Czy jest szansa zeby pociagi zamiast do Sławkowa dojezdzaly do Olkusza ? Z Krakowem chyba latwiej sie jest dogadac niz z Kielcami na kompensacje..
Moze nawet wtedy Kielce dojechalyby do Olkusza i autokar niebylby potrzebny, moze niektore kursy?..
Niekoniecznie łatwiej. UMWM odrzucił propozycję, by pociągi z Kielc zamiast do Sławkowa dojeżdżały do Jaworzna Szczakowej, gdzie miały być skomunikowane z pociągami relacji Kraków - Katowice.
Czy jest szansa zeby pociagi zamiast do Sławkowa dojezdzaly do Olkusza ? Z Krakowem chyba latwiej sie jest dogadac niz z Kielcami na kompensacje..
Moze nawet wtedy Kielce dojechalyby do Olkusza i autokar niebylby potrzebny, moze niektore kursy?..
Niekoniecznie łatwiej. UMWM odrzucił propozycję, by pociągi z Kielc zamiast do Sławkowa dojeżdżały do Jaworzna Szczakowej, gdzie miały być skomunikowane z pociągami relacji Kraków - Katowice.
no ale to jest inne rozwiazanie tego samego problemu, imho dluzszy czas przejazdu, bardziej kosztowne dla wszystkich stron za wjatkiem umw ślaskiego, brak bezposredniego polaczenia olkusz-ktw itp. nie dziwie sie ze krk to odrzucił
Może to głupie...
Ale czy nie można założyć, że UMWŚ postanowił "ukarać" tamte rejony za "ucieczkę" do innego województwa?
Co do kosztów - PR twierdziły, że te koszty nie są aż tak duże (OIDP różnica to jakieś 4km/kurs), poza tym nie chodziło o wszystkie kursy a tylko o te, których się nie da skomunikować w Sławkowie.
W każdym razie UMWM wówczas zdecydowanie odrzucił możliwość jakiejkolwiek modyfikacji tej relacji. W każdym razie, gdyby KŚ pojechały do Olkusza, to małopolskie by musiało obsłużyć np. dodatkowe kursy do Katowic. Pewnie tutaj właśnie jest pies pogrzebany?
Niekoniecznie łatwiej. UMWM odrzucił propozycję, by pociągi z Kielc zamiast do Sławkowa dojeżdżały do Jaworzna Szczakowej, gdzie miały być skomunikowane z pociągami relacji Kraków - Katowice.
I tu bym się nie zgodził. Niczego nie odrzucił, a nawet w specyfikacji przetargowej założył opcję pociągów Z Sędziszowa do Katowic przez Szczakowę:
Określenie linii komunikacyjnych na których świadczone będą usługi:
a) Tabela 105: z Sędziszowa/Kielc (woj. świętokrzyskie) Kozłów - Wolbrom - Olkusz - Sławków (woj. śląskie),
alternatywnie: z Sędziszowa/Kielc (woj. świętokrzyskie) Kozłów - Wolbrom - Olkusz – Bukowno – Jaworzno
Szczakowa - Katowice (woj. śląskie),
Źródłło:
ogłoszenie o zamówieniu w suplemencie dziennika urzędowego UE - z dnia 31.10.2012 (strona 4)
Wnioski:
1) wygląda na to, że alternatywnie rozważana jest możliwość braku przesiadek w Szczakowie .. czyżby pociągi z Krakowa skrócone do Szczakowy i to mozliwość przesiadki na pociągi Kielce/Sędziszów - Katowice?
2) czyżby urząd marszałokwski dostał informację o zamknięciu linii kolejowej nr 62 na odcinku Sosnowiec Gł/Płd. - SG Strzemieszyce (naciągany wniosek)?
Rozkład dla Oświęcimia prawie idealny...brakuje jednak jednego pociągu do Katowic który by przyjeżdżał po 6 aby ludzie zdążyli do pracy na 7!!!
To bardzo duży BŁĄD , który nie wyobrażam sobie aby nie był naprawiony.
Na zmianę na 6 jest ok ale na główną poranną zmianę na 7 już nic...
MAM NADZIEJE NA POPRAWE I JAK ZOSTANĄ SPYTKOWICE BĘDZIE TO NAJLEPSZY ROZKŁAD OD LAT!!!
tomasso86, w poprzednim SIWZ nie było tego. Wnosił o taką modyfikację MZPR, niestety UMWM napisał wówczas, że nie przewiduje takiej możliwości. Niestety, nie mam w zwyczaju ściągania dokumentów a tamten już usunięto. Widzę, że ktoś jednak w końcu pomyślał
Hm, widzę, że PR skorzystały z mojej rady i nie złożyły oferty w poprzednim przetargu?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum