Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ
Tablety


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 100, 101, 102 ... 105, 106, 107  Następny
Rozkład jazdy 2016/2017
Autor Wiadomość

Modliszka Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 15 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 14-06-2017, 10:22    Odpowiedz z cytatem

pawelu napisał/a:
Dokładnie
to co się wczoraj działo na tym objazdowym odcinku to koszmar. To było od początku wiadome, że ta władza nic nie potrafi zrobić dobrze, a już o dużych inwestycjach infrastrukturalnych mogą zapomnieć.

Ja tylko przypomnę, że TA władza PKP to stary beton kolejowy, który dyrektoruje/prezesuje w spółkach Grupy PKP od wielu lat, w tym przez dwie kadencje rządów PO-PSL. Za burdel na kolei odpowiadają kolejarze, nie rząd. To nie rząd układa rozkład jazdy, to nie rząd planuje obiegi taboru, to nie rząd organizuje prace remontowe na torach, to nie rząd odpowiada za utrzymanie taboru. To wszystko robią szeregowi kolejarze pod nadzorem innych kolejarzy na kierowniczych stołkach. Rząd co najwyżej ponosi odpowiedzialność polityczną za nietrafione decyzje kadrowe w kwestii obsady zarządów spółek. A co masz do obecnego prezesa PKP SA, który był pielęgnowany i nietykalny tak przez 8 lat rządów PO-PSL jak i za rządów SLD? Mamiński pod rządami PO-PSL miał się wyśmienicie - był w zarządach i radach nadzorczych kilku spółek kolejowych.

Tak więc jedyne co można zarzucić obecnej władzy to tylko to, że ze spółek PKP nie pogoniła na zbity ryj wszystkich platformerskich prezesów i dyrektorów. KODziarstwa na średnim szczeblu kierowniczym nie brakuje! Osobiście znam kilku starych cwaniaków z rodowodem PZPR/SB/WSI. Victoria poruszyła temat:

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=369030#369030

A propos jeszcze "tej władzy, która nic nie potrafi zrobić dobrze". A co dobrego zrobiła poprzednia władza? Afer i przekrętów na kolei pod rządami PO-PSL było multum! Kolej leżała, kwiczała i robiła pod siebie. PR stoczyły się na dno, PKP IC stoczyło się na dno, uwalono połowę pociągów dalekobieżnych, stracono wiele milionów pasażerów, spieprzono modernizację linii E75, zaorano linię E30 na odcinku Katowice - Kraków, przepłacono za Pendolino, wyprzedano za grosze majątek kolejowy (PKL, TK Telekom, PKP Energetyka)... A o zimowym chaosie na kolei sprzed kilku lat i słynnym bezczelnym tłumaczeniu Bieńkowskiej "Sorry, taki mamy klimat" pamiętasz?

A pod rządami PiS, który "nic nie potrafi zrobić dobrze" wiecznie zadłużone PR po raz pierwszy odnotowały zysk - ponad 51 mln zł w 2016 roku. Wystarczyło nie kraść! O nowych aferach na kolei jakoś nie słychać. Bo stary beton PKP boi się "siepaczy" Ziobry i woli nie przeginać. Zwłaszcza, że CBA rozlicza afery, które były za poprzedniej władzy...

Przepraszam za komentarz nie na temat, ale wkurza mnie ta platformersko-kodziarska propaganda w wykonaniu co niektórych forumowiczy!

_________________
Bądź szczery, a wyzwą cię od chamów i prostaków.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Jack Daniel's Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Kwi 2015

PostWysłany: 14-06-2017, 14:32    Odpowiedz z cytatem

Bardzo dobrze powiedziane, co nie zmienia jednak faktu, że:

Modliszka napisał/a:
Tak więc jedyne co można zarzucić obecnej władzy to tylko to, że ze spółek PKP nie pogoniła na zbity ryj wszystkich platformerskich prezesów i dyrektorów.

Wynika to niestety z tego, że ławka kadrowa pod rządami PiS-u jest bardzo króciutka, a szkoda, bo właśnie cała ta spuścizna kodziarsko-po-psl-owska niczego dobrego na kolei nie zrobi czego dowodem jest to, że po ponad 1,5 roku nowych rządów jedyne co się zmieniło to to, że już nie ma afer i złodziejstwa (z obawy przed Ziobrą), ale to jest zbyt mało, kolej potrzebuje wreszcie potężnego kopa aby iść do przodu bo masa rzeczy została zaniedbana. Nie wystarczy wydawać pieniędzy unijnych na modernizację linii i taboru, owszem to jest ważne, ale przede wszystkim trzeba z pociągami dotrzeć do ludzi, trzeba wyciągnąć tabor z krzaków, którego całe setki walają się po Polsce, trzeba ludzi odważnych i z wizją, którzy pociągną to wszystko do przodu, o wspólnych biletach, skomunikowaniach pociągów różnych przewoźników to już nawet nie wspomnę. O rozkładzie jazdy pociągów pospiesznych co najmniej w wersji z roku 2008 to możemy też chyba tylko pomarzyć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 14-06-2017, 14:49    Odpowiedz z cytatem

Jack Daniel's napisał/a:
Wynika to niestety z tego, że ławka kadrowa pod rządami PiS-u jest bardzo króciutka

To trzeba sięgnąć po ludzi mądrych i fachowych spoza PiS. Głównie po młodzież nieumoczoną w partyjne układy. Tylko z naszego forum dałoby się wyłowić pokaźną grupę kolejowych speców. KD z Rachwalskim na czele to zrobiły (Ładniak stawiała na stary beton PKP). A spółki Grupy PKP jak były zabetonowane tak są nadal.

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę Tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno Ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 14-06-2017, 15:44    Odpowiedz z cytatem

A jak dzisiaj wygląda sytuacja w Łukowie? Opóźnienia mniejsze? Rewidenci wyrabiają się? Sądząc po infopasażer jest już zdecydowanie lepiej. Gombrowicz zaledwie +15 w Radzyniu Very Happy . Samo dzielenie połączeń w Łukowie chyba nie było tak złym pomysłem, skoro większość trasy na Lublin i Terespol jest tożsama, zdaje się, że zawiodło przygotowanie pracowników. Dawniej i 8 minut wystarczyło na łączenie czy też dzielenie składu, teraz i 15 to za mało......

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

ujd Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 12 Lip 2009

PostWysłany: 14-06-2017, 17:37    Odpowiedz z cytatem

Do Lulina jeździ pesa gama no i wymiana musi trwać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
 
Numer Gadu-Gadu
9946000

Rozkładowiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Paź 2014

PostWysłany: 14-06-2017, 18:53    Odpowiedz z cytatem

sheva17, tu nawet nie chodzi o ten czas na dzielenie i łączenie, ale o to że pociągi od strony Lublina będą opóźnienia łapać, choćby z powodu wiecznie łapiących awarie Gam. Już się zdarzają odwoływania pociągów między Lublinem a Rzeszowem z powodu niewystarczającej ilości taboru spalinowego. Nie chcę być złym prorokiem, ale w Zamościu czy Zagórzu ciężko będzie uświadczyć pociąg PIC-u.
Poza tym w Terespolu bym widział co najmniej dwie pary TLK kończące obecnie w Dęblinie. Po jednej z Krakowa i Wrocławia. Czas przejazdu przez Dęblin krótszy niż przez Warszawę, więc takie pociągi mogły by się przyjąć.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

sheva17 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Kwi 2009

PostWysłany: 14-06-2017, 22:04    Odpowiedz z cytatem

Są jeszcze w pogotowiu lokomotywy spalinowe PKP Cargo. A Gamy i tak spisują się lepiej niż rok temu....
A co do loków spalinowych, było dogadać się z Cargo i przystosować część lokomotyw do obsługi składów pasażerskich.

_________________
TLK dla Pruszkowa i Grodziska!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

pasażer0805 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 22 Maj 2015

PostWysłany: 16-06-2017, 11:36    Odpowiedz z cytatem

Przemyślanin dziś jechał od Trzebini przez Oświęcim Spytkowice i Skawinę z pominięciem Krzeszowic i Krakowa Gł . Wie ktoś co się stało ?
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Rozkładowiec Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 11 Paź 2014

PostWysłany: 16-06-2017, 16:02    Odpowiedz z cytatem

pasażer0805, znając życie, pewnie coś padło na jednotorze między Krzeszowicami a Krakowem. Obecnie do takich sytuacji się będzie trzeba zacząć przyzwyczajać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 20-06-2017, 13:34    Odpowiedz z cytatem

PKP Intercity uruchomi specjalne pociągi na wakacje.

Podróżni wybierający pociągi PKP Intercity w okresie letnim skorzystają z bogatej oferty połączeń krajowych i międzynarodowych. Średnio na dobę, we wszystkich składach PKP Intercity, będzie dostępnych około 130 tys. miejsc siedzących. W trasy wyruszą pociągi m.in. nad morze - do Kołobrzegu, Świnoujścia, Łeby, Ustki, Trójmiasta czy na Hel oraz na Warmię i Mazury - do Olsztyna, Działdowa i Iławy. Nowością w tym roku będzie możliwość podróży do Giżycka. W wakacyjne weekendy na trasie Łódź – Giżycko pojedzie pociąg TLK Niegocin. Wybierając się zagranicę, pasażerowie będą mogli dojechać m.in. na Ukrainę, Węgry, Słowację do Czech, Austrii, Niemiec czy Rosji.

Więcej:
https://kurierkolejowy.eu/aktualnosci/30307/pkp-intercity-uruchomi-specjalne-pociagi-na-wakacje.html

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę Tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno Ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

maciekp Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 03 Gru 2010
Skąd: Łowicz

PostWysłany: 21-06-2017, 15:15    Odpowiedz z cytatem

czym spowodowany jest w wakacje postój EIC Chrobry do szczecina na stacji Sochaczew? Napewno nie zainteresowaniem ze strony potoków pasażerów..
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Wiśniowy Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 06 Lip 2015
Skąd: Stargard

PostWysłany: 21-06-2017, 19:57    Odpowiedz z cytatem

Dla mnie Chrobry stał się TLK w cenie EIC Mr. Green

_________________
YT: https://www.youtube.com/channel/UCuw3gWm0PJvUNs1ol8N6oqg/feed
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

atakan Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Paź 2009

PostWysłany: 22-06-2017, 19:35    Odpowiedz z cytatem

maciekp, Dziwne . Biletu na to połączenie nie można kupić przez internet .
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Bartek1981 Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 12 Wrz 2010
Skąd: Koszalin

PostWysłany: 23-06-2017, 08:41    Odpowiedz z cytatem

Głupie posunięcie ze strony IC. W ostatniej chwili zlikwidowano Jantara na odcinku Kołobrzeg - Gdynia. Teraz wagony z Jantara przejdą na EIC Słupia. Do tego Szkuner znów tylko w weekend.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email

atakan Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 30 Paź 2009

PostWysłany: 23-06-2017, 10:49    Odpowiedz z cytatem

Bartek1981, I bardzo dobrze.Słupia jedzie jako oddzielny skład więc nie będzie opóżnień w oczekiwaniu na skład helski i przy łączeniu składów w Gdyni. Szkuner kursuje codziennie .Chyba chodzi o EIC Fregata.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 101 z 107 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 100, 101, 102 ... 105, 106, 107  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2017 infokolej.pl