Tylko miej świadomość, że kilkadziesiąt EZT-ów stoi odstawionych z powodu uszkodzonych silników trakcyjnych .
Kilkadziesiąt wyłączonych jednostek ze względu na silniki? Chyba trochę przesadzasz...
Cytat:
A nowych składów nie widać i nic nie słychać, że przyjdą. Sprzęt jaki PR Wrocław i nie tylko dysponuje, to ponad 20, 30-to letnie EZT-y. I skutki tego widać niejednokrotnie.
Wiek taboru ma znaczenie, bo wymusza większą dbałość o tabor. A tego w PR W-w po prostu nie ma - o tym już pisałem.
Ufo, nie przesadzam .
EZT-y PR Wrocław są odstawione z powodu uszkodzeń silników trakcyjnych, jak również nie sprawne przetwornice, sprężarki. Przykre, ale prawdziwe.
Piszę pierwszy raz na tej grupie i chcę się podzielić z Wami moimi refleksjami i doświadczeniami zdobytymi przy korzystaniu z usług samorządowego przewoźnika pt. "Koleje Dolnośląskie". Zapewne dla wielu przedstawione przeze mnie tutaj opinię i wnioski będą kontrowersyjne i krzywdzące. Niestety jakoś nigdzie nie widać, słów krytyki na temat tego tworu. Każdy chwali jakie to super przewoźnik, a mało kto wie co to jest warte.
W ostatnim czasie standardem jest odwoływanie pociągów:
- 60836/7 rel. Legnica (12:12) - Kamieniec Ząbkowicki (14:23) - Kłodzko Miasto (14:51),
- 60826/7 rel. Kłodzko Miasto (15:03) - Kamieniec Ząbkowicki (15:38) - Legnica (17:56).
Co ciekawe, za każdym razem odwołanie następuje z powodu "trudnych warunków atmosferycznych" lub/i "awarii taboru". Jeszcze ciekawsze jest to, że już TRZECI tydzień z rzędu odwołanie nastąpiło tylko od poniedziałku do czwartku - w pozostałe dni tj. od piątku do niedzieli jeżdżą bez problemu?
Wszystko niby OK, każdemu może się zdarzyć, ale niestety pasażerowie pozostawieni są sobie na pastwę losu, bo w zamian za te kursy nikomu nie przyszło do głowy aby uruchomić komunikację zastępczą. Jak czytamy na stronie zafundowanej przez Urząd Marszałkowski: "Pasażerowie w ciągu ok. półtorej godziny mają do dyspozycji inne pociągi na tej trasie." No tak, nie ma nic przyjemniejszego, jak postać sobie na mrozie "ok. półtorej godziny". W ogóle portal www.koleje.dolnyslask.pl jest lepiej "doinformowany" jak strona zachwalanego tu przewoźnika, gdzie nawet zdjęcie witające potencjalnych klientów już na stronie głównej, a powtarzające się na każdej następnej, nie zachęca do podróżowania - wygląda jakby było zrobione czysto przypadkowo. Z resztą wszelkie działania tej firmy są chyba czysto przypadkowe. Kolejnym dowodem na to, był "Problem z biletami miesięcznymi Kolei Dolnośląskich. Z powodu błędu w oprogramowaniu kas [...]". Ta informacja również pojawiła się tylko na stronie Urzędu Marszałkowskiego - przewoźnik milczał. Jedynie wywiesił kartki z komunikatem w szynobusach. W zasadzie fakt, za sukces nie można tego wziąć, więc nie było się czym chwalić. Chociaż patrząc na kiepską stronę KD zarówno pod względem wizualnym, jak i informacyjnym to nie ma się co dziwić. Jednak kończąc wątek biletowy. Dalej mogliśmy przeczytać "[...] konduktorzy Kolei Dolnośląskich nie mogą obecnie sprzedawać biletów miesięcznych w cenach promocyjnych. [...] Koleje Dolnośląskie S.A. dołożą wszelkich starań, aby błąd ten został usunięty w ciągu kilku dni." Pytanie zasadnicze - czy w tej firmie nie ma informatyka? Osoby odpowiedzialnej za sprawdzenie poprawności oprogramowania przed wprowadzeniem go do sprzedaży? Może ta "mała administracja", którą tu tak wszyscy chwalą, jest na tyle mała, że nie ma jednocześnie ludzi odpowiedzialnych za podstawowe zadania?
Na koniec na stronie UMWD można było przeczytać "Koleje Dolnośląskie S.A. przepraszają podróżnych za zaistniała sytuację." - dziwne tylko, że tam, a nie na oficjalnej stronie KD...
Smutne, ale prawdziwe... Czy ktoś z Was miał jeszcze jakieś negatywne odczucia w stosunku do tej firmy? Czy tylko mi zdarza sie szerzyć defetyzm?
_________________ Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Ufo, nie przesadzam .
EZT-y PR Wrocław są odstawione z powodu uszkodzeń silników trakcyjnych, jak również nie sprawne przetwornice, sprężarki. Przykre, ale prawdziwe.
Znam rodzaje usterek, jakie występują na ezt, dlatego zdziwiłem się, że kilkadziesiąt jednostek jest odstawionych na silniki trakcyjne. Zresztą sam w kolejnym poście temu zaprzeczyłeś.
Ile w KD jest szynobusów, że ciągle mają takie problemy?
_________________ Marcin Szpakowski
Zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Legnica - Kłodzko: odwołane pociągi i komunikacja zastępcza
Z powodu awarii taboru niektóre połączenia Legnica - Kłodzko zamiast szynobusów obsługują autobusy. Koleje Dolnośląskie odwołały też trzy pociągi na tej trasie.
W poniedziałek 15 lutego 2010 r. na linii Legnica - Kamieniec Ząbkowicki - Kłodzko Miasto - Gorzanów z rozkładu jazdy wypadają trzy pociągi:
* poc. nr 60836/7 rel. Legnica (12:12) - Kamieniec Ząbkowicki (14:23) - Kłodzko Miasto (14:51);
* poc. nr 60826/7 rel. Kłodzko Miasto (15:03) - Kamieniec Ząbkowicki (15:38) - Legnica (17:56);
* poc. nr 69346 rel. Gorzanów (20:29) - Kłodzko Główne (20:42).
Natomiast od poniedziałku 15 lutego 2010 r. zamiast następujących pociągów rel. Legnica - Gorzanów - Legnica kursują autobusy:
* poc. nr 60840/1 rel. Legnica (16:57) - Kłodzko Miasto (19:56) - Gorzanów (20:06) - komunikacja zastępcza na odcinku Legnica - Kłodzko Miasto;
* poc. nr 60818/9 rel. Kłodzko Miasto (5:54) - Legnica (9:06).
Źródło: Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego
Z powodu awarii taboru niektóre połączenia Legnica - Kłodzko zamiast szynobusów obsługują autobusy. Koleje Dolnośląskie odwołały też trzy pociągi na tej trasie.
Kolejowa Komunikacja Zastępcza na trasie Żary - Węgliniec
Dolnośląski Zakład Przewozów Regionalnych informuje, że z powodu awarii szynobusu, należącego do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Lubuskiego, w dniach 01.03. – 31.05.2010 r. uruchomiona zostanie zastępcza komunikacja autobusowa (KKZ) za następujące pociągi:
• nr 76030 rel. Żagań (odj. 05:26) – Węgliniec (przyj. 06:38)
KKZ na odc. Żary – Węgliniec;
• nr 67031 rel. Węgliniec (odj. 06:43) – Zielona Góra (przyj. 08:54)
KKZ na odc. Węgliniec – Żary;
__________________________________________________________________
Ponadto, do 31.08.2010 r. przedłużona zostaje obsługa autobusem KKZ poniższych pociągów:
Co za nieudacznicy w tym lubuskim UM - przecież od początku rozkładu 2009/2010 kursy 76034 oraz 67639 obsługiwane są zwykłym autobusem!! Teraz się okazuje, że autobus będzie jeździł przez większość obecnego rozkładu!! Gdzie tu sens i logika? Dlaczego nie można (jak w przypadku PR Wrocław) puścić loka z dwoma wagonami?? W LUM większość osób to nieudacznicy!
I do tego autobus na miejscu porannego połączenia rozwożącego młodzież do szkół - jestem ciekaw czy uczniowie np. z Ruszowa czy Iłowej zdążą na zajęcia na ósmą do Żar. I dlaczego w przypadku kursu 67031 od Żar nie jedzie już autobus? Nie można na całej trasie puścić coś zastępczego? Lubuski UM ma w nosie trasę Żary - Węgliniec! Do zobaczenia przy urnach!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum