krzychu12231, zastanawiał mnie czas postoju w JG 21.57-22.00 i 6.32-6.43, w lecie 21.57-22.08 i 6.33-6.43, stąd moje pytanie. Dość mało aby cokolwiek odczepić lub przyczepić. Niby w Szklarskiej P. G. mieści się Śnieżka z 7 wagonami, ale mimo wszystko te 7 w Szklarskiej to dość dużo, jeśli skład ma tam stać parę godzin. Dlatego zastanawiałem się z ilu wagonów rzeczywiście będą się składały Karkonosze i jak PIC załatwi sprawę manewrów i w jakim mieście
Na pewno cieszy zatrzymanie dodatkowo w Grodzisku Mazowieckim TLK Małopolska i IC Silesia. To krok w dobrym kierunku, ale takich składów powinno być zdecydowanie więcej.
Na pewno cieszy zatrzymanie dodatkowo w Grodzisku Mazowieckim TLK Małopolska i IC Silesia. To krok w dobrym kierunku, ale takich składów powinno być zdecydowanie więcej.
Zgadzam się, nadmienię jeszcze, że TLK Małopolska i IC Wit Stwosz zatrzymają się w Grodzisku tylko w jedną stronę (za to Silesia - w obydwie). Potwierdziły się przecieki o IR Warszawa Główna - Poznań Gł./Ostrów Wlkp., ale widzę, że pojadą w obie strony, a nie tylko w jedną, jak było mówione
krzychu12231, zastanawiał mnie czas postoju w JG 21.57-22.00 i 6.32-6.43, w lecie 21.57-22.08 i 6.33-6.43, stąd moje pytanie. Dość mało aby cokolwiek odczepić lub przyczepić. Niby w Szklarskiej P. G. mieści się Śnieżka z 7 wagonami, ale mimo wszystko te 7 w Szklarskiej to dość dużo, jeśli skład ma tam stać parę godzin. Dlatego zastanawiałem się z ilu wagonów rzeczywiście będą się składały Karkonosze i jak PIC załatwi sprawę manewrów i w jakim mieście
Prawdopodobnie Karkonosze od Szklarskiej będą miały też Rozewie do Gdyni dlatego tak małe czasy postojów w Jeleniej
W Chełmie nędznie. KievExpress w dwie strony stoi w Lublinie 20 i 25 minut. Godziny wyjazdu i powrotu 'rewelacyjne". Po co zabrali Lubuszanina? Bo chcieli zlikwidować połączenie do Poznania i Zielonej Góry. Za to jest Kujawiak do Piły. Na otarcie łez. Szkoda, że nie do Kutna, albo Ciechocinka, mogli też skrócić do warszawy, bo po co w Chełmie połączenia dalej niż do Lublina? Chełmianin też tylko do Warszawy. Brawo! Nobel za kreatywność dla PKP. No a o skomunikowaniach nie będę pisał, bo połączenia Chełma z południem Polski i pólnocą podobnie, FATALNE. Dość powiedzieć, że teraz skomunikowania do Krakowa są jedynie ciekawe przez Warszawę, a stamtąd pendolino do Krakowa. Szkoda, że nie przez Białystok do Krakowa. Inne połączenia z KRK to minimum 2 lub 3,4 przesiadki, albo długie czekanie. Widać, że ludzie układający plan rozkładu nie czują ducha kolei, ani potrzeb pasażerów. Dostali taką robotę, to ją odwalają......dosłownie.
WRmnouz, IC 3532 Kochanowski będzie EIJ na Darcie.
Radek, Skoro Galicja została skrócona do Krakowa to i Łukasiewicz wyleciał. Zamiast tego z Przemyśla będzie jechać przed 18 IC Malinowski na Warszawę, który na odcinku Kraków - Warszawa zamienił się godzinami Łokietkiem. Łokietek pojedzie po 19 z Krakowa, a Malinowski przed 21.
Thassos, Właśnie patrzyłem połączenia Chełma. Połączenia dla Lublina są nieco lepsze niż obecnie, ale połączenia Chełma to żart. Mogli się chociaż zlitować i dać tego Kujawiaka do Kołobrzegu. Podobnie Kiev Express 20 minut stoi na Głównym. Co by zaszkodziło puścić Gryfa z KEX do Chełma? Więcej zamętu, i zużycia energii jest przy zmianie lokomotywy, niż gdyby EU160 pojechał. Chyba że myślą tak: Z Chełma Regio do Lublina/Wa-wy gdzie skomunikowane z IC/TLK, ale to nie tłumaczy żeby prawie 64 tysięczne miasto miało 3 połączenia kolejowe, z czego tylko jedno jedzie dalej niż do Warszawy. Tak samo jak z połączeniem Lublin - Gdynia. Można by było puścić pociąg przez Osieck, Piaseczno (ew. Radom) zamiast oblotu na Wschodniej. Takie połączenie wtedy przyniosło by zyski gdyż IC Słowiniec (15100) w tym roku miał obłożenie bliskie 100%, więc nie wierzę że nie generowało by kosztów. W przyszłym rozkładzie poprawi się (małe) nieco w połączeniach Lublina, to może za kilka oferta Chełma też będzie lepsza.
Jak przedstawia się nowy rozkład jazdy PKP IC opublikowany przez PKP PLK względem projektu, który w wakacje otrzymaliście ode mnie? Są jakieś istotne różnice, czy raczej bez większych zmian?
Polregio uruchomi interRegio Warszawa – Poznań przez Łódź
Polregio połączy relacje pociągów Poznań – Łódź i Łódź – Warszawa. W efekcie po kilkuletniej przerwie pociągiem interRegio będzie można więc dojechać ze stolicy kraju do stolicy Wielkopolski, aczkolwiek podróż nie będzie odbywać się standardową trasą przez Konin i zajmie szacunkowo ponad pięć godzin. Połączenie będzie finansowane przez marszałków województw łódzkiego i wielkopolskiego.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum