Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
 
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   WERSJA MOBILNA   WYSZUKIWARKA   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 152, 153, 154 ... 172, 173, 174  Następny
Frekwencja w dolnośląskich pociągach
Autor Wiadomość

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19-06-2018, 18:47    Odpowiedz z cytatem

Dla ruchu regionalnego. Linia 311 to typowa linia lokalna, a przy okazji turystyczna. Szczęściem w nieszczęściu jest fakt, że jest zelektryfikowana. Pozwala to z jednej strony prowadzić bezpośredni ruch z Wrocławia, który generuje większość ruchu turystycznego zmierzającego koleją do Szklarskiej Poręby, a z drugiej strony stanowi problem na co dzień w ruchu lokalnym, bo trzeba pogodzić pozostawienie jakiejś minimalnej akceptowalnej oferty dla ruchu lokalnego i szczątkowego turystycznego, z wielkością taboru. Ponieważ KD nie mają mniejszych EZT-ów niż 36WE, to niespecjalnie jest wybór. Podobna, choć jednak diametralnie inna sytuacja jest na linii Kłodzko - Kudowa-Zdrój, która sieci trakcyjnej nie posiada, co nie jest problemem na co dzień (obsługa SA135), ale stanowi spory problem przy realizacji bezpośrednich połączeń z Wrocławia (zbyt mała pojemność SA134).

Innymi słowy: ograniczane i tak marnej oferty na pewno frekwencji nie podniesie, wręcz odwrotnie. Osobną kwestią jest nieprzewidywalność potoków w dzień roboczy. Zdarzało mi się jechać w dzień roboczy linią 311 w towarzystwie kilkunastu osób, ale raz trafiła mi się całkiem spora wycieczka szkolna. Niestety taka jest już jest specyfika linii lokalnych w Polsce, gdzie po latach polityki wygaszania popytu frekwencja sięgnęła dna i ciężko ją odbudować.
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 28-06-2018, 02:58    Odpowiedz z cytatem

Kolejny rekord i drzwi otwarte w KD

Koleje Dolnośląskie konsekwentnie biją kolejne rekordy. W 2017 roku przewiozły 9,4 mln pasażerów, co pozwoliło im poprawić wynik sprzed roku o prawie 2 miliony. W maju tego roku z usług lokalnego przewoźnika skorzystało ponad milion podróżujących – chwali się przewoźnik, który zaprasza pasażerów na dni otwarte.

Czytaj więcej na rynek-kolejowy.pl

_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 28-06-2018, 08:03    Odpowiedz z cytatem

We wtorek popołudniowy pociąg Drezno - Wrocław był na pojedynczym Desiro. Frekwencja już od Zgorzelca ok. 100 proc. Do Wrocławia dojechał z frekwencją ok. 200 proc.

W związku z powyższym mam pytanie do nowego dyrektora handlowego KD (zwracam się do niego per „Ty”, bo to forumowicz legitymujący się nickiem wIC). Jak się wraca z pracy zatłoczonym pociągiem z Drezna? Zajebiście, co nie? Ja wiem, że drużyna konduktorska zarezerwuje miejsce i w Legnicy możesz usiąść i wygodnie dojechać do Wrocławia, ale gros pasażerów nie ma takiego komfortu. Co zamierzasz zrobić z tym faktem? Nadal wozić ludzi jak bydło czy poprawić ofertę na linii zgorzeleckiej?

Z Węglińca, ewentualnie z Bolesławca przydałby się pociąg do Wrocławia ok. 15-ej, bo ponad 1,5-godzina dziura w popołudniowym szczycie skutkuje „sardynkami” w Desiro. I to jest mój postulat na nowy rozkład jazdy, z czego nie omieszkam rozliczyć kadry kierowniczej KD, chwaląc lub ciosając kołki na głowie...

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=378085#378085
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=378093#378093

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 29-06-2018, 08:27    Odpowiedz z cytatem

Noema, postulat słuszny, ale - jak wskazuje praktyka - na jego realizację poczekamy ze 2-3 lata. Może do tego czasu zmienią się władze KD, które są zależne od władz UMWD (jesienią są wybory samorządowe)... A tym pociągiem nie tylko dyr. handlowy KD wraca z pracy ale znacznie więcej biurwy. Widziałam w nim i prezesa Rachwalskiego i jego koleżankę-feministkę ze Słupska i kilku innych bliskich współpracowników wierchuszki KD. Jeżdżą codziennie, widzą ten tłok w pociągu i kompletnie nic z tym nie robią. Świetnie się bawią naszym kosztem!

W popołudniowym szczycie na linii Węgliniec - Legnica(Wrocław) jest ponad półtoragodzinna dziura w rozkładzie jazdy generująca tłok w pociągu z Drezna okrojonym do jednego Desiro, ale za to poza szczytem z Wrocławia do Legnicy pociągi jeżdżą stadami w kilkunastominutowym odstępie (7:22, 7:39) wożąc powietrze. Niestety, ale KD coraz częściej mijają się z logiką i ze zdrowym rozsądkiem!

Przypominam, że w KD rządzą mikole. Jak widać na tym przykładzie, im więcej mikoli ma bezpośredni wpływ na kolej tym gorzej dla pasażerów! Mikol pracujący na kolei i mający bezpośredni wpływ na ofertę betonieje z prędkością światła. Co udowodnił prezes Rachwalski chwaląc się na forum, że to on stoi za pogorszeniem komfortu jazdy w pociągach Drezno - Wrocław.

Panie prezesie, może zamiast szukać oszczędności na pasażerach lepiej ograniczyć biurokrację KD. Bo za pana kadencji administracja KD zwiększyła się o około 100%. Na lukratywne etaty dla swoich kolegów i znajomych z całej Polski nie żałuje pan pieniędzy podatników!

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Stella Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 19 Lis 2005
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: 30-06-2018, 13:30    Odpowiedz z cytatem

Dzisiejszy pociąg Wrocław (odj. 11:52) - Bolesławiec (przyj. 13:21). Impuls 4-członowy. Frekwencja na starcie ponad 100%, do Bolesławca dojechało ok. 100 osób.

_________________
Stella
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 11-07-2018, 14:43    Odpowiedz z cytatem

Wczoraj jechałam z Wrocławia porannym pociągiem do Drezna. Frekwencja do Legnicy ok. 200% - ścisk jak w tokijskim metrze! Oczywiście było tylko jedno Desiro - w ramach oszczędności na pasażerach, żeby na galerię na legnickim dworcu i inne bzdury w wykonaniu pani Odrowskiej pieniędzy starczyło. Dziękuję prezesie Rachwalski! Noema, która miała nieprzyjemność jechać tym pociągiem do Zgorzelca, pewnie też podziękuje...

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Stella Płeć:Kobieta
Przyjaciel


Dołączyła: 19 Lis 2005
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: 20-07-2018, 16:27    Odpowiedz z cytatem

Dzisiejszy pociąg Wrocław (odj. 13:46) - Lubań (przyj. 16:16). Impuls 4-członowy. Frekwencja na starcie ponad 100%, za Legnicą 100%, w Bolesławcu wysiadło ok. 100 osób.

_________________
Stella
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec

PostWysłany: 24-07-2018, 21:03    Odpowiedz z cytatem

Dziś rano jechałam pociągiem Wrocław - Drezno. Oczywiście było tylko jedno Desiro, więc frekwencja grubo ponad 100%. W Legnicy spora wymiana pasażerów, ale ludzi w pociągu trochę przybyło. Najwięcej (ok. 1/3 składu) wysiadło w Bolesławcu, sporo też wsiadło. Pociąg ma bardzo duże obłożenie, a skład najmniej pojemny jaki kursuje na tej linii. Podziękujmy prezesowi Rachwalskiemu, który osobiście zarządził okrojenie pociągów do/z Drezna do jednego Desiro.

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=372046#372046

Mamy tutaj typowe kolejarskie nieudacznictwo i niedasizm, zważywszy na fakt, że 22 minuty później jedzie z Wrocławia do Legnicy pojemny Impuls, zapewne pusty. A to kwadrans przed Desiro powinien jechać ten Impuls i to co najmniej do Bolesławca, tak jak to jest po południu i wieczorem co znakomicie się sprawdza. I żeby nie było, że to beton KD sam na to wpadł. To był postulat Beatrycze.

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=371625#371625

Jedna była szeregowa kolejarka jest mądrzejsza od całego tabunu mikoli zatrudnionych na kierowniczych i administracyjnych stanowiskach w KD. Za co oni tam biorą pieniądze? Za czytanie naszego forum?

Beton

_________________
Bossowie związków zawodowych, zarządy i rady nadzorcze spółek PKP to partacze, nieudacznicy, ludzie niekompetentni! Jest to banda kretynów, idiotów i darmozjadów pierdzących w stołki, którym los PKP zwisa i powiewa!
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

krzysztoff Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 14 Mar 2008
Skąd: Chojnów/Legnica

PostWysłany: 25-07-2018, 13:48    Odpowiedz z cytatem

Noema napisał/a:
Mamy tutaj typowe kolejarskie nieudacznictwo i niedasizm, zważywszy na fakt, że 22 minuty później jedzie z Wrocławia do Legnicy pojemny Impuls, zapewne pusty. A to kwadrans przed Desiro powinien jechać ten Impuls i to co najmniej do Bolesławca

Tak samo zastanawia mnie po co jest pociąg Goerlitz 21:36 - Węgliniec 22:08, skoro o 22 z Węglińca nie da się nigdzie wydostać, bo ostatni pociąg do Wrocławia wyjeżdża o 21:46. Wiadomo, że jakichś mega tłumów to połączenie z przesiadką by nie zebrało, ale żeby już nie robić pustych przebiegów to można byłoby to jakoś zgrać.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

KraxWRO Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Cze 2015

PostWysłany: 16-08-2018, 15:20    Odpowiedz z cytatem

wczoraj wybrałem się na wycieczkę do Adrspachu, i jechałem z Wrocławia do Wałbrzycha żeby przesiąść się na pociąg do Mezimesti i dalej do Adrspachu z jeszcze jedną przesiadką - pociąg o 10:37 z Wałbrzycha do Mezimesti bardzo pustawy - do Mezimesti tylko ja i kolega plus jeden facet z rowerem, poza tym z 10 osób do Mieroszowa, szynobus świecił pustkami. Zapytałem konduktora o frekwencję w porannym bezpośrednim do Adrspachu- podobno były dantejskie sceny (oczywiście na trasę wypuścili pojedynczy SA134) i odradzał wracanie wieczorem bo obawiał się że nie wpuści do pociągu wszystkich chętnych (FARSA!!!!) W samym Adrspachu było takie oblężenie rodaków że w niektórych miejscach nie można było się przecisnąć a jadąc do i z Teplic nad Metuji czeskie motoraki pękały w szwach od turystów z Polski.

Sam wracałem popołudniu wałbrzyskim MPK z Mezimesti, które tutaj ciekawostka - również pękało w szwach a w tle słychać było głosy że weekendowe pociągi do Wałbrzycha i Mezimesti mogłyby jeździć codziennie i to do Miasta a nie tylko na Główny bo czas przejazdu wcale nie jest taki tragiczny (autobusem do centrum Wałbrzycha jechaliśmy 1h 20 minut), więc może warto byłoby pomyśleć o tym, żeby puścić wahadełko z Wałbrzycha do Mieroszowa/Mezimesti codziennie - myślę że SA135 byłoby napewno wypełnione.

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 20-08-2018, 09:32    Odpowiedz z cytatem

W sobotę wybrałem się "Ceramicznym Ekspresem" do Bolesławca. Frekwencja dopisała. Ponad 100% w podwójnym Impulsie 45WE.


_________________
Tylko człowiek wolny się buntuje,
niewolnicy są posłuszni.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

KraxWRO Płeć:Mężczyzna
Użytkownik


Dołączył: 10 Cze 2015

PostWysłany: 21-08-2018, 16:20    Odpowiedz z cytatem

wczoraj jechałem z Gorlitz do Jeleniej Góry o 13:40 i muszę przyznać że SA135 na starcie zapełniony na 50%, po drodze dosłownie na każdej wiosce wsiadało kilka osób, a do JG dojechał zapełniony na 100%, to samo z kursem przyjeżdżającym do Jeleniej Góry po 19, jak czekałem na pociąg do Wrocławia to pełno ludzi się wysypało z szynobusu, pięknie pokazuje to jak ludzie wybierają kolej gdy mają stałe godziny kursowania pociągów (w tym przypadku prawie równo co 2h).

Pociąg ze Szklarskiej do Wrocławia (odjazd 19:24 z JG) na 45WE, z Jeleniej odjechał zapełniony w 30-40%, do Wrocławia dojechał zapełniony na 80-90%

Czekając jeszcze na pociąg do Wrocławia widziałem przyjazd IC z Hrubieszowa opóźnionego o 45 minut- przyjechały 2 wagony, może ze 20-30 osób wysiadło ...

_________________
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

voyager1231 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 17 Wrz 2012

PostWysłany: 25-08-2018, 10:09    Odpowiedz z cytatem

Jadę właśnie 69523 z Lubania do Wrocławia. Wsiadłem w Malczycach - frekwencja około 250% przy jednostce 31WE-002. Niech KD jeszcze bardziej zmniejszą liczbę połączeń w weekendy. Po co ludzie mają jechać w cywilizowanych warunkach skoro mogą sobie stać na głowach Wink Jest mnóstwo dzieci, w każdym przedsionku jest wózek, powoli nie ma już jak wsiadać i przechodzić między fotele, bo tam jeszcze odrobinę miejsca zostało.

Proponuje podwyższyć cenę biletów. W końcu taki "komfort" i "nowoczesność", trzeba więcej płacić Wink

_________________
Manipulacja w najczystszej postaci Smile
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 04-09-2018, 12:35    Odpowiedz z cytatem

Potężny ścisk w Kolejach Dolnośląskich. Gdzie są te nowe pociągi?

- Gdzie są te nowe, długie Impulsy, o których w takich superlatywach mówiono w Kolejach Dolnośląskich - pyta się pani Oliwia, Czytelniczka, która wysłała list do redakcji. - Z samego rana, kiedy najwięcej ludzi dojeżdża spod Wrocławia do pracy, Koleje Dolnośląskie wypuszczają na trasę najkrótszy pociąg, a ścisk jest potężny. Już w Kątach Wrocławskich ludzie ledwie się mieszczą, w Smolcu trzeba dopychać, żeby drzwi się zamknęły - opisuje nasza Czytelniczka i pyta czy w kolejowej spółce ktoś w ogóle panuje nad tym, które składy są wypuszczane na najbardziej popularne trasy.

Więcej:
https://gazetawroclawska.pl/potezny-scisk-w-kolejach-dolnoslaskich-gdzie-sa-te-nowe-pociagi/ar/13465329

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

janox79 Płeć:Mężczyzna
Sponsor


Dołączył: 17 Lut 2007
Skąd: Legnica

PostWysłany: 04-09-2018, 19:42    Odpowiedz z cytatem

"(...) Koleje Dolnośląskie, które chwalą się cały czas zakupami nowych pociągów - ponoć bardzo długich i pojemnych Impulsów. Szkoda, że na jednej z popularniejszych tras z Jeleniej Góry przez Wałbrzych do Wrocławia każdego ranka widzę chyba najkrótszy możliwy skład, w którym ludzie cisną się jak sardynki w puszce."

Beatrycze, jak czytam takie teksty, że linia z Jeleniej Góry przez Wałbrzych do Wrocławia, to jedna z ważniejszych/najważniejszych/piękniejszych linii, wręcz magistrala o znaczeniu państwowym, to mam duże wątpliwości to do autentyczności tego listu. Crazy
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 153 z 174 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 152, 153, 154 ... 172, 173, 174  Następny
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2024 infokolej.pl