... a może to pomysł na tzw. "kiełbasę przedwyborczą". Albo inaczej: linią przejechali się ci którzy zamierzają startować w przetargu na modernizację tej linii.
Przepraszam ale tylko takie mam teraz skojarzenia z tym niby skąd przejazdem.
_________________ -=| Na początek infrastruktura |=-
Wysłany: 17-09-2014, 12:59 Zamiary decydentów z województwa
"Wolna Droga" - dwutygodnik pisze
We wtorek, 26 sierpnia, w siedzibie Dolnośląskiego Oddziału Przewozów Regionalnych, odbyło się spotkanie, podczas którego były omawiane kwestie interesujące związki zawodowe, administrację i Urząd Marszałkowski Województwa Dolnośląskiego i kierownictwo Spółki „Koleje Dolnośląskie”. Dotyczyły one przede wszystkim funkcjonowania Dolnośląskiego Oddziału, zatrudnionych w nim pracowników, a także ewentualnej możliwości poprawy połączeń kolejowych na terenie Województwa Dolnośląskiego i województw ościennych.
(...)
Pytano również, czy możliwe jest przyjęcie obsługi przez PR Wrocław 2 porannych par pociągów z Legnicy do Wrocławia (które wracają około godziny 16.00 i 22.00 z Wrocławia) wraz z wydłużeniem ich do Lubina Górniczego?
Taką konieczność uzasadniano brakiem alternatywy dla uczniów szkół średnich oraz studentów, a także pracowników udających się do Wrocławia. Należy także zwrócić uwagę na polepszenie stanu technicznego linii E30. Usunięcie wielu ograniczeń na nierówności w planie i profilu oraz niezłej prędkości szlakowej na linii 289, co może przełożyć się na dobrą frekwencję w pociągach.
Zaproponowano także, aby w ramach uzupełnienia pracy przewozowej utworzono dwie pary pociągów pracowniczo-szkolnych w relacji Lubin Górniczy – Legnica, co umożliwiłoby przyjazd o godzinie 07.30, a powrót o 18.00 oraz w analogicznych godzinach Legnica - Lubin Górniczy. Obie pary kursowałyby w dni robocze.
_________________ -=| Na początek infrastruktura |=-
Tylko...?
To toczenie jednostek odbywa się we Wrocławiu a reszta taboru w Polkowicach.
I już w innym temacie: może ktoś widział na naszych torach zainteresowane firmy wykonaniem projektu modernizacji linii? Termin tych działań jakoś się zbliża, a może już minął.
_________________ -=| Na początek infrastruktura |=-
Jaro, we Wrocławiu również się toczy inny tabor niż jednostki.
Gdyby w pol miedziowskiej szopie był dłuższy kanał to jednostki tez smiało można by było toczyć lecz teraz to jest niemożliwe.
Polkowice mają takiego dużego plusa że mają jedną z najnowszych tokarek laserowych w Europie i przewoźnicy walą do nich drzwiami i oknami bo nie chcą tracić czasu na mechanicznych skrobarkach.
_________________ 2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
a... to nie zrozumiałem o co koledze chodzi. Jednak z treści wcześniejszego posta wynikało że we Wrocławiu to robią tylko jeden rodzaj taboru a resztę w Polkowicach.
_________________ -=| Na początek infrastruktura |=-
Czytając ten artykuł ciekawy jestem czy to co tam piszą o połączeniach do Lubina ma sens . I tak nowy rozkład wchodzi w życie w grudniu i nie da się w nim niczego zmienić ?
pawelW, przed remontem nie będzie żadnych połaczeń pasażerskich! To jest bez sensu...
Strzałem w 10 byłoby przywrócenie spowrotem seznonowego Bielsko Biała - Kołobrzeg/Świnoujście
_________________ 2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 50 251km
2022- 18 455
I nie wiadomo ile jeszcze towarowe pojeżdżą bez remontu torów. W minioną niedzielę byłem i widziałem tory na tej linii przed przejazdem kolejowym w Rynarcicach. Panowie jedna tragedia. Dziwne że jeszcze tam nie doszło wykolejenia. Polecam UTK ten odcinek.
_________________ -=| Na początek infrastruktura |=-
Napisz donos na pewno się tam pojawią, bez donosów odrzankę odwiedzają często i w Grębocicach zrobiło się 20km/h, a w Rynarcicach zamknęli by pewnie szlak :/
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum