Polski Bus przechytrzył busiarzy i rzuca rękawicę PKP Intercity.
Polski Bus już zwęszył interes na linii Warszawa – Lublin, gdzie kolejarze rozpoczęli remont linii numer 7. Od końca czerwca w porozumieniu z Polonusem uruchomił kolejnych 5 autobusów na tej trasie i wprowadza ofensywę cenową.
Remont w środku wakacji, czyli PKP Intercity znowu blisko PolskiegoBusa
Dzięki objazdom wprowadzonym przez PKP PLK, EIC Tatry jedzie teraz do Krakowa 3 godziny i 43 minuty. Biorąc pod uwagę ciągle nierozwiązany problem odcinka Kraków – Zakopane podróż do stolicy polskich Tatr wydłuża się do prawie 7 godzin. A to już prawie tyle, co oferuje chociażby PolskiBus.com.
Pierwsze kolejowe połączenie dostępne na platformie PolskiBus.com!
Arriva i PolskiBus.com zapraszają na pokład komfortowych, wakacyjnych pociągów nad morze! Dzięki kolejnemu etapowi współpracy partnerskiej, pasażerowie po raz pierwszy w historii mają możliwość rezerwacji podróży kolejowej na platformie PolskiBus.com! Nowa oferta połączeń kolejowych Arriva obejmuje aż 19 miast w ramach wakacyjnej linii Bydgoszcz – Gdańsk – Władysławowo – Hel. Połączenia pociągami Arriva są realizowane codziennie przez całe wakacje, a bilety dostępne są już na www.polskibus.com
W sierpniu br. do platformy PolskiBus.com dołączył 23. partner - PKS Poznań. Oprócz tego, w ramach istniejących porozumień dodano kolejne trasy. Wcześniej rozszerzeniu uległo porozumienie z Arrivą i Mobilis Group.
PolskiBus zniknie z polskich dróg? Może go zastąpić niemiecka marka.
Biało-czerwone autokary z bocianami mogą zniknąć z polskich ulic. Według informacji portalu Fly4free.pl, w ramach strategicznej współpracy PolskiBus.com z niemieckim przewoźnikiem, autokary w Polsce mogą zacząć jeździć pod inną marką.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Tak jak były jedne PKP, tak też powinno być jedno wielkie PKS. A oba ze sobą ściśle współpracować. Ile z tego było pożytków, to ja i inni kiedyś mieli możliwość się przekonać, a teraz "wolna amerykanka". Od razu zaznaczam, że nie uważam ich za ideały. Wszak takowych po prostu nie ma. Ale dążyć mamy do rozwiązań jak najlepszych.
Polskibus łączy się z FlixBusem. Polacy zyskają dostęp do ogromnej siatki połączeń.
FlixBus oraz PolskiBus.com rozpoczynają strategiczną współpracę, w ramach której m.in. w 2018 r. zintegrują siatkę połączeń - poinformował dyrektor zarządzający FlixBus w Polsce Michał Leman. Dodał, że autokary PolskiegoBusa.com do połowy przyszłego roku mają zostać przemalowane na barwy FlixBusa.
Zaznaczył, że bilety wykupione przez stronę internetową PolskiBus.com zachowują ważność.
Koniec PolskiBus.com. Autobusowy walec z Niemiec rozjedzie naszych przewoźników?
Mimo prób rodzime firmy nie potrafiły się zjednoczyć, aby stworzyć silną markę.
Jesteśmy świadkami ogromnych zmian na rynku przewozów autobusowych. Wiosną przyszłego roku po Polsce przestaną jeździć charakterystyczne, czerwone autokary pod marką PolskiBus.com. Ta należąca do Szkota Briana Soutera firma podbiła w 2011 r. serca podróżnych, oferując im dobry standard przejazdu za przystępną cenę. PolskiBus nie znika jednak całkiem. Zacznie jeździć pod marką FlixBus. Ponad setka autokarów ma być przemalowana na zielono. Dodatkowo w każdym z nich wymontowanych zostanie sześć foteli, by przy pozostałych miejscach było więcej miejsca na nogi. Założony w 2013 r. przez trzech młodych Niemców FlixBus to dynamicznie rozwijająca się firma – start-up, który współpracuje z 260 przewoźnikami w całej Europie. Tym firmom pozostawia obsługę techniczną autobusów, zatrudnianie kierowców, a sama zajmuje się sprzedażą biletów, planowaniem i rozwojem sieci. Spośród 1000 pracowników FlixBusa ponad połowa to informatycy, którzy pracują nad taryfami i udoskonalaniem sprzedaży.
Autokarem po całej Europie. Nowy przewoźnik rozbuduje siatkę połączeń międzynarodowych Polskiego Busa.
Niemiecki przewoźnik FlixBus, jeden z największych na europejskim rynku, przejmuje Polskiego Busa. Do połowy 2018 roku czerwone autobusy zostaną przemalowane na zielone barwy. Rozszerzy się też siatka połączeń, szczególnie po krajach europejskich. Dla pasażerów zmiany mają być odczuwalne w jak najmniejszym stopniu – dotychczasowe bilety zachowują ważność, a system rezerwacyjny Polskiego Busa nadal będzie działać. Przewoźnik zapowiada, że nie znikną też bilety, których ceny zaczynają się od złotówki.
Polski Bus to dopiero początek, niemiecki FlixBus przejmie innych przewoźników. Także w Polsce będzie monopolistą?
Przejęcie Polskiego Busa to dopiero początek ekspansji FlixBusa na polskim rynku. Niemiecki gigant w każdym kraju, w którym działa, dąży do zdominowania przewozów autokarowych. To oznacza, że prędzej czy później polskie firmy przewozowe zostaną albo wchłonięte przez FlixBusa, albo zostaną wyparte z rynku.
FlixBus jeszcze całkowicie nie przejął siatki połączeń Polskiego Busa, ale już zaczął wprowadzać pewne zmiany. Generalnie sprowadza się to do optymalizacji najsłabiej "pracujących" kursów.
Zmiany są wprowadzane etapami. Pierwszy nastąpił wczoraj, 12 lutego. Ich efektem są zmiany w rozkładach linii P2, P4, P5, P10, P12, P15. Na tych połączeniach ubyło kursów. Zawieszeniu ulegnie natomiast linia P33. Pasażerowie zaczęli się więc obawiać, że FlixBus wycofuje ze swoich zapowiedzi docelowego rozwoju przewozów pod swoją marką w Polsce. Firma jednak uspokaja.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum