No to dramat. Przez kolejne 6 lat patrzeć, jak ta podupadająca na własne życzenie firma PKP PR (która powinna sie rozpaść zanim sie zreorganizowała) niszczy taką dobrą linię. Ludzi byłoby naprawde więcej, no ale w zaistniałych okolicznościach. Pokazujemy tylko, że ta chora spółka ma monopol na wszystko. Po co nam wogóle przetargi. Ostatnio na pismo - skarge dostałem odpowiedź, że nie ma taboru. Po co w takim razie sie zgłaszacie skoro nie macie taboru. Bo kase dają nie? Bo można zarobić na świadczeniu usług na jakości poniżej krytyki. Bo podajecie ceny, które tak naprawde nigdy nie zostaną osiągniete i albo znowu zmniejszycie pociągi, (najlepiej puszczajcie same lokomotywy), albo zredukujecie ich ilośc (jasne, najlepej rano o 4 do gdyni o 19.55 do kościerzyny i po problemie!! I tu jest błąd. Czekam z nadzieją na powstanie jakiejkolwiek alternatywy i bez wątpienia będę chciał ją wybrać, bo dalsze trwanie w takim burdelu jak PKp PR jest po prostu bez sensowne. Swoją drogą miejcie sie na baczności, bo pasażerowie patrzą już coraz bardziej na to gdzie są pieniądze z ich biletów. I pamiętajcie, że nad wami jest Urząd marszałkowski.
Smutna to wiadomość, że znowu to coś wygrało, ale cóż, takie prawo przetargu...
A teraz mam jeszcze pytanie. Czy to prawda, że Arriva będzie od grudnia br obsługiwać tę trasę??
O tym w jakich godzinach i w jakie dni tygodnia brakuje tam pociągów każdy głupi wie, nawet ja mieszkający >50km od linii i przejeżdżający ją wyłącznie turystycznie średnio raz w roku. Arriva jak dobrze ułoży rozkład to połową tych kursów które wykonuje PKP PR będzie przewozić większość pasażerów.
PS
Ich SA134 wyciągnął na kościerce 134km/h .
optymistyczne jest to, że oferta Przewozów R nie była jedyną ofertą . Mam cały czas nadzieje, iż po tym przetargu, przewoźnik jednak zmieni rozkład na „bardziej przyjazny”
Jakiś miesiąc temu w piątek była kontrola Urzędu Marszałkowskiego bo dużo skarg było Facet przyszedł (oczywiście podstawiono większy szynobus, żeby nie było) a do niego taka kolejka ludzi sie ustawiła że nie wiem:D Wszystko powiedzieli... O opóźnieniach, tłoku o wszystkim:P Moze to coś da...
A czy to prawda, że Arriva ma uruchomić swoje kursy na tej linii niezależnie od przegrania przetargu? Takie pommiędzy PR?
Krążą plotki że mają powstać Arriva Express jako całkowicie komercyjny pomysł Arrivy bez żadnych dofinansowań i przetargów na trasie Bydgoszcz - Kościerzyna - Gdynia - Gdańsk
_________________ Niekończąca się Podróż...Ostatnie etapy
Jak bez dofinansowań to i bilety pewnie drogie, tu może być problem:P Szkoda, że przegrali w tym przetargu. Głupie przewozy tylko sie umacniają A powinni je wogóle zlikwidować i koniec tego burdelu
Jak bez dofinansowań to i bilety pewnie drogie, tu może być problem:P
InterRegio PR też przynajmniej teoretycznie na siebie zarabiają.
A swoją drogą przy tej prędkości z Bydgoszczy do Gdańska jaka jest teraz faktycznie via Koscierzyna, Gdynia mogłoby być krócej czasowo. Gorzej spowrotem, ale zawsze można ułożyć pętelkę Bydgoszcz-Kościerzyna-Gdynia-Gdańsk-Tczew-Bydgoszcz. Główny potok pasażerów czyli Trójmiasto<->Bydgoszcz obsłużony w obie strony a pasażerowie 'jednokierunkowi' na doczepkę jako źródło dodatkowych przychodów.
Jak bez dofinansowań to i bilety pewnie drogie, tu może być problem:P Szkoda, że przegrali w tym przetargu. Głupie przewozy tylko sie umacniają A powinni je wogóle zlikwidować i koniec tego burdelu
PRka nie może ani upaść ani zostać zlikwidowana, być może jak by wpuścić porządnie arrivę na teren naszego województwa to byłyby lepsze efekty dla pasażera, ale nie zapominajmy że jednego monopolu nie można zastępować innym
A co do pętelki lepiej aby narazie nie pchać dodatkowych składów na Tczew bo tutaj panuje burdel remontowy
_________________ Niekończąca się Podróż...Ostatnie etapy
SKM może jeździć do Kościerzyny tylko jak wygra przetarg na obsługę PKM, wcześniej się na to nie zanosi. Poza tym po niedoszłym eksperymencie z szynobusami na Hel SKMka chyba narazie nie zamierza ryzykować z kolejną linią bez prądu
_________________ Niekończąca się Podróż...Ostatnie etapy
Podczas kontroli przedstawiciel UM coś wspominał, że zakupiono (chyba 6) nowych szynobusów i podobno mają zostać po równo rodzielone między Hel i Kościerzynę. Ile w tym prawdy nie wiadomo. Ale jeśli tak się stanie to łącząc te szynobusy w większe składy to naprawdę może być OK. Pod warunkiem że będą to duże szynobusy, a nie małe autobusiki...
z uwagi na duże zainteresowanie czytelników, dziennik bałtycki w dodatku lokalnym poruszył problemy z którymi spotykają się klienci PR a prawdopodobnie w piątkowym wydaniu będzie również wzmianka o kontroli z Urzędu Marszałkowskiego
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum