Leszno do dla Głogowa bardzo ważny kierunek i szynobusy powinny tam jezdzić . Niestety linia jest w fatalnym stanie .
O uszy mi się obiło że mają na noc całkowicie zamknąć posterunki ruchu w Głogówku , Starych Drzewcach .... czyż by planowali stopniowe wycofywanie się z linii ruchu towarowego ???
Sądze ,że zamknięcie to będzie wymuszone przez UTK. Ograniczą przez stan torów przepustowość linii. A i tak w nocy za wiele towarowych nie jeździ 3-4 pociągi to maks.
Jakby zamknęli 14stkę dla ruchu towarowego to by oznaczało puszczenie całego ruchu towarowego z centralne Polski przez Poznań, nie wiem czy to byłoby rozsądne.
Mam nadzieję, że ten nowy dolnośląski baron PO będzie bardziej przychylny Głogowowi niż Schetyna i może coś zacznie się w końcu dziać w sprawie naszych torów i połączeń kolejowych, ponoć głogowianie zagłosowali za Protasiewiczem.
Ja tam na posłów nie liczę . Jak PiS był u władzy to właśnie Pan Schetyna pisał interpelacje w sprawie remontu linii 289 . Pisał jaka do ważna inia itp ale gdy już PO doszło do włądzy to chyba zapomniał o co się upominał bo 289 nadal bez remontu
Dokładnie sam kiedyś znalazłem tą interpelację. Drozdowa krzyczała, że trzeba walczyć o połączenia na 14stce ,ale ani jednej interpelacji nie wysłała. Poczekajmy na odpowiedź ministra Massela powinna być na dniach.
To przepraszam ta z 2009 roku czytałem zapomniałem o niej, przez moje niedopatrzenie nie zauważyłem jej interpelacji. Dzięki bunkrownik za linki i również wstawię odpowiedź następna jak dojdzie. Czyli widać ,że interpelacji już było co najmniej kilkanaście, a niestety odpowiedzi podobne
Lada dzień konsultacje społeczne w sprawie podziału pieniędzy z funduszy unijnych na lata 2014-2020 w naszym województwie. Mógłby się ktoś konkretny tam przejść, mamy parę inwestycji do zrealizowania. Na transport będzie do podziału 394,7 mln euro.
Jeśli by zamknęli 14-stkę w stronę Leszna w godzinach nocnych, to ja to widzę, jako stopniowe wyłączanie tej linii z obiegu. Obawiam się, że potem może paść argument "Ale po co remontować, skoro jeździ tylko towar, i to tylko za dnia". Być może tylko UTK faktycznie mógłby postawić do pionu kogo trzeba, żeby linia nie umarła śmiercią techniczną.
Btw. czy ktoś z was wie, jak się ma stan techniczny mostu w Brzegu Dolnym sprzed interwencji UTK do obecnego stanu 14-stki w woj. dolnośląskim? Czy też można go uznać jako "zagrażający bezpieczeństwu ruchu kolejowego"?
Jak sądzicie czy plany budowy tymczasowej przeprawy drogowej na mostach kolejowych które forsuje prezydent miasta Jan Zubowski nie zaszkodzi planom rewitalizacji linii kolejowej nr 14 a o którą walczy jego syn Wojciech Zubowski?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum