Ładowanie strony... proszę czekać!



Jeśli strona nie chce się załadować kliknij Tutaj
 
 
    
 
  FORUM@INFOKOLEJ.PL   INFOKOLEJ.PL   M.INFOKOLEJ.PL   FB.COM/INFOKOLEJ


Poprzedni temat :: Następny temat
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 151, 152, 153
Frekwencja w dolnośląskich pociągach
Autor Wiadomość

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec/Görlitz

PostWysłany: 19-06-2018, 19:00    Odpowiedz z cytatem

bystrzak2000, niezbędne dla kogo? Dla much?

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=372302#372302

_________________

Ten post został wysłany zgodnie z Ustawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną
(Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z dnia 18.07.2002)
Przejdź na dół
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

bystrzak2000 Płeć:Mężczyzna
Przyjaciel


Dołączył: 06 Lut 2010
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 19-06-2018, 19:47    Odpowiedz z cytatem

Dla ruchu regionalnego. Linia 311 to typowa linia lokalna, a przy okazji turystyczna. Szczęściem w nieszczęściu jest fakt, że jest zelektryfikowana. Pozwala to z jednej strony prowadzić bezpośredni ruch z Wrocławia, który generuje większość ruchu turystycznego zmierzającego koleją do Szklarskiej Poręby, a z drugiej strony stanowi problem na co dzień w ruchu lokalnym, bo trzeba pogodzić pozostawienie jakiejś minimalnej akceptowalnej oferty dla ruchu lokalnego i szczątkowego turystycznego, z wielkością taboru. Ponieważ KD nie mają mniejszych EZT-ów niż 36WE, to niespecjalnie jest wybór. Podobna, choć jednak diametralnie inna sytuacja jest na linii Kłodzko - Kudowa-Zdrój, która sieci trakcyjnej nie posiada, co nie jest problemem na co dzień (obsługa SA135), ale stanowi spory problem przy realizacji bezpośrednich połączeń z Wrocławia (zbyt mała pojemność SA134).

Innymi słowy: ograniczane i tak marnej oferty na pewno frekwencji nie podniesie, wręcz odwrotnie. Osobną kwestią jest nieprzewidywalność potoków w dzień roboczy. Zdarzało mi się jechać w dzień roboczy linią 311 w towarzystwie kilkunastu osób, ale raz trafiła mi się całkiem spora wycieczka szkolna. Niestety taka jest już jest specyfika linii lokalnych w Polsce, gdzie po latach polityki wygaszania popytu frekwencja sięgnęła dna i ciężko ją odbudować.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość

Pirat Płeć:Mężczyzna
Webmaster


Dołączył: 14 Lis 2005
Skąd: Wrocław

PostWysłany: 28-06-2018, 03:58    Odpowiedz z cytatem

Kolejny rekord i drzwi otwarte w KD

Koleje Dolnośląskie konsekwentnie biją kolejne rekordy. W 2017 roku przewiozły 9,4 mln pasażerów, co pozwoliło im poprawić wynik sprzed roku o prawie 2 miliony. W maju tego roku z usług lokalnego przewoźnika skorzystało ponad milion podróżujących – chwali się przewoźnik, który zaprasza pasażerów na dni otwarte.

Czytaj więcej na rynek-kolejowy.pl

_________________
© Pirat
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Noema Płeć:Kobieta
Sponsor


Dołączyła: 13 Lis 2005
Skąd: Zgorzelec/Görlitz

PostWysłany: 28-06-2018, 09:03    Odpowiedz z cytatem

We wtorek popołudniowy pociąg Drezno - Wrocław był na pojedynczym Desiro. Frekwencja już od Zgorzelca ok. 100 proc. Do Wrocławia dojechał z frekwencją ok. 200 proc.

W związku z powyższym mam pytanie do nowego dyrektora handlowego KD (zwracam się do niego per „Ty”, bo to forumowicz legitymujący się nickiem wIC). Jak się wraca z pracy zatłoczonym pociągiem z Drezna? Zajebiście, co nie? Ja wiem, że drużyna konduktorska zarezerwuje miejsce i w Legnicy możesz usiąść i wygodnie dojechać do Wrocławia, ale gros pasażerów nie ma takiego komfortu. Co zamierzasz zrobić z tym faktem? Nadal wozić ludzi jak bydło czy poprawić ofertę na linii zgorzeleckiej?

Z Węglińca, ewentualnie z Bolesławca przydałby się pociąg do Wrocławia ok. 15-ej, bo ponad 1,5-godzina dziura w popołudniowym szczycie skutkuje „sardynkami” w Desiro. I to jest mój postulat na nowy rozkład jazdy, z czego nie omieszkam rozliczyć kadry kierowniczej KD, chwaląc lub ciosając kołki na głowie...

http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=378085#378085
http://infokolej.pl/viewtopic.php?p=378093#378093

_________________

Ten post został wysłany zgodnie z Ustawą o Świadczeniu Usług Drogą Elektroniczną
(Dz. U. Nr 144, poz. 1204 z dnia 18.07.2002)
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 29-06-2018, 09:27    Odpowiedz z cytatem

Noema, postulat słuszny, ale - jak wskazuje praktyka - na jego realizację poczekamy ze 2-3 lata. Może do tego czasu zmienią się władze KD, które są zależne od władz UMWD (jesienią są wybory samorządowe)... A tym pociągiem nie tylko dyr. handlowy KD wraca z pracy ale znacznie więcej biurwy. Widziałam w nim i prezesa Rachwalskiego i jego koleżankę-feministkę ze Słupska i kilku innych bliskich współpracowników wierchuszki KD. Jeżdżą codziennie, widzą ten tłok w pociągu i kompletnie nic z tym nie robią. Świetnie się bawią naszym kosztem!

W popołudniowym szczycie na linii Węgliniec - Legnica(Wrocław) jest ponad półtoragodzinna dziura w rozkładzie jazdy generująca tłok w pociągu z Drezna okrojonym do jednego Desiro, ale za to poza szczytem z Wrocławia do Legnicy pociągi jeżdżą stadami w kilkunastominutowym odstępie (7:22, 7:39) wożąc powietrze. Niestety, ale KD coraz częściej mijają się z logiką i ze zdrowym rozsądkiem!

Przypominam, że w KD rządzą mikole. Jak widać na tym przykładzie, im więcej mikoli ma bezpośredni wpływ na kolej tym gorzej dla pasażerów! Mikol pracujący na kolei i mający bezpośredni wpływ na ofertę betonieje z prędkością światła. Co udowodnił prezes Rachwalski chwaląc się na forum, że to on stoi za pogorszeniem komfortu jazdy w pociągach Drezno - Wrocław.

Panie prezesie, może zamiast szukać oszczędności na pasażerach lepiej ograniczyć biurokrację KD. Bo za pana kadencji administracja KD zwiększyła się o około 100%. Na lukratywne etaty dla swoich kolegów i znajomych z całej Polski nie żałuje pan pieniędzy podatników!

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Stella Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 19 Lis 2005
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: 30-06-2018, 14:30    Odpowiedz z cytatem

Dzisiejszy pociąg Wrocław (odj. 11:52) - Bolesławiec (przyj. 13:21). Impuls 4-członowy. Frekwencja na starcie ponad 100%, do Bolesławca dojechało ok. 100 osób.

_________________
Stella
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Beatrycze Płeć:Kobieta
Redaktor


Dołączyła: 11 Lis 2005
Skąd: Legnica

PostWysłany: 11-07-2018, 15:43    Odpowiedz z cytatem

Wczoraj jechałam z Wrocławia porannym pociągiem do Drezna. Frekwencja do Legnicy ok. 200% - ścisk jak w tokijskim metrze! Oczywiście było tylko jedno Desiro - w ramach oszczędności na pasażerach, żeby na galerię na legnickim dworcu i inne bzdury w wykonaniu pani Odrowskiej pieniędzy starczyło. Dziękuję prezesie Rachwalski! Noema, która miała nieprzyjemność jechać tym pociągiem do Zgorzelca, pewnie też podziękuje...

_________________
"Aby dowiedzieć się kto naprawdę tobą rządzi, sprawdź kogo nie wolno ci krytykować" - Voltaire.
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora

Stella Płeć:Kobieta
Użytkownik


Dołączyła: 19 Lis 2005
Skąd: Bolesławiec

PostWysłany: 20-07-2018, 17:27    Odpowiedz z cytatem

Dzisiejszy pociąg Wrocław (odj. 13:46) - Lubań (przyj. 16:16). Impuls 4-członowy. Frekwencja na starcie ponad 100%, za Legnicą 100%, w Bolesławcu wysiadło ok. 100 osób.

_________________
Stella
Powrót do góry
Zobacz profil autora Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Strona 153 z 153 Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3 ... 151, 152, 153
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  



HomeRegulaminRejestracjaAdministracjaUżytkownicyStatystykiAlbum
Powered by phpBB modified by Przemo © phpBB Group. Copyright © 2005-2018 infokolej.pl