Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Rozkład jazdy 2010/2011 dla woj. śląskiego - propozycje
Autor Wiadomość

Darek
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 18-09-2010, 14:59   

@mk1992 bardzo dobry pomysł- nie każdy jadący z Gliwic do Częstochowy musi zwiedzać Zagłębie i pół Śląska i płacić za dodatkowe kilometry. W obecnym rozkładzie są pociągi Tarnowskie Góry- Herby Stare, można by też ich relację wydłużyć do Częstochowy i Gliwic.
Przystanek Bytom Północ powinien być przeniesiony bliżej wiaduktu wtedy więcej osób by z niego korzystało.


Ostatnio zmieniony przez dnia 18-09-2010, 15:01, w całości zmieniany 2 razy
Przejdź na dół

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 18-09-2010, 14:59    Odpowiedz z cytatem

mk1992, o kurczę ale mnie zaskoczyłeś tą łącznicą. Słuchaj moim zdaniem pomysł nie jest zły, aczkolwiek czy jest tylu chętnych na jazdę Gliwice-Częśtochowa lub Tarnowskie Góry-Częstochowa?

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 18-09-2010, 15:06   

Damian, potoki podróżnych w porannym pociągu z Częstochowy do Gliwic, przez Herby Stare i TG kształtowałyby się mniej więcej tak:

- Częstochowa - pasażerowie chcący jak najszybciej dojechać do Gliwic, bez (jak to określił Darek) zbędnego zwiedzania całego Zagłębia i połowy Śląska
- Herby, Boronów, Strzebiń - pasażerowie chcący dojechać na rano do pracy do Tarnowskich Gór i Gliwic
- Tarnowskie Góry - pasażerowie (głównie studenci i uczniowie), którzy chcą dojechać na rano do Gliwic na uczelnię czy do szkoły

Co do łącznicy, dzięki niej można ominąć centrum Bytomia i zaoszczędzić na tym dobre 10 do 15 minut. Łącznica jest krótka, ok. 900 metrów, prędkość maksymalna na niej to 30 km/h, jest w pełni zelektryfikowana. Wjazd na łącznicę zaczyna się na rozjazdach tuż przed peronami stacji Bytom Bobrek patrząc w kierunku Bytomia, kończy na rozjazdach tuż za peronami stacji Bytom Karb, patrząc w kierunku Tarnowskich Gór.

Darek, obecnie mamy pociągi relacji Tarnowskie Góry - Herby Stare, z tym, że kursują one przez Herby Nowe ze zmianą kierunku jazdy na tej stacji. W mojej propozycji nie przewiduję tego typu rozwiązania, właśnie ze względu na oszczędność czasu i kilometrów.


Ostatnio zmieniony przez Damian Łódź dnia 18-09-2010, 15:08, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry

Darek
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 18-09-2010, 15:07   

@Damian Łódź- myślę, że byliby chętni, z Częstochowy do Tarnowskich Gór kursuje kilkanaście PKS-ów dziennie,a od pierwszego września PKS Częstochowa wprowadził nawet nowy kurs Częstochowa -Gliwice przez Tarnowskie Góry, czyli jak widać zapotrzebowanie musi być.
@mk1992- nie musiały by jechać przez Herby Nowe, na tej stacji tylko jeden poranny i jeden popołudniowy pociąg jest skomunikowany z kierunku Częstochowy na Wieluń i odwrotnie, to mogłoby ewentualnie zostać.
Powrót do góry

Damian Łódź Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Lut 2009
Skąd: Łódź

PostWysłany: 18-09-2010, 17:01    Odpowiedz z cytatem

No to jeśli można przewidziec takie potoki, można by było spróbowac ze 3 pary połąćzeń na pocżatek.
Wyliczcie jeszcze czas przejazdu i godziny wiekszych stacji.
Pomysł trzeba zgłosić do UMWŚ, myślę że jeżeli to połączenie odbywac się będzie w 1 województwie to tylko beton UM może się nie zgodzic.

_________________
Kocham wolność słowa. . .,czy się to komus podoba czy nie! W środowisku kolejowym są tacy ludzie, którzy wyznają zasadę "wiem ale nie powiem", i tych ludzi nienawidzę, pozdrawiam wszystkich forumowiczów i pracowników mojej spółki.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

mk1992
-Usunięty-
Gość

PostWysłany: 18-09-2010, 17:17   

Jestem w trakcie pisania kilkustronicowego pisma zarówno do UMWŚ, jak również do ŚZPR. Chcę poruszyć kwestię m.in. łączenia relacji, jak również nowych połączeń kolejowych w województwie.
Powrót do góry

Erwin Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Gru 2008
Skąd: Wieruszów

PostWysłany: 20-09-2010, 13:34    Odpowiedz z cytatem

@MK1992

to wspomnij łaskawie coś o pociągach w kierunku: Chorzew Siemkowice/Zduńska Wola/Inowrocław. Pozdrawiam
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

REGIOchłopak Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 24 Paź 2009

PostWysłany: 15-10-2010, 18:50    Odpowiedz z cytatem

Odpowiedź UMWŚ na pismo w sprawie udostępnienia wykazu wniosków o przydzielenie trasy pociągu.
http://img257.imageshack.us/img257/4619/img4752v.jpg
Bardzo dziwne jest dla mnie to, że UMWŚ jako zamawiający pociągi nie wie jakie dokładnie pociągi zamawia PR(na zlecenie UMWŚ) dla woj. śląskiego. Albo po prostu rżnie głupa na całego aby uniknąć niepotrzebnych rozmów i prób wpłynięcia na zmiany w RJ.

_________________
REGIOchłopak BLOG- Informacje, promocje, podróże.
http://regiochlopak.blogspot.com/
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 13 z 13 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 11, 12, 13
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl