Gazeta Wojewódzka jakiś miesiąc temu podała, że umowa będzie podpisana we wrześniu, roboty budowlane zaczną się w marcu, a pierwsze elektryczne pociągi od zimowego rozkładu 2018.
PKP Energetyka zelektryfikuje linię dla PKP PLK.
Oferta spółki została wybrana jako najkorzystniejsza w przetargu na elektryfikację 27-kilometrowego odcinka linii kolejowej z Węglińca do Zgorzelca.
Wiadomo kiedy rozpoczną się prace? (Pięknie wyją jeleniogórskie trolle w komentarzach pod tekstem ... w sumie to wygląda mi na pracę jednej osoby bo wciąż powtarzają się dokładnie te same teksty na różnych portalach)
Po prostu nie mogę uwierzyć, jak zawzięci, zacietrzewieni i głupi mogą być ludzie. Mam na myśli tych, którzy w tak perfidny sposób od dłuższego czasu komentują/negują ( na RK, portalach branżowych czy forach o tematyce kolejowej ) wszystkie pozytywne rzeczy dziejące się na linii Wrocław - Legnica - Węgliniec - Zgorzelec i Zgorzelec - Lubań. Każdy dobry pomysł jest zawsze masakrowany falą hejtu. Komu tak bardzo wadzi, poprawa dostępności infrastruktury kolejowej w tamtym regionie? Przez kilku debili, merytoryczna rozmowa staje się niemożliwa.
_________________ Fundacja Ratowania Zabytków www.zabytki.org
robertrush, mikole ujadają, Desiro jedzie dalej... Będą mieli większy ból dupy jak Impulsy zaczną jeździć do Zgorzelca.
A ta nieustająca fala hejtu na linię zgorzelecką to przeze mnie. Gdybym mieszkała w Głogowie to wtedy hejtowaliby Nadodrzankę. Kiedyś paru mikoli dostało po łapach za zniewagi i obelgi na Facebooku (zostały podjęte kroki prawne i musieli wyskoczyć z kasy w ramach zadośćuczynienia) i chyba do dziś nie mogą tego przeboleć:
To już nawet nie jest rynsztok. To szambo! I tak jest pod każdym artykułem dot. kolei na Dolnym Śląsku. „Rynsztok"... wróć... „Rynek Kolejowy” zaczął wreszcie blokować komentarze pod niektórymi artykułami. Rychło w czas! Gówno przelewa się tam od kilku lat, a oni dopiero teraz to dostrzegli?
Reasumując... Im bardziej oferta na linii zgorzeleckiej będzie się poprawiać (elektryfikacja, lepszy rozkład jazdy, pociągi dalekobieżne), tym mikole będą coraz bardziej wyć i ujadać.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Jeśli ta elektryfikacja nie zakończy się w Görlitz, to znowu stworzy niepotrzebne podziały. Z drugiej strony są pieniądze na elektryfikację, gdy odcinek z Lubania do Jeleniej Góry jest w dość kiepskim stanie...
Do granicy z Niemcami pojedziemy elektrycznym pociągiem
PKP Energetyka będzie wykonawcą elektryfikacji linii kolejowej z Węglińca do Zgorzelca. Taką umowę firma podpisała w piątek z PKP PLK. Elektryfikacja linii potrwa do 24 stycznia 2019 r. PLK zapłaci za nią 33,1 mln zł, z czego 28,1 mln będą stanowiły pieniądze unijne.
Elektryfikacja tego odcinka sprawi, że pociągiem elektrycznym przejedziemy od granicy z Ukrainą do granicy z Niemcami. Ucieszy to zgorzelczan. Mają teraz tylko trzy połączenia bezpośrednie z Wrocławiem (pociąg Drezno-Wrocław). Inne - z przesiadką w Węglińcu. Jak obiecuje Piotr Rachwalski, prezes Kolei Dolnośląskich, po elektryfikacji do Zgorzelca będzie kursowało od 10 do 12 bezpośrednich pociągów elektrycznych KD.
Wiem, że niejako nie na temat, ale przeraża mnie to co się dzieje w komentarzach pod tymi newsami. Przecież ich jakby umieścić w jednym pomieszczeniu na parę minut to by się pozabijali. Jak może taki temat wywoływać tyle chorych emocji? Dlaczego wszystko musi się odbywać wg porządku jaki sobie ci ludzie wymyślą tzn. Najpierw wszystko u nich a dopiero potem jakiekolwiek inwestycje u drugich. Musiałem gdzieś wylać swoje żale, może ktoś przeczyta, skłoni go to do jakiejś refleksji. Sam ideałem nie jestem, ale tu czarno na białym widać, że sytuacja nie jest normalna.
Petrik, jutro jadę do Wrocławia to zobaczę czy coś się dzieje. Wg harmonogramu (pozycje 1110-1115) roboty na torach powinny już się zacząć.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Tym harmonogramem to sobie można... tyłek podetrzeć. Tam się nic nie dzieje, kompletnie nic. No, może poza pracami czyszczenia rowów odwadniających, które przerwano.
Niemcy (władze lokalne i eksperci kolejowi) są zainteresowani elektryfikacją odcinka ze Zgorzelca do dworca w Görlitz, ale beton DB stwarza problemy i mówi „HALT!”. Po elektryfikacji linii, która ma się zakończyć w 2019 roku, co najmniej jeden pociąg IC z Warszawy pojedzie do Zgorzelca.
_________________ ⚠ Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum