A wiadomo kto jeszcze odchodzi? Z tymi drużynami to bym uważał bo jak odejdzie średnica i kilka innych połączeń to będzie duża górka w zatrudnieniu. Ja złożyłem podanie do KŚ tak na wszelki wypadek.
Dobrze żarło, ale zdechło. Nie chciało mi się wierzyć, że Pani Renata Rogowska dzięki, której tyle zdziałaliśmy odjedzie, ale stało się. Do dziś przypominam sobie jedną dziwną wiadomość kiedy w styczniu pochwaliłem ją za wzmocnienie składów na linii do Zwardonia, odpisała, że chciała się dobrze pożegnać po czym zaprzeczyła jakoby miała odjeść fizycznie jako naczelnik marketingu więc niczego się nie spodziewałem, a tu taka wiadomość.
No cóż jeżeli będą chcieli zbierać pociągi będziemy musieli zmienić taktykę i stanąć w ich obronie. Tyle...
Hmm tak samo jak Pani naczelnik działu marketingu PR Katowice uciekła do Kolei Śląskich, tak samo naczelnik do spraw pracowniczych odszedł do Kolei Śląskich, to może Pani Barbara Bielawska zostanie w zamian za to naczelnikiem do spraw pracowniczych?
Od poniedziałku (18.04.br) w Śląskim ZPR stanowisko zastępcy dyrektora ds. handlowych obejmuje pani Renata Rogowska. Dobry plan pani Prezes PR. Zniszczyć KŚ i w nagrodę awans.
Od poniedziałku (18.04.br) w Śląskim ZPR stanowisko zastępcy dyrektora ds. handlowych obejmuje pani Renata Rogowska
J 123, Jak przeczytałem co napisałeś to myślałem, że zawału dostanę... O zmianie prezesa KS wiedziałem no i stalo się, ale że Rogowska idzie za Bielawską, normalnie z a m u r o w a ł o m n i e !!!
No to widać, że zarówno KS jak i PR są siebie warte, teraz tylko brakuje żeby Winter wrócił z KS na stare śmiecie do PR
Tak czytam wasze posty i powiedzcie, obecne zmiany przyniosą coś lepszego, czy gorszego? Czy odejdzie np stary dyrektor a na jego miejsce przyjdzie taki sam beton, czy może coś się zmieni pozytywnie?
Dopóki układy przedkłada się nad fachowość, zmiany nie przyniosą niczego pozytywnego. Chyba zgodzisz się ze mną, że w dobie zwolnień grupowych, zwykły pracownik nie szans na migracje w takim stylu, jak wspomniana pani, mało tego, ubywa pracy przewozowej, wdraża się zwolnienia grupowe pracowników liniowych, a jakoś nikt nie wspomina o redukcji etatów w administracji...
administrację w sekcjach oszczędzili, dlatego że jest obcięta do minimum po ostatniej reorganizacji, nie możliwa byłaby praca gdyby tam też chcieli dokonywać redukcji
Po co w takim razie w Czechowicach siedzą trzy osoby (lub więcej, ale raczej trzy) opdowiedziale za tworzenie rozkładów jazdy. Czy Katowice nie mogłyby ich robić? Z resztą siedzi tam słynna i znana w sekcji Czechowiach pani Marysia, która do dziś nikt nie wie jak dostała tam robotę...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum