aczkolwiek wydaje mi się, że jeżeli już to będzie to JG.
Jazda do Jeleniej Góry jest bez sensu, bo po pierwsze wymaga zmiany czoła w Gryfowie
Przy SZT zmiana czoła to chyba nie jest aż takim problem Generalnie tak czy siak szynobus kursujący jako wahadło na LK świeradowskiej będzie musiał się gdzieś przemieścić celem dokonania przeglądu P1/P2 i będzie to JG albo Legnica. Prawdopodobnie tam gdzie obecnie dokonywany jest przegląd SZT obsługujących LK274 na odcinku JG/G i G/JG.
bystrzak2000 napisał/a:
po drugie w takiej konfiguracji nie będzie sensownych przesiadek w kierunku Wrocławia.
Wszystko zależy od tego jaki będzie plan połączeń LK świeradowskiej na Wrocław. Idealny wariant to oczywiście bezpośrednia relacja. W innym przypadku w miarę sensowne rozwiązanie to tylko takie z jedną przesiadką czyli w grę wchodzą takie kierunki: JG, Lubań, Węgliniec lub relację Lubańską na Wrocław wydłużyć do Gryfowa Śl i tam byłby początek i koniec tego kursu.
kociol2009, a gdzie w Jeleniej Górze KD ma robić te przeglądy? Kto im to zrobi??
Całe zaplecze techniczne jest w Legnicy i nawet we Wrocławiu nie robi się już żadnych przeglądów...
_________________ 2012/17- 149 556 km
2018- 55 920 km
2019- 69 888 km
2020- 50 138km
2021- 5 771 km
Za byłego prezesa KD P. R. był taki pomysł aby w JG zrobić takie mini zaplecze (wykorzystując istniejącą lokomotywownię) na potrzeby obsługi SZT kursujących po LK do Kowar/Karpacza, Świeradowa, Lwówka.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum