WYKOP to popularny serwis społecznościowy, którego ideą jest odnajdywanie interesujących informacji w Internecie i przedstawianie ich innym użytkownikom.
Temat został WYKOPany wczoraj i odnosi się do dyskusji na naszym forum. Niestety, zablokowano możliwość oddawania głosów, a tematu nie znajdziemy także w wyszukiwarce WYKOPu. Cenzura właściciela tego komercyjnego serwisu, a może długie ręce betonu PKP/MI/UTK?
Szanowny Panie Marszałku! I tu napisać wszystko co leży na wątrobie, to, co piszecie w postach, to, czego się obawiacie. Pisać, podawać argumenty, apelować. Im więcej takich listów, próśb, apeli, tym lepiej. PR to spółka Marszałków, niech więc do jasnej się tą spółką wreszcie interesują. To ich własność i kuźwa pora, by wreszcie coś zaczęli działać i robić!
Te swoje listy/skargi podsyłajcie do lokalnych mediów, dziennikarzy. Jakby ktoś miał pytania, to chętnie pomogę, proszę pisać na PW. Dane kontaktowe do mnie także tutaj można znaleźć: http://kolejbeskidzka.wikidot.com/kontakt
Na razie piszę tylko do Marszałków. Poczekam na rozwój sytuacji, ale nie wykluczam pism i apeli (skarg) do MI, Premiera RP, Prezydenta RP, UOKiK, Marszałka Sejmu, Marszałka Senatu, KE itd.
Krzysztof21, marszałkowie to w większości politycy z PO. Czy myślisz, że w roku wyborczym postawią się swoim partyjnym kolesiom z rządu i głośno zaprotestują przeciw uwalaniu interREGIO? Śmiem wątpić, bo może to grozić utratą miejsca na liście wyborczej.
Moraczewski zdany jest sam na siebie, niestety. Jeśli cokolwiek może uratować interREGIO to tylko sprzeciw opinii publicznej, z którą przed wyborami POlitycy chcąc nie chcąc będą musieli się liczyć.
Victoria, ja sobie zdaję z tego sprawę. Nawet więcej powiem: niektórzy Marszałkowie bardzo by chcieli, by PR padły.. Patrz: ostatnie działania śląskich POlityków i powołanie "Kolei Śląskich". Tak jak już to napisałem: to rozwalanie PR od środka. I "pekap" i POlityczny rząd tylko przyklaskuje temu. Czemu? Ano temu, że małe spółeczki samorządowe nigdy nie stworzą wspólnej oferty, która zagroziłaby monopolowi IC. Nigdy nie uruchomią InterREGIO. Bo będą na to za słabe i po prostu się nie dogadają. Proste. Dlatego za wszelką cenę próbuje się rozbić monolit, jaki są PR. Bo InterREGIO mogą istnieć tylko przy obecnych kształcie Przewozów Regionalnych: czyli spółka jako spójna całość. Rozbicie PR-ów, stworzenie mini spółeczek zamkniętych w granicach województw to koniec IR...
mk1992 -Usunięty- Gość
Wysłany: 27-02-2010, 20:51
A co na to wszystko związki zawodowe? Likwidacja pociągów interREGIO będzie się wiązała z redukcją zatrudnienia. Tak mi się wydaje.
Drodzy koledzy i koleżanki z forum
Zamiast gdybać i debatować nad tą sprawą
Weźmy sprawy w swoje ręce
Piszmy maile do różnych mediów, aby nagłośnić tę sprawę
Krzysztof21, jeżeli mówimy o obecnym kształcie, to całość - tak, spójna - nie.
gryff -Usunięty- Gość
Wysłany: 27-02-2010, 22:05
Wybaczcie ale to co pisze Victoria to lekka przesada .Wagony są stare to prawda tyle że przed dwoma laty jak były pod PR również były stare i brudne .Podróżując "JEZIORAKIEM" za PR czy obecnym TLK tą samą trasą nie zauważyłem żadnej różnicy .co do marszałków z PO to jednak ktoś ich wybrał ,rząd również ,to był "plebiscyt" żeby za wszelką cenę pozbyć się PiS-u z jego tzw "przystawkami" nawet elektorat lewicy włączył się w ten turniej ze słynnym sloganem "dorżniemy watachy itp ,wg sondaży PO wygrało dzięki młodemu elektoratowi z minimum średnim wykształceniem Aż ciśnie się słowo na usta :Chcieliście drugiej Irlandii no to macie . Ale nie ma też co dramatyzować IR nie będą zlikwidowane
Ja posłałem do redakcji dziennik.pl wiadomość o takiej treści:
Cytat:
Piszę do was, aby zwrócić waszą uwagę na palący problem polskiego kolejnictwa.
Otóż Urząd Transportu Kolejowego, na wniosek PKP Intercity nawołuje samorządowe Przewozy Regionalne do likwidacji pociągów interREGIO. Zwrócić uwagę należy na to, że PKP Intercity i ogólnie grupa PKP nie mogą przeboleć, że PRy uruchomiły produkt komercyjny, który cieszy się ogromnym powodzeniem wśród podróżnych - a co ważne - jest dochodowy (mimo, iż nie jest dotowany). PR pokazało brutalną prawdę o krótkowzroczności i bezmyślności PKP Intercity i ogólnie grupy PKP, dlatego teraz PKP chcą się odegrać - wspierani przez Ministerstwo Infrastruktury, profesora Engelhardta (tzw. profesorka od dupereli - nazywanego tak od czasu afery dotyczącej Andrzeja Wacha i spółki EL-IN) oraz UTK chcą ukrócić tanią konkurencję dla rzekomego dobra pasażerów.Cel jest jeden - monopol dla PKP Intercity za wszelką cenę. A nikt o tym nie pisze, bo wszystko rozgrywa się pod partyjną przykrywką Platformy Obywatelskiej.
nortonex, Dziennik "Dziennik" nie lubi się z Prześlugą (ciągają się po sądach), a Prześluga zasiada w zarządzie PKP SA i w radzie nadzorczej PKP IC, więc może redakcja podejmie temat.
_________________ Podróżny pamiętaj! Podróż pociągiem skraca czas przejazdu koleją. (S. Bareja)
A dlaczego by nie odwrócić kota ogonem i: Oskarżyć IC o to, że pociągi TLK dotowane z budżetu państwa jeżdżą w zbliżonych godzinach do pociągów IR które są komercyjne i podbierają im klientów co jest nieuczciwe. Pociągi dotowane winny jeździć nie wtedy co inne pociągu konkurencji ale wtedy kiedy jest potrzeba lub w lukach innego przewoźnika, a tak nie jest.
Niech sobie nie myślą, że tak łatwo im się uda zniszczyć interREGIO. Oj NIE. ! Polikwidowali sami sobie połączenia, a jak w ich miejsce połączenia uruchomiły PR to teraz mają pretensje. Skandal - Wstyd - Szok.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum