Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ
Tablety


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Utrzymanie infrastruktury przez PLK
Autor Wiadomość

soad Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 11 Sty 2015

PostWysłany: 02-10-2016, 08:51   cieszę się ale... Odpowiedz z cytatem

Dlaczego MIB uważa że linia Kraków - Katowice kończy się na przystanku Sosnowiec - Jęzor?
Dlaczego odstąpiono od modernizacji Będzin - Tychy którędy jadą wszystkie! pociągi międzynarodowe na południe Europy?
Pociągi regionalne na tym odcinku poruszają się z prędkością dobrego tramwaju (40-45 km/h)
Dlaczego warsiawka dokonuje ekwilibrystycznych zabiegów by katowickie lotnisko nie miało połączenia kolejowego?
Dlaczego nakłady na remonty i modernizacje są w śląskim mniejsze niż gdzie indziej (licząc w stosunku do długości linii i pracy przewozowej)?
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 05-10-2016, 17:02    Odpowiedz z cytatem

Pro Kolej: Kumulacja prac torowych zablokuje dostęp z Warszawy na południe.

Fundacja Pro Kolej opublikowała mapkę zamknięcia linii kolejowych ze stolicy na południe kraju. – Wszystko wskazuje na to, że przez brak koordynacji inwestycji na równoległych liniach kolejowych stolica straci połączenia z całą Polską Południową – czytamy w komentarzu. PKP PLK zapewniają, że inwestycje są koordynowane, a tam gdzie to możliwe ruch pociągów będzie prowadzony po jednym torze.

Więcej:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci/prokolej-kumulacja-prac-torowych-zablokuje-dostep-z-warszawy-na-poludnie-78459.html

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę Tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno Ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Ralny Płeć:Mężczyzna
Moderator


Dołączył: 23 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 14-10-2016, 22:56    Odpowiedz z cytatem

PLK zapłacą przewoźnikom za zamknięte linie kolejowe

Zarządca narodowej infrastruktury kolejowej, PKP Polskie Linie Kolejowe, zrekompensuje przewoźnikom koszty podróżowania okrężną drogą w okresie, gdy podstawowe szlaki towarowe zostaną wyłączone z ruchu na czas modernizacji – informuje „Puls Biznesu”.

Więcej:
http://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/28812/plk-zaplaca-przewoznikom-za-zamkniete-linie-kolejowe.html

_________________
Gdyby głupota umiała latać, LOT miałby poważnego konkurenta w postaci PKP.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 07-11-2016, 21:19    Odpowiedz z cytatem

KRYTERIUM ŚLIMAKA

Zaskakujący warunek w przetargach na modernizacje linii kolejowych. W specyfikacjach kolejnych zamówień spółka PKP Polskie Linie Kolejowe zamieszcza zapis zabezpieczający przed... szybką realizacją prac przez wykonawców.

Czytaj w najnowszym numerze "Z Biegiem Szyn":
http://www.zbs.net.pl/zbs86.pdf

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 16-01-2017, 15:26    Odpowiedz z cytatem

SŁABA PERSPEKTYWA

Modernizacja, w której zakres wchodzi rozbiórka peronów na stacjach i przystankach. Remont jednej linii kolejowej, który staje się wyrokiem śmierci dla sąsiedniej linii. Czyli jak PKP Polskie Linie Kolejowe “inwestują w przyszłość”.

Czytaj więcej w najnowszym numerze "Z Biegiem Szyn":
http://www.zbs.net.pl/zbs87.pdf

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

Victoria Płeć:Kobieta
Asystentka Admina
Asystentka Admina


Dołączyła: 17 Lis 2005
Skąd: Warszawa

PostWysłany: 07-05-2017, 21:53    Odpowiedz z cytatem

POSTMODERNIZACJA

Linia z Warszawy do Poznania będzie nieprzejezdna przez dwa lata. Ruch na głównej magistrali łączącej centrum i zachód Polski zostanie wstrzymany 11 czerwca 2017 r. PKP Polskie Linie Kolejowe przystępują do realizacji przedsięwzięcia „Prace na linii kolejowej E20 na odcinku Warszawa – Poznań. Pozostałe roboty – odcinek Sochaczew – Swarzędz”. Koszt realizacji „pozostałych robót” na linii Warszawa – Poznań to ponad 2,2 mld zł. Wciąż jednak nie wiadomo, jaki będzie wpływ tej inwestycji na czas podróży.

Czytaj więcej w najnowszym numerze " Z Biegiem Szyn":
http://www.zbs.net.pl/zbs89.pdf

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Odwiedź stronę autora

kaja805 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Mar 2010
Skąd: Świeradów Zdrój

PostWysłany: 09-05-2017, 18:50    Odpowiedz z cytatem

Lista linii do likwidacji:

http://m.inforail.pl/mib-podaje-liste-linii-z-decyzjami-o-likwidacji_more_94233.html
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

dddbb Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 15 Sty 2010
Skąd: Bielsko-Biała

PostWysłany: 09-05-2017, 19:48    Odpowiedz z cytatem

Cytat:
linia kolejowa nr 341, Bielawa Zachodnia – Dzierżoniów, od km 0,53 do km 5,89,

To ta sama, po której chcą jeździć Koleje Dolnośląskie?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 06-06-2017, 13:48    Odpowiedz z cytatem

4,5 mld zł na kolej. Oto planowane inwestycje regionalne do 2023 roku.

Samorządy przekażą PKP PLK 4,5 mld zł ze środków unijnych. Cel: poprawić lokalną komunikację.

Taką kwotę pochodzącą z regionalnych programów operacyjnych (RPO) PKP Polskie Linie Kolejowe powinny wydać i rozliczyć z Brukselą do 2023 r. Co prawda formalnie pieniędzmi na infrastrukturę i tabor dysponują samorządowcy, ale w praktyce zadania inwestycyjne są przekierowywane wraz z dofinansowaniem przez marszałków do zarządcy torów. Na ich zlecenie spółka naprawia linie, z których część będzie służyła dojazdom do atrakcji turystycznych, a część pozwoli dowieźć pasażerów do stacji, gdzie będą mogli się przesiąść w pociągi dalekobieżne.

Więcej:
http://forsal.pl/transport/kolej/artykuly/1048578,4-5-mld-zl-na-kolej-oto-planowane-inwestycje-regionalne-do-2023-roku-mapa.html

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę Tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno Ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 5 z 5 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2017 infokolej.pl