Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 22, 23, 24  Następny
Pogotowie strajkowe / podwyżki na kolei
Autor Wiadomość

gumis Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Sty 2008

PostWysłany: 28-02-2008, 08:22    Odpowiedz z cytatem

To może w takim razie pozostaje publiczne złożenie votum separatum ?
Coś Ty taki naiwny?


I tak zrobimy!
Naiwny? Hm......
Bang Tak na tym i innych forach tak robimy ale pocieszające jest to, że parę cegiełek z tego muru wypadło! WIĘC WARTO!

_________________
"Płynie się zawsze do źródeł pod prąd, z prądem płyną śmiecie"
Zbigniew Herbert
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

leo1407 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2007
Skąd: z PKP

PostWysłany: 28-02-2008, 09:14    Odpowiedz z cytatem

gumis napisał/a:

I tak zrobimy!
Naiwny? Hm......

Pożyjemy - zobaczymy... No fakt, może nie tak napisałem.....Zdaję sobie sprawę, że "na układy nie ma rady" i czasem naprawde trudno jest wypiepszyć choć jedna cegiełkę...
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 28-02-2008, 15:34    Odpowiedz z cytatem

http://www.zpkpkp.com.pl/artykul/aid-132.html

Odpowiedzialność za firmę

Wynagrodzenia są newralgicznym elementem funkcjonowania przedsiębiorstwa. Dlatego każdy spór płacowy powinien być prowadzony przez obie jego strony – pracodawców i pracowników, z poczuciem szczególnej odpowiedzialności za wspólne dobro, czyli firmę.

Wyniki finansowe spółek Grupy PKP są lepsze niż w poprzednich latach, ale cały czas odbiegają na niekorzyść od wyników finansowych kolejowej konkurencji z Niemiec czy Czech. Grupa PKP po raz pierwszy w zeszłym roku nie zanotowała straty, przewoźnicy przewieźli więcej pasażerów, ale mniej towarów. Lepsze wyniki Grupy PKP to oczywiście także wynik pracy samych kolejarzy, dlatego podwyżki w Grupie PKP były w poprzednim roku wyższe niż w pozostałych sektorach gospodarki i tak samo będzie w tym roku. W 2007 roku w innych sektorach wzrosły o 5 procent – w Grupie PKP o 10,5 procenta. W 2008 pracodawcy szacują, że podniosą wynagrodzenia średnio o 11 – 12 procent.
Ekstremalne żądania mogą zniweczyć to wszystko, co kolej w ostatnim czasie zyskała.

Pracodawcy przeprowadzili symulację, co by się stało, gdyby PKP PLK czy PKP CARGO przystały w tej chwili na żądania stawiane przez partnerów społecznych. Operowano tutaj dwiema wielkościami: płynnością finansową, czyli tym, ile jest pieniędzy w kasie spółki na wszystkie wydatki jak: wypłaty, rachunki za energię, remonty itp. oraz wynikiem finansowym, czyli tym, ile na koniec roku wynosi różnica między przychodami a kosztami firmy. W PKP PLK wprowadzenie postulowanych podwyżek od początku roku oznaczałoby, że już pod koniec lutego firma miałaby problem, aby wypłacić wszystkim pieniądze. W PKP CARGO byłoby „lepiej”, pieniądze skończyłyby się w…. kwietniu. Każda z tych firm zakończyłaby rok stratą rzędu 300-400 mln złotych. To oznacza stop dla inwestycji, utratę środków z UE, zatrzymanie remontów w PKP CARGO, utratę rynku na rzecz konkurencji, w efekcie tego wszystkiego nieuniknione zwolnienia z pracy – od kilku do kilkunastu tysięcy osób.

źródło: Związek Pracodawców Kolejowych

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

edzio12 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 19 Sie 2007

PostWysłany: 28-02-2008, 16:36    Odpowiedz z cytatem

I komu ten związek Pracodawców , taki kit wlepia, za rok lub dwa kolej sama zniknie.Bez zwalniania.No chyba że góra sama będzie odwalała naszą robote.U mnie już dziś trzech odchodzi, a co słysze to nie koniec. Śmiech Śmiech Śmiech
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

scyzoryk Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Lut 2008
Skąd: kielce

PostWysłany: 28-02-2008, 17:41    Odpowiedz z cytatem

Podwyżki w PLK ZLK KIELCE po 200 zł dla każdego,20zł na akcję awansową.Niby sprawiedliwie
ale gdy rozchodzi się o mamonę niema takich rozwiązań aby wszyscy byli zadowoleni. Sad
Zastanawiam się czy kobieta pracująca na stanowisku dróżnik przejazdowy jest zadowolona
z 200-stu złotowej podwyżki,jest to najwyższa kwota jaką kiedykolwiek doliczono do jej uposażenia zasadniczego,a oscyluje ono po doliczeniu tej kwoty w granicach 1100 zł łmax. Prawdopodobnie jedna tak druga nie,problem jest innego rodzaju mężczyzna zatrudniony na tym samym stanowisku, wykonujący tę samą pracę zarabia więcej. Sad Jest to jawna dyskryminacja płacowa ,a zgodę na takie praktyki dają zwiazkowcy .Proszę o odpowiedż czy
taka sytuacja kwalifikuje się do interwencji Rzecznika Praw Obywatelskich lub Kobiet.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kazek Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 20 Kwi 2007
Skąd: zachodniopomorskie

PostWysłany: 28-02-2008, 18:33    Odpowiedz z cytatem

siude napisał/a:
Śpiewka stara tylko czasy jakby nieco inne niż kiedyś....
Konkurencja nie śpi a generowanie kosztów własnych to woda na ich młyn Śmiech


a kto generuje te koszty ???? pewnie maszynisci duzurni ruchu pracowniy warsztatu a nie rozpasana do granic możliwosci biurokracja oni musza ciezko pracowa na tych pierwszych Młot
a kto wykonuje usługi prywatnym przewożnikom ?????!!!!!!!! Bang
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

leo1407 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2007
Skąd: z PKP

PostWysłany: 28-02-2008, 19:09    Odpowiedz z cytatem

kazek napisał/a:
a kto wykonuje usługi prywatnym przewożnikom :

No kto ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gumis Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Sty 2008

PostWysłany: 29-02-2008, 00:20    Odpowiedz z cytatem

Sprawa jest w zasadzie prosta ale proste to jest wszystko ale dla prostych ludzi!
Jakis czas temu w Zakładzie Taboru w Szczecinie maszynista instruktor pełnił swą funkcje na dwie strony - "Cargo"+prywaciarz.Wszystko za wiedzą dyrekcji i tego gostka organizacją związkową. Na wszelkie sugestie aby gostka wywalić z art.52 znaleziono sposób polubowny - facio odszedł bez sankcji!
Ilu maszynistów idąc w ślady takich machloj za dnia pracuje w "Cargo" a w czasie wypoczynku u prywaciarza! Można by powiedzieć co mnie to obchodzi kto co robi w wolnym czasie? Ok ale dlaczego u konkurencji? Czyżby swego czasu każdy z Nas nie podpisywał takiego fajnego świstka o zakazie konkurencji. W gazownictwie i energetyce już dawno zrobiono z tym porządek ale u Nas po co? Ilu to dyrektorów i osób funkcyjnych cierpi na "rozdwojenie jaźni" jeśli chodzi o lojalność wobec firmy! Przykłady można by mnożyć w nieskończoność! Kto zostawił furtkę w postaci zapisu, że prawo kierowania wydaje każdy pracodawca na podstawie nabytych uprawnień. No chyba nie ja. Można wylecieć z "Cargo" za wódę i jeździć jutro u prywaciarza. Sad A wystarczyło zapisać, że prawo kierowania może wydawać tylko jedna instytucja w Polsce np. UTK i zapisać sankcję np. utraty prawa kierowania za pracę pod wpływem alkoholu. Niedopatrzenie? Moim zdaniem albo brak kompetencji przy pisaniu ustawy albo celowa dywersja.
Kto na dzień dzisiejszy szkoli i kontroluje prywatnych przewoźników - kto robi im usługi? Państwowi kolejarze!
U mnie na sekcji żona Naczelnika jest szefową oddziału spółki "Pomorze" która od kilku lat kosztem wyzysku czerpie dochody ze sprzątania taboru kolejowego. To się chyba nazywa konflikt interesów. Do dystrybucji środków potrzebnych dla tych pracowników sprzątających dorabia sobie pracownik administracyjny podległy temu Naczelnikowi. Normalka?
Od Nas na dole wymaga się lojalności i nie lżenia dobrego imienia firmy a ich co obowiązuje?
Skąd przyszedł ten negatywny sposób na radzenie sobie w życiu nie wnikam ale przecież ktoś kiedyś dał im wszystkim zielone światło. Na początku nikt nie reagował a teraz też nikt nie zareaguje bo stało sie to zjawiskiem powszechnym. Kiedyś nazywano to pasożytnictwem - sabotażem a teraz sposobem na życie i umiejętnością lawirowania na trudnym oceanie kapitalizmu.
Podwyżki- strajk to temat do rozmów przy tradycyjnej kawie w pracy - na lokomotywie i poczekalniach drużyn.
I co mówią Ci pozbawieni prawa głosu pracownicy - "strajku nie będzie". Tak pozbawieni głosu! Jesteśmy potrzebni li tylko w czasie wybierania do rad nadzorczych - do wybierania związkowców choć tu akurat problemu nie ma , nie wybierzecie tego co trzeba to będziemy wybierać dotąd aż wybierzecie tego kto ma być z namaszczenia kolegów z góry. Po wyborach oni wiedzą, że uchapali co swoje a my potulnie wracamy do swoich zajęć zapominając o godności-honorze-koleżeństwie. Kto z tych co teraz tak gorliwie prze do strajku pamięta jak się prowadzi lokomotywę i ile się za to zarabia? Chętnie poznam ile zarabia się za spotkania z władzą np. u Pana Miętka. Oni nic nie ryzykują więc na pewno wiele bo u Nas na kolei za ryzyko zawodowe za wiele się nie płaci. Znacie jakiegoś wysoko postawionego związkowca co "wylądował" po latach na lokomotywie? Za jakie ideały mamy kłaść się na tory? Za te którymi oni wycierają sobie buźki? Panowie brakuje wam autentyczności a z waszej propagandy wyziera obłuda a nie szczerość! Jesteście tak samo mało wiarygodni jak pracodawcy z którymi chcecie walczyć?
Gdyby te wszelkie zmiany proponowali mi młodzi- mało znani - wykształceni ryzykanci pewno bym jeszcze raz uwierzył i zacisnął pasa dla mojej firmy w której zostawiłem wiele dobrych lat mojego życia. Panom nie wierzę i nie nadstawię za panów nawet paluszka. Jak panom podziękują to wtedy może jeszcze będzie Nas stać na normalną pracę dla normalnej firmy? Tylko czy ja wtedy jeszcze będę?
Przepraszam za niezbyt wesoły ton ale czasami forum służy też do wygadania swoich bóli i ponarzekania troszkę.
NO A TERAZ DO ROBOTY! JEST TYLE DO POSPRZĄTANIA! GŁOWA DO GÓRY

_________________
"Płynie się zawsze do źródeł pod prąd, z prądem płyną śmiecie"
Zbigniew Herbert
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Damian K Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 16 Lut 2008
Skąd: IZ Wrocław

PostWysłany: 29-02-2008, 14:42    Odpowiedz z cytatem

SZANOWNI PASAŻEROWIE, KLIENCI PKP

Niestety negocjacje w ramach sporu zbiorowego Konfederacji Kolejowych Związków Zawodowych nie przyniosły pozytywnego rezultatu. Pomimo ogłoszenia decyzji o strajku z dużym wyprzedzeniem pracodawcy zmarnowali ten czas.
Tak jak się spodziewaliśmy, zamiast rozwiązać problem pracodawcy zajęli się brutalną walką z naszymi związkami zawodowymi.
Mobbing pracowników, inwigilacja działaczy związkowych
i bezpardonowe łamanie ustawy o związkach zawodowych zajęło pracodawcom tyle czasu, że nie wystarczyło go na merytoryczne rozmowy.

Szanowni podróżni!
Strajk, który zostaliśmy zmuszeni przeprowadzić w dniu 06.03.2008r.
w godzinach 7.00 – 9.00 nie jest wymierzony przeciwko Wam.
Zrobiliśmy wszystko aby go uniknąć, jednak pracodawcy postawili na konfrontację.
My kolejarze walczymy o byt naszych rodzin i godną zapłatę za odpowiedzialną pracę związaną z państwa bezpieczeństwem.
Podwyżki płac nie mają odbyć się poprzez wzrost cen biletów ale przez poprawienie jakości usług i dostosowanie przewozów do potrzeb podróżnych przez co z usług kolei skorzysta więcej podróżnych a my będziemy mogli efektywnie pracować i godnie zarabiać.
Licząc na wyrozumiałość przepraszamy za utrudnienia w podróży spowodowane strajkiem.

KRAJOWY KOMITET STRAJKOWY KKZZ

źródło www.zzdrpkp.wroclaw.pl
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Pantaqruel Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 24 Lut 2008

PostWysłany: 01-03-2008, 07:41    Odpowiedz z cytatem

Noema napisał/a:
Dlatego każdy spór płacowy powinien być prowadzony przez obie jego strony – pracodawców i pracowników, z poczuciem szczególnej odpowiedzialności za wspólne dobro, czyli firmę.

Pracodawcy przeprowadzili symulację, co by się stało, gdyby PKP PLK czy PKP CARGO przystały w tej chwili na żądania stawiane przez partnerów społecznych.

Szkoda, że pracodawcy nie prowadzą symulacji swojej głupoty, nie nazywając tego tępotą umysłową. Gdyby tu na forum ustanowić wątek o marnotrawieniu pieniędzy przez nasze durne władze, i gdyby tylko każdy z nas podał mały przykład, przypuszczam, że nazbierały by się miliony w ciągu roku. Zaczynając od piredółek, na grubych przekrętach kończąc.
Nawet takie coś jak ostatnio wysłano pracownika samochodem 50 km, aby stwierdził usterkę na posterunku. Pracownik sprawdził, kupił na rachunek część za 14,30 zł, wymienił i wrócił do sekcji. Dowiedział się, że nie miał prawa kupować, że miał tylko stwierdzić usterkę i wrócić aby zakup wymaganej części mógł odbyć się z całą drogą formalną. Po zakupie kiedyś by pojechał, a tak rachunkiem może być obciążone jego konto. Teraz sobie wyobraźcie tępotę umysłową. Gnać samochód dwa razy - w sumie 200 km dla wymiany częsci za 14 zł.
Szkoda słów.

[ Dodano: 01-03-2008, 08:01 ]
gumis napisał/a:
Sprawa jest w zasadzie prosta ale proste to jest wszystko ale dla prostych ludzi!
Przepraszam za niezbyt wesoły ton ale czasami forum służy też do wygadania swoich bóli i ponarzekania troszkę.
NO A TERAZ DO ROBOTY! JEST TYLE DO POSPRZĄTANIA! GŁOWA DO GÓRY

Gumiś. Masz całkowitą rację. Zgadzam się z Tobą. Napisałeś prawdę, prawdę i jeszcze raz prawdę. Fakt, że ton nie jest wesoły, ale to co opisałeś też nie jest wesołe. Wystarczy pomyśleć o tym forum ZZ DR PKP. Jak co niektórzy forumowicze zaczęli dobierać się swojej górze do dupy to szybko forum zawieszono idiotycznie się tłumacząc. Że to służy wyższym celom. Zamknąć jadaczki nie pokornym to są te wyższe cele. Bo niepokorni wyciągają i piorą ich brudy. A tego nie wolno. Jak można ściągnąć z piedestału Motykę, ćzy innego "działacza związkowego". Wystarczy poczytać wypowiedź Damiana. Jak cierpią za miliony. Jak pracodawca ich inwigiluje. Pewnie nasłał na nich speców od Ziobry. Teraz Ziobry nie ma, to oni tanio biorą. I dlatego mamy strajkować, bo im źle, bo im krzywda się dzieje. ale oczywiście mowa jest o naszych pensjach. Dla zamydlenia oczu. Ja natomiast uważam, że obecna podwyżka i co roku po sto zł dla mnie w zupełności wystarczy. I tak mówi więcej ludzi.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

kocio47 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lis 2007
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 01-03-2008, 09:34    Odpowiedz z cytatem

cezary napisał/a:
W SZczecinie w PR dzisiaj z Chańko związkowcy będą decydować o kwocie podwyżek dla pracowników PR i jak znam życie Chańko dla swoich będzie chciał ugrać jak najwięcej . Admi i swoim wiernym przydup.... zaplanuje jak największe podwyżki nie mniej niż 350 do 400 na jednego. A przewodniczący związków jak cielęta zgodzą się , bo będą chcieli sami dla siebie jak najwięcej . Czy znajdą się Przewodniczący broniący finansów zwykłych szarych pracowników napiszę jutro, wymienię tych imiennie ,którzy Chańce na takie niesprawiedliwe podwyżki pozwolili. Moim zdaniem pełną kwotę 220 PLN powinni otrzymać pracownicy zespołów , w których braki są t w zatrudnieniu a zakład otrzymał zgodę na przyjęcie nowych. Następnie po odliczeniu tych kwot dla tych pracowników. pozostali powinni mieć podwyższone wynagrodzenie zasadnicze o 210 PLN a 10 PLN powinno być przeznaczone na akcję awansową dla naprawdę wybitnych specjalistów. A jak rzeczywiście będzie napiszę po posiedzeniu.Chańce mającemu układy , układziki nawet fatalny podział funduszy bez zgody wszystkich organizacji nie zagrozi istnieniu , jak ten kameleon wybrnie i sie obroni.

Cześć Cezary
Czy ty jesteś człowiekiem niedowartościowanym?
Czepiłeś się Chańki a on trzyma cię w Biurze Zakładu i na dodatek w Dziale Pracowniczym ja dawno wy.......bym cię z Zakładu. Układy to mają ludzie z Gabinetu Cieni jest to sitwa Związkowa i oni z grupy mają najwięcej i walczą dla siebie więcej.
Pozdrawiam cię cezary - zachowuj się? Młot
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

yello1 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 21 Sie 2007

PostWysłany: 01-03-2008, 11:52    Odpowiedz z cytatem

Wczoraj rozstawalem sie z PKP i mialem do zaplaty fakture vat na sume 13,58 zl. udalem sie do kasy i wreczylem kasjerce 14 zł. ta wypisala mi potwierdzenie zapłaty za fakture i przez 5 min szukala kalkulatora. Jak znalazła to na nim obliczyla ile ma mi wydac -trzeba bylo uzyc kalkulatora bo to zawrotna suma az 0,42 grosze.
Jesli tak pracuja pozostali w administracji PKP to utwierdzilo mnie do slusznej decyzji odejscia z tego "bagna". Ludzie kto im dal prace ? Chyba po znajomosci ! aby nie obliczyc w pamieci ile trzeba wydac? Toz to byla kasjerka a nie sprzataczka! ale to nie wszystko wracam z zaplacona faktura na 1 pietro tego budynku do osoby ktora dala mi te fakture do zaplaty i ..... ta osoba gdzies sobie poszla. Olała mnie i wiedzac ze zachwile wroce z zaplacona faktura (kasa pietro nizej) opuscila swoje stanowisko! Nawet nie przekazala informacji drugiej osobie ze wrazie jak wroce to ma mi dac taki to a taki dokument.
Takie mamy osoby w administracji. W dawnym zakladzie dostalem kiedys spis telefonow (zmiana numeracji) i tam byl spis tel do 5 osob - zaopatrzenia w czesci zamienne! A wchodzac na warsztat wystarczy zapytac sie o byle czesc i wiecznie nic nie ma- czyli co robia ci zaopatrzenowcy? Nie mowcie ze nie ma czesci na rynku bo skad by brala czesci np. taka firma jak Lotos Kolej? Jak sa pieniadze to sa czesci a jak nie ma pieniedzy nikt nie da nic na kreche! Ale skoro wiadomo ze jest krucho z kasa na czesci to po co az tylu w tym dziale? Bo to znajomi znajomych i trzeba bylo stworzyc im jakas posade aby mieli prace?
Oszczednosci na PKP - podaje rozwiazanie - 50% odchudzic administracje , wywalic zwiazki zawodowe poza zaklad - niech utrzymuja sie tylko ze skladek - juz widze ilu bedzie mialo czlonkow!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

leo1407 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Wrz 2007
Skąd: z PKP

PostWysłany: 01-03-2008, 14:44    Odpowiedz z cytatem

Pantaqruel napisał/a:
gdyby tylko każdy z nas podał mały przykład, przypuszczam, że nazbierały by się miliony w ciągu roku. Zaczynając od piredółek, na grubych przekrętach kończąc. .

Nic ująć a tylko dodać.... Np. sponsorowanie przez Cargo klubu sportowego GKS Katowice. Pytam się po jaką cholerę ? Młot
Dalej - spędzanie ludzi z całej Polski do Krakowa lub Katowic tylko po to, by przez parę godzin posłuchali tego co w równie skuteczny sposób można przekazać na piśmie.
Zakupy mebli w sytuacji, gdy "stare" mogą posłużyć jeszcze niejeden roczek.
Na razie tyle...może ktoś rzuci jeszcze pare przykładów ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

gumis Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 23 Sty 2008

PostWysłany: 01-03-2008, 15:20    Odpowiedz z cytatem

Ciekawe jaka będzie reakcja zarządu mojego związku na moja propozycję aby upublicznić uposażenie wszystkich członków zarządu po podwyżkach?
W końcu pchanie się do władz związku zobowiązuję do pełnej jawności!
Skończy to plotki na zakładzie a i może przed nadchodzącymi wyborami zmusi kogoś do odejścia?
A może tak dla przykładu oskarżyć pracodawcę o dyskryminację ze względu na zarobki?
Ryzyko niewielkie a dym duży.
Wygrana takiej sprawy w wielu zakładach narobiła by dużego zamieszania. Język

_________________
"Płynie się zawsze do źródeł pod prąd, z prądem płyną śmiecie"
Zbigniew Herbert
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Naczelnik Płeć:Mężczyzna
Administrator


Dołączył: 10 Lis 2005
Skąd: Polska

PostWysłany: 01-03-2008, 15:33    Odpowiedz z cytatem

Pantaqrue napisał/a:
Gumiś. Masz całkowitą rację. Zgadzam się z Tobą. Napisałeś prawdę, prawdę i jeszcze raz prawdę. Fakt, że ton nie jest wesoły, ale to co opisałeś też nie jest wesołe. Wystarczy pomyśleć o tym forum ZZ DR PKP. Jak co niektórzy forumowicze zaczęli dobierać się swojej górze do dupy to szybko forum zawieszono idiotycznie się tłumacząc. Że to służy wyższym celom. Zamknąć jadaczki nie pokornym to są te wyższe cele. Bo niepokorni wyciągają i piorą ich brudy. A tego nie wolno.

To może teraz docenicie to forum i dyżurnych z ZLK Wrocław (ja, Krycha, Noema), którzy narażając się całemu betonowi PKP stworzyli je również dla Was. Tu władza PKP nie ma żadnego wpływu, ale niezależność też ma swoją cenę. Proszę wszystkich kolejarzy (i nie tylko) o zrzutkę na serwer i domenę. Do maja musimy opłacić!

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 11 z 24 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 10, 11, 12 ... 22, 23, 24  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl