wow, czyli też wiedzą, że nie działa. Ciekawe, czy wiedzą kiedy zacznie działać? Bo najwyraźniej uznano, że klientowi ta informacja jest nieprzydatna...
Jeśli regulamin jest wazny od 12 12 2010 a pierwszy bilet mozna kupić na 15 12 2010 to system "nie może" działać przeież od środy
O naiwności! To jest PKP Intercity (Prestiż), sprzedaż może ruszyć nawet od stycznia 2011, termin obowiązywania promocji nie ma tu nic do rzeczy - no bo co im zrobisz?
Regulamin obowiązuje od 12 12 2010. Sądzę,że nalezy napisać do UOKiK. Regulamin pozwala n zakup biletu promocyjnego na 15 12 2010- PKP IC uniemożliwia skorzystanie z promocji. Myślę,że taka skarga to prosty prypadek dla uerzędników z UOKiK
Nie ma co uznawać wady kilku osób z dep IT PKP za "normalność" bo to ni ejest normalne.
geordi, oczywiście natychmiast podziękowałem za odpowiedź i zapytałem, kiedy problem będzie rozwiązany. Czekam na reakcję, jak będzie to się podzielę
[ Dodano: 12-12-2010, 14:36 ] pachonl, zatem zachęcam Cię do napisania w tej sprawie do UOKiK.
[ Dodano: 12-12-2010, 16:56 ] Czekaliśmy na odpowiedź od zespołu informatyków.
Niestety w dniu dzisiejszym wystąpiła awaria w systemie e-IC. Z tego
właśnie powodu na stronie internetowej sprzedaży wyświetla się komunikat o
błędzie i nie ma możliwości zakupu biletu promocyjnego w dniu 12,12,2010.
Cały czas trwają prace nad jej usunięciem .
Za utrudnienia Przepraszamy.
No i dalej się nie dowiedziałem kiedy będzie OK
[ Dodano: 12-12-2010, 22:15 ] Proszę Pana niestety musi Pan kontrolować stronę sprzedaży
internetowej,na razie na stronie w aktualnościach widnieje informacja
:"Szanowni Klienci,
Uprzejmie Państwa przepraszamy, jednakże z przyczyn technicznych oferta
specjalna "Super Bilet" nie jest dostępna w sprzedaży. Prace nad jej
udostępnieniem trwają."- i ciężko mi powiedzieć kiedy zostanie
udostępniona opcja zakupu biletu internetowego.
geordi, oczywiście natychmiast podziękowałem za odpowiedź i zapytałem, kiedy problem będzie rozwiązany. Czekam na reakcję, jak będzie to się podzielę
[ Dodano: 12-12-2010, 14:36 ] pachonl, zatem zachęcam Cię do napisania w tej sprawie do UOKiK.
[ Dodano: 12-12-2010, 16:56 ] Czekaliśmy na odpowiedź od zespołu informatyków.
Niestety w dniu dzisiejszym wystąpiła awaria w systemie e-IC. Z tego
właśnie powodu na stronie internetowej sprzedaży wyświetla się komunikat o
błędzie i nie ma możliwości zakupu biletu promocyjnego w dniu 12,12,2010.
Cały czas trwają prace nad jej usunięciem .
Za utrudnienia Przepraszamy.
No i dalej się nie dowiedziałem kiedy będzie OK
Równiez otrzymalem taką samą odpowiedź (Ctrl+C<>Ctrl+V), odpowiedzialem,że nie pytam dlaczego" nie działa tylko kiedy" będę mógł skorzystać z promocji. Równie dobrze mozna ogłosić Regulamin, w ktorym będzie "rozdajemy bilety za darmo- przez internet.bez ograniczeń"- a winternecie zablokowac kanał sprzedaży i napisać "Przepraszam" albo "tylko żartowaliśmy a UOKiK niech nas cmoknie".
[ Dodano: 12-12-2010, 22:15 ] Proszę Pana niestety musi Pan kontrolować stronę sprzedaży
internetowej,na razie na stronie w aktualnościach widnieje informacja
:"Szanowni Klienci,
Uprzejmie Państwa przepraszamy, jednakże z przyczyn technicznych oferta
specjalna "Super Bilet" nie jest dostępna w sprzedaży. Prace nad jej
udostępnieniem trwają."- i ciężko mi powiedzieć kiedy zostanie
udostępniona opcja zakupu biletu internetowego.
Od 2 godzin próbuję kupić bilet w promocji (superbilet), przeglądarka (IE,firefox,Opera) zatrzymuje się na "rezerwacja w toku". Patrząc na ten wspaniały komunikat można czekać do końca świata. Po ponownym wprowadzeniu danych widzę już, że bilety zostały wyprzedane. OSOBY ODPOWIEDZIALNE ZA STRONĘ INTERNETOWĄ INTERCITY NALEŻAŁOBY NATYCHMIAST ZWOLNIĆ, NIE MOŻNA ICH INACZEJ NAZWAĆ NIŻ ZAKAŁY INFORMATYKI. PEWNIE STUDENCI ZAOCZNI WYŻSZEJ SZKOŁY MAGII I GOTOWANIA NA PARZE.
Równie dobrze mozna ogłosić Regulamin, w ktorym będzie "rozdajemy bilety za darmo- przez internet.bez ograniczeń"- a winternecie zablokowac kanał sprzedaży i napisać "Przepraszam" albo "tylko żartowaliśmy a UOKiK niech nas cmoknie".
Chyba sobie właśnie zupełnie e-IC rozwalili, bo nie idzie się zalogować (akceptacja tego $^%&* regulaminu trwa w nieskończoność).
Na pocieszenie: PKP Intercity jest hojne i łaskawe - obiecuje nam już aż dwie promocje: "Super Bilet" oraz ... "SUPER BILET" (z różnymi terminami obowiązywania, przy czym regulaminy OBU z nich są ... puste)
piwosz napisał/a:
Od 2 godzin próbuję kupić bilet w promocji (superbilet)
Warto tracić czas? Mógłbyś przez ten czas zarobić różnicę uczciwie pracując
Ja śledzę sprawę wyłącznie hobbystycznie, zupełnie nie mam pomysłu dokąd mógłbym sobie ten SuperBilet kupić - Intercity nie ma mi chyba nic ciekawego do zaoferowania...
superbilet.png Podwójna promocja, niestety - nie działa ;-)
Panie Psim, tu nie chodzi czy bym zarobił, czy też nie, tu chodzi o sprawnie działającą stronę, ktoś pobiera pieniądze za nadzór nad działaniem serwera www intercity. Gdybym ja tak pracował i takie rzeczy odstawiał już dawno nie miałbym co do garnka włożyć. Pozdrawiam
Tak na marginesie, jak muszą wyglądać serwery webowe intercity, skoro podwyższone zainteresowanie klientów rozkłada stronę na łopatki.
Ostatnio zmieniony przez piwosz dnia 13-12-2010, 14:13, w całości zmieniany 2 razy
strona to komunikacja z klientami. Za Prześlugi system zrobili, od tamtej pory stoi niedotykany (bo przez kogo? ). Pewnie serwer z nim stoi pod ekspresem do kawy w "Dziale Komunikacji Korporacyjnej PKP Intercity SA", u pań Sitkowskiej i Czemerajdy. . Notabene fajna nazwa działu, ciekawe czy na drzwiach maja to wygrawerowane w jednej linijce...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum