kraina_solvati no właśnie tak to działa na transgranicznych przejściach między ukrainą a węgrami i ukrainą a słowacją, dlatego połączenia są z węgierskiego zahony do chopu chyba 5-6 połączeń dziennie z ciesny nad tisou do chopu 3 dziennie. Tylko za to powinni się brać specjaliści od przewozów kolejowych z całym szacunkiem a nie ukraiński ksiądz który chce mieć połączenie kovel - chełm.
Masz całkowitą rację - sam widziałem te pociągi w Czopie i nie było tam żadnych "rozkręcaczy", jak w Chyrowie, a wagony były w normalnym stanie. Dlatego połączenia typu Przemyśl - Mościska II (z komunikacją w Mościskach), Hrebenne - Rawa, Dorohusk - Jahodyn czy Krościenko - Chyrów mogłyby rzeczywiście powstać. Choć jest szansa na dłuższe relacje, ale przy układzie, o jakim pisałem wcześniej.
kraina_solvati doprowadzenie czegokolwiek do Przemyśla jest pomysłem tam samo poronionym jak doprowadzenie składów do chełma, przemyśl leży jakieś 15 km od granicy ukrainskiej to dość czasu, żeby coś ukryć, wyrzucić przez okno itp, itd jeżeli już to pociąg tylko na trasie Mostiska II - Medyka a w medyce pociąg do przemyśla i z mościsk do lwowa.
Może osobowe z Rzeszowa jeździłyby do Medyki? Tam jest dość miejsca chyba, żeby to wracało. I kontrola polska przed wejściem do pociągu w Medyce. Ukraińska w drodze z granicy do Mościsk.
albo i na peronie w mościskach, przecież tak to działa na transgranicznych połączeniach w terespolu przy pociągach terespol - brześć, w terespolu kontrola graniczna peronie i w brześciu na peronie po wyjściu na pociągu. I to są tylko połączenia terespol - brześć - terespol.
Czyli się jednak bez przemytu da. Tym bardziej się dziwię, że zarastają przejścia graniczne. Ileż to łatwiej by się podróżowało na Ukrainę pociąg + pociąg + pociąg. A tak busiarnia zaciera ręce...
kraina_solvati zauważ że białoruś to troszkę inna bajka, ruch transgraniczny nie jest tam tak bardzo popularny chociażby z uwagi na wizy, na ukrainie rzecz ma się trosze inaczej, bo ludzie mrówki działają więc w przypadku ukrainy tak jak pisałem pociąg tylko przez granicę aby ograniczyć przemyt do minimum a dać szansę na korzystanie z tych połączeń ludziom którzy naprawdę ich potrzebują.
Jak na razie ta modernizacja nie wygląda za ciekawie. Znaczy te nowe oświetlenie. Było paskudne, będzie takie same byle jakie
A ten remont przecież jest dlatego, że jest robiony na Euro2012. Niby maja się tutaj ludzie z zagranicy przesiadać na ukraińskie pociągi. To ktoś wymyślił remont żeby wstydu nie było
A na czym ta modernizacja ma ogólnie polegać. Dzisiaj widziałem jak ci z PKP Energetyka stawiali nowe słupy. Będą kłaść nową powierzchnię? Bo jeśli ten remont ma się ograniczyć tylko do wymiany wspomnianych słupów, to z tego żaden remont. Niech pierwsze uruchomią te tablice peronowe na całym dworcu, bo to mnie dosyć bardzo irytuje.
A odnośnie połączenia to doprowadzenie do Chełma pociągu z Kowla jest niemożliwe (przemyt).
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum