzyć że remont lwóweckiej ma sens skoro przewoźnik który zamawiał trasy w okresie pierwszego półrocza przez kwartał woził ludzi drogą a nie torami.

Niestety nic nie dzieje się bez przyczyny. Mam tylko nadzieję że stosunek nowego zarządu oraz też nowych władz Województwa Dolnośląskiego zmieni politykę wobec linii drugorzędnych.

Co jeszcze - nie ukrywam że liczę na nowego prezesa. Nie ukrywam że liczę że znów do Lwówka pojedzie szynobus w niedługim czasie. Bo jakoś w te "problemy taborowe" KDcji nie chce mi się wierzyć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Virakocha
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 27-06-2014, 09:59   

Cytat:
Po pierwsze, prędkość konstrukcyjna tej linii kolejowej to 50km/h i jest ona dla tutejszych realiów, przy braku równoległej drogi kołowej całkowicie wystarczająca.Co do "Nie ma sensu" możesz przez ten pryzmat oceniać swoje podwórko, np. linię Września - Jarocin.

I dlatego należy ją przywrócić @Nuter (zapraszam na PW lub FB to pogadamy o tych sprawach jak ja to widzę bo nie ukrywam kibicuję wam a widzę źle odebrałeś to Michale).
A w przypadku D29-281 to zupełnie nie trafiłeś gdyż konstrukcyjna dla 281 wynosi 100 km/h i także jest wystarczająca a dlaczego jest tyle ograniczeń to już temat rzeka niemniej nasze sukcesy na tym polu: https://www.facebook.com/pages/Linia-kolejowa-281-Gniezno-Jarocin-Ratujmy-po%C5%82%C4%85czenia/249370568524711?fref=nf są spore - 100 km/h od mostu w Orzechowie do Żerkowa, 80 km/h od Jarocina do Radlina Wielkopolskiego (było 50 z licznymi ograniczeniami), 80 km/h z Gniezna do Marzenina (było 60 km/h) i teraz remont odcinka Września - Książno dzięki któremu Vmax wzrośnie z 30 do 60 km/h no i przywrócenie stałej 40 km/h (wiem jak to brzmi no ale trudno) od Grabowna do Krośnic gdzie było kupa 10 km/h i zmniejszenie ilości ograniczeń od Milicza do granicy IZ Wrocław, gdzie teoretycznie powinno się pruć 80 km/h ale 80 masz od Krotoszyna do prawie Cieszkowa a potem szereg ograniczeń, niemniej 20 km/h mają zniknąć.
Cytat:
Uwielbiam właśnie takich znawców tematu jak ty Virakocha. Podważasz zasadność lwóweckiej a jednocześnie domagasz się reaktywacji linii z Krotoszyna przez Milicz do Grabowna gdzie parametry też nie powalają, że o wspomnianej przez Nutra, linii z Gniezna do Jarocina - o która drapiecie kilka ładnych lat nawet nie wspominam.

Akurat tu @Bonifasie nie masz racji bo dzięki "naszemu" drapaniu prędkość opornie na D29-281 ale wzrasta i to na całym odcinku Grabowno Wielkie - Gniezno i zdaję sobie sprawę, że się to nie podoba CRI Poznań i CRI Wrocław Happy Dlatego wypruwamy sobie żyły (każdy z nas ma życie prywatne) ale jednak udaje się. Jak powyżej napisałem prędkość wzrasta i rozważana jest reaktywacja pociągów Gniezno - Jarocin nawet ułożony jest już rozkład przedstawiony do konsultacji społecznych (liczę na wasze uwagi):
http://www.umww.pl/konsultacje-projektu-rozkladu-jazdy-osobowych-i-przyspieszonych-pociagow-wojewodzkich-na-rok-2014-15-prowadzone-do-14-lipca-2014-r

Źle mnie zrozumieliście. Uważam, że nie ma sensu prowadzić przewozów przy 20 km/h bo tyle będzie od grudnia w regulaminie, chyba że jakimś cudem Vmax do 40 km/h zostanie podniesiona (przy 5000 podkładów ale betonowych jestem w stanie uwierzyć).
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 66 z 95 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 65, 66, 67 ... 93, 94, 95  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl